maju tam chybu - kedze MHD v BA casto vypadava, odapa jej motor a hori (berem vseobecne nikdy nehovorim presne ze horel solaris a tambus ? ) tak sa radi medzi adrenalinove sporty a za to, ze nou cestujeme by nam malo mesto platit 20 SK/hod
Pretože jednou zo zásad výberového konania je, že musí byť OBJEKTÍVNE hodnotiteľné. Ako objektívne vyhodnotíš, či je priodaná hodnota antikorového zábradlia sto alebo tristo tisíc? Preto si musí objednávateľ, ak bude chcieŤ antikorové stĺpy a kevlarové prevesy, svoje priania napísať do zadania.
presne Chcel by som to hodnotiť inak ako kritérium. Práve preto, lebo je napadnuteľné.
Pokiaľ o tom niekto rozhoduje, je nevyhnutné, aby mohol demonštrovať na základe čoho a prečo vo verejnom záujme obstaral to a to.
Prečo by výsledkom nemohli byť aj konkrétne dôvody, prečo bolo zvolené toto riešenie (ku ktorému sme eventuélne pridali aj pár riešení z iných návrhov) ?
Veľmi sa mi páči dnešný článok o nočákoch v Novom čase.
"Občianske združenie imhd.sk urobilo prieskum, ktorý potvrdzuje, že trendom v domácich a zahraničných mestách nie je rozlišovanie nočnej a dennej tarify. Podľa neho je možné nočnými spojmi cestovať už od 10 Sk. Pri súčasnej kvalite hučiacich, vrčiacich a horiacich autobusov v Bratislave by takáto tarifa bola adekvátna ponúkanej službe." ?
Ešte mi nie je jasné prečo na obrázku voz 4853 na čelnom transparente "N56 (?) JASOVSKÁ ?
Druhy krat v priebehu 24 hodin suhlasim Pokial sa jasne definuje ze CO a AKO ma byt postavene tak nie je dovod dat ine kriterium ako cena. Problem je ze v tomto pripade sa to jasne nedefinovalo.
Iste. Ale to má byť v podmienkach, či majú byť použité pozinkované stĺpy alebo čo má ukazovať informačný systém. Ako by si to chcel hodnotiť ako kritérium? Nadhoď nejaké kritériá, aby to nebolo obratom napadnuteľné.
určite o tom nepochybujem. Rovnako dobre sa ale dokážu nazbierať argumenty pre imho logicky drahšiu ponuku. V zakázke je informačný systém - nikto ho posudzovať nebude - on len "bude". Je tam ďalších x prípadov, kedy je kvalita podstatná. Projekt, ktorý by napr. navrhoval drahšie pozinkované zábradlia či stĺpy je odsúdený na zánik.
Nehovoriac o tom, že zastávka by mohla obdržať aj umeleckú hodnotu v podobe architektonicko - dizajnérskeho stvárnenia.
S499.1023