Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #87100:

Ja mám tiež taký pocit, ale presvedčený nie som. Ani keby to Záhradkár už teraz vytrúbil do všetkých novín, že next year tu bude 30 nových SORov NB18. Uverím až vtedy, keď sa tie vozy naozaj vyrobia.
Reply on: Ámos #87098:
Na L28 okrem šk. výletov ku koncu šk. roka v sedle a neskôr večer stačí 30 min. interval so sorom. Akurát špičku by to chcelo dať na 15 min. a ráno v najkritickejšom čase 12 min. interval; zrušiť L29 a potom by na takej L28 boli iba 9.5m SORy.
Nie, ale som o tom presvedceny a podporuje to viac faktov.
Reply on: fobust #87097:

A takisto 211/204. Od vojenskej nemocnice to ide ako 211 na konečnú, tam prehodí transparent na 209 a ide do mesta. Opačne príde 209 z mesta k Onkologickému ústavu, na transparente prehodí 211 a zbehne dolu k Vojenskej nemocnici.
Reply on: S499.1023 #87089:
Ale ved nikto nehovori aby tie sorky stali vo vozovni ale snad na takej 28 kde je interval 20 minut, cize 240 ludi v hodine. Ked dam 15 minut zvysim kapacitu na 320 cize o tretinu, mam lepsi lepsi interval pre zakaznika. Stale lepsie ako 12m voz trikrat za hodinu.
Je nieco ine ked mi 9,5 metrovy voz nestiha pri 6 minutovom intervale ale nie pri 20...
Reply on: Ámos #87095:

DPB to vie použiť, pri výluke električiek jazdila linka 13 z HLST k Tunelu, tam sa prehodila na linku 9 a hybaj do Ružinova. Opačne detto. Ak to nebola linka 9, tak potom 5, už si nepamätám. Ale viem že takto jazdili.
Reply on: S499.1023 #87089:

Tak ma napadá, pri elektrickej trakcii by to malo platiť dvojnásobne, však tam sa platí podľa špičkovéhoo odberu či za špičku či ako. Vieš presne? Doplň pls.
Reply on: fobust #87091:
To uz je jedno ako by si to ocisloval...
a to muchovo by ozaj nevadilo si myslim.
To ze buse umoznuje neznamena, ze dpb vie pouzit ?
Reply on: S499.1023 #87089:

Tiež si to myslím, aj keď to samozrejme nemám prepčítané do koruny...
Reply on: S499.1023 #87090:

Presne tak.
Reply on: S499.1023 #87090:
ja viem, ze je to hazardovanie s bezpecnostou, ale... Ved vies - nudza je nudza ( ? aj ked gumu nemas, tak to risknes)
Ty kono tak to som normalne prekvapeny...
Reply on: Ámos #87087:

V sedle by si tým pádom nemal obsluhu Muchovho námestia. Ja viem že než tam dali 78 tak tak nepremávalo nič. Bolo by vhodné skôr tú 78 ukončiť v sedle na Šafku a dať poznámku do cesťáku že spoj odtiaľ priamo pokračuje ako linka 95 na Vyšehradskú, opačne v cesťákoch linky 95 vyznačiť vybrané odchody, ktoré zo Šafka pokračujú priamo ako linka 78. Buse transparenty to umožňujú.
Reply on: Ámos #87086:
K prvej časti otázky - Ty chceš aby Ťa zabil nejaký nevyspatý vodič? Toto ROZHODNE nie je cesta.
K druhej časti otázky: Áno, prakticky všetci chodia.
Reply on: fobust #87085:
Je to viac než isté - viac sa vyplatí voziť vzduch v kapacitnejších vozoch, lebo keď tie nadbytočné vozy s malou kapacitou v sedle odstavíš, odpisy sa im nezastavia.
Reply on: Ámos #87066:
Ozaj..to som si neuvedomil ? Tak mozno buduci rok to bude 10 SOR a 5 Sprinterov a nejaky jeden kus kockopsa pripadne nejake to CNG. O elektrickach mozeme snivat ?
Zial musim povedat autobusybuduopolroka ?
Reply on: fobust #87085:
no ved obaja vieme ako, ale co tu chceme riesit s tymto mestom a DP a na tomto fore, kde clovek nemoze normalne riesit co chce riesit, lebo musi citat kreketiny istych tiez ludi.
(mna len rozculuje to jednozrake pozeranie na problematiku aj ked netvrdim, ze v ich veku som nemal ine)

A dalsi navrh na sedlo 78 a 95. Kazda 78 by zachadzala na safko a pokracovala po trase 95 a v sedle by 95 mala 15 interval. Nezmenila by sa prepravna kapacita, stale by to jazdilo kazdych 7,5min. na trase Safko - Vysehradska a usetril by sa prestup ludom z 78 do Petrzalky.
Ci bars zlozite?
Inak neviem ci by to ustalo pred zakonom, ale mam pocit ze hej.
Problem s vodicmi by sa dal vyrieist lahko. Ja som si isty, ze by sa naslo 20 - 40 vodicov (mozno aj viac), ktory chcu jazdit co najviac. Ak by DPB zalozil sro-cku v ktorej by sa tito vodici zamestnali, mohol by si ich DPB prenajimat. Stym ze by mohli odjazdit svoje hodiny ako zamestnanci DPB a potom ako zamestnanci tej sro-cky. Viem, ze nikto ti nemoze zakazat mat dva TPP (resp. 1 TPP a jeden na polovicny) u dvoch roznych zamestnavatelov, ale neviem ako je to u vodicov...
Vacsinov vodici co dochadzaju do BA za zarobkom chcu jazdit co najviac...

A jedna taka rypava otazocka? Chcel by som sa spytat ci veduci pracovnici, ktory maju D-cko vypomahaju v case krizy s vodicmi a chodia jazdit?
Reply on: Ámos #87084:

Ono by to chcelo mať presné ekonomické zrovnanie či sa viac vyplatí voziť v sedle v trošku kapacitnejších vozoch vzduch pri zachovaní dostatočne atraktívneho intervalu alebo či sa oplatí radšej menej kapacitné vozy (s nižšou spotrebou) a platiť viac vodičov. Samozrejme extrémy ako Sor NB 18 pri 30 minútovom intervale alebo Sor BN9.5 pri 2 minútovom intervale v špičke môžeme rovno vylúčiť. Stačí si dať podmienku maximálneho intervalu. Povedzme v špičke 10 minút a v sedle 15 minút, 20 minút večer a cez víkendy.
Reply on: fobust #87079:
Bolo to pred dvoma rokmi, takze ber to s rezervou:
27, 28, 29, 30, 35, 38, 41, 51, 52, 54, 55, 57, 58, 66, 77, 79. Vtedy mi to vyslo na 38 vozov + 30% rezervu.
43 mimo vikendu a prazdnin taktiez.
Ak sedle staci a spicke nie, je lepsie mat spicke lepsi interval aby stacil aj 9,5m, ako v sedle vozit vzduch ci horsi interval...
Reply on: fobust #87080:
mno ... ked zrusia 1 vozovnu (meno som zabudol :D) tak budu aj vodici 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.