Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #87066:
Ozaj..to som si neuvedomil ? Tak mozno buduci rok to bude 10 SOR a 5 Sprinterov a nejaky jeden kus kockopsa pripadne nejake to CNG. O elektrickach mozeme snivat ?
Zial musim povedat autobusybuduopolroka ?
Reply on: fobust #87085:
no ved obaja vieme ako, ale co tu chceme riesit s tymto mestom a DP a na tomto fore, kde clovek nemoze normalne riesit co chce riesit, lebo musi citat kreketiny istych tiez ludi.
(mna len rozculuje to jednozrake pozeranie na problematiku aj ked netvrdim, ze v ich veku som nemal ine)

A dalsi navrh na sedlo 78 a 95. Kazda 78 by zachadzala na safko a pokracovala po trase 95 a v sedle by 95 mala 15 interval. Nezmenila by sa prepravna kapacita, stale by to jazdilo kazdych 7,5min. na trase Safko - Vysehradska a usetril by sa prestup ludom z 78 do Petrzalky.
Ci bars zlozite?
Inak neviem ci by to ustalo pred zakonom, ale mam pocit ze hej.
Problem s vodicmi by sa dal vyrieist lahko. Ja som si isty, ze by sa naslo 20 - 40 vodicov (mozno aj viac), ktory chcu jazdit co najviac. Ak by DPB zalozil sro-cku v ktorej by sa tito vodici zamestnali, mohol by si ich DPB prenajimat. Stym ze by mohli odjazdit svoje hodiny ako zamestnanci DPB a potom ako zamestnanci tej sro-cky. Viem, ze nikto ti nemoze zakazat mat dva TPP (resp. 1 TPP a jeden na polovicny) u dvoch roznych zamestnavatelov, ale neviem ako je to u vodicov...
Vacsinov vodici co dochadzaju do BA za zarobkom chcu jazdit co najviac...

A jedna taka rypava otazocka? Chcel by som sa spytat ci veduci pracovnici, ktory maju D-cko vypomahaju v case krizy s vodicmi a chodia jazdit?
Reply on: Ámos #87084:

Ono by to chcelo mať presné ekonomické zrovnanie či sa viac vyplatí voziť v sedle v trošku kapacitnejších vozoch vzduch pri zachovaní dostatočne atraktívneho intervalu alebo či sa oplatí radšej menej kapacitné vozy (s nižšou spotrebou) a platiť viac vodičov. Samozrejme extrémy ako Sor NB 18 pri 30 minútovom intervale alebo Sor BN9.5 pri 2 minútovom intervale v špičke môžeme rovno vylúčiť. Stačí si dať podmienku maximálneho intervalu. Povedzme v špičke 10 minút a v sedle 15 minút, 20 minút večer a cez víkendy.
Reply on: fobust #87079:
Bolo to pred dvoma rokmi, takze ber to s rezervou:
27, 28, 29, 30, 35, 38, 41, 51, 52, 54, 55, 57, 58, 66, 77, 79. Vtedy mi to vyslo na 38 vozov + 30% rezervu.
43 mimo vikendu a prazdnin taktiez.
Ak sedle staci a spicke nie, je lepsie mat spicke lepsi interval aby stacil aj 9,5m, ako v sedle vozit vzduch ci horsi interval...
Reply on: fobust #87080:
mno ... ked zrusia 1 vozovnu (meno som zabudol :D) tak budu aj vodici 😉
Reply on: Puki #87072:
Na zadnej plošine pri 3. dverách určite vojde viac substrátu ako k 3. dverám Soru B9.5 alebo BN9.5.
Reply on: fobust #87079:
inak ked uz sme pri tom tak by mohli na DD urobit nejaku dalsiu linku 😃 popr na linke 133 by jazdili SORy (to by stacilo 😉 )
Reply on: Dlhe Diely MHD #87078:

Máš na to vodičov?
Reply on: Ámos #87070:

Ale ak si sondoval, tak hoď zoznam liniek, kde SORy vozia vzduch. ?
Reply on: fobust #87076:
radsej zrusit 29 resp spojit 29+28 do jednej linky s tym ze kazdy 2 spoj by zachadzal ku devinu (hrad) a interval by mal 15-12 minut 😉 by bolo idealne (mozno)
Reply on: Ámos #87070:

Všetko nie je iba čierne a biele, ale medzi špičkou a sedlom rozdiel je - a dosť výrazný. Ak v sedle stačí 9,5 metrový bus, tak v špičke to môže a aj býva úplne iné.
Reply on: Ámos #87073:

Na linke 28 kapacitne nestačia ani krátke Karosy.
Reply on: fobust #87059:
ani jedno ... inteligentny clovek pocka na "duobus" 😉
Reply on: Puki #87072:
no lebo Karosy B732 maju oooobrovsku kabinu.
Reply on: fobust #87068:
Ja som cca pred dvoma rokmi sondoval na ktore linky by sa hodili 9,5 metrove vozy, kde proste stacia (medzi ludmi tu, ktory tymi linkami aspon obcas jazdia) a spolu s pripocitanou rezervou mi to vyslo ze DPB by mal mat 49 tychto vozov a to vtedy nejazdila 28 v sucasnej podobe.
Reply on: fobust #87068:
Myslíš tie presnejšie 11metrové Karosy? Keď si odrátam zadnú časť pri motore, kde je nevyužitý priestor pol metra a malú kabínku vodiča v SORe, tak ten rozdiel nie je až taký strašný iba 1 meter ? Samozrejme za predpokladu, že ich nasadia na linky kde doteraz neboli využíté Karosy a nie na linky, kde sú preplnené.
Reply on: 810zssk #87069:
si o tom rokoval so zahradnikom predstavitelmi soru magistratom a tak???
Reply on: fobust #87068:
Ale no... zas tie 12 metrove vozia vzduch na linkach ako 41, 77 a ine. Nie je vsetko iba cierne alebo biele, vsak ano.
So zasadnou obnovou sa caka na SORy NB. Cize bude buduci rok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.