iba v prípade prepravnej kontroly, ak nájde vo vozidle čierneho pasažiera a usúdi, že je toto opatrenie nutné... vodič sa musí správať podľa pokynov prepravnej kontroly...
Ak spravne chapem, revizor sa rozhodne blokovat otvaranie dveri a kompletne osadenstvo autobusu "musi strpiet kontrolu"..s obmedzovanim osobnej slobody to zrejme opat nema nic spolocne.
DPB by ale proti závleku argumentoval tým,že by šlo o predĺženie cestovného času na L70 a možno aj potrebou ďaľšieho vozidla. Určite by sa na Šafku zdržala aspoň 3minúty, ale nápad to je dobrý to určite. ?
"Namá právo násilím odo mňa žiadať OP resp. doklad totožnosti. "
Ako sa dá "násilím žiadať"?
"Príslušník PZ SR má právo žiadať legitimáciu, ale nemôže ju poskytnúť žiadnej tretej osobe (právnickej či fyzickej). Tzn. ani revízorovi, nakoľko je bežný pracovník a nieje právna osoba."
Nezmysel. Cestujúci je povinný preukázať všetky údaje potrebné na vymáhanie pokuty a v prípade, že ich nepreukáže revízorovi, musí strpieť zistenie týchto skutočností policajtom. (Ak by policajt nemohol údaje oznámiť dopravcovi, načo by takéto ustanovenie v zákone bolo? Takéto drísty sú len ekvilibristikou pseudoprávnikov typu Pavol H. - asi aby získali klientelu; avšak pred súdom by takíto vyčúranci asi rýchlo zhasli.)
"Revízor nemá právo zadržiavať cestujúceho na zastávke ani vo vozidle. "
Revízor nemá právo zadržiavať (ani kontrolovať) cestujúceho na zastávke. (Cestujúci sa musí preukázať vo vozidle a v okamihu vystúpenia z vozidla, nie na zastávke.) Avšak má právo zadržať cestujúceho vo vozidle (cestujúci musí strpieť kontrolu).
"Revízor má teké isté právomoci ako bežný občan."
Buhahááá.
Ohľadne zdraženia nočných spojov ma zaujala jedna vec. Vopred upozorňujem, že nie som ekonóm, takže do toho nevidím a budem rád, ak mi to niekto znalý vysvetlí.
"ľudia bez električenky zaplatia za jazdu "nočákom" 44 korún ... - Bude to znamenať, že nočná doprava nebude naďalej dotovaná mestom, - vysvetľoval predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník."
Ak nočná doprava pri cene lístka 44 korún nebude naďalej dotovaná mestom, dá sa z toho usúdiť, že táto cena by mala plus mínus pokryť náklady. Z toho vyplýva, že NEDOTOVANÁ cena cestovného v noci je niečo pod 0,50 Sk/min. Na základe takejto matematiky mi vychádza, že cez deň by 30 NEDOTOVANÝCH minút malo stáť cca 14,70 Sk. Prečo však stojí DOTOVANÝ lístok na 30 minút 18 Sk (resp. najmenej 16,50, ak je to ten štvornásobný)? To až tak doplácajú jednorazoví cestujúci na električenkárov?
Podla mna je jedno ci bude L84 chodit tak abo tak, dolezite je aky bude mat interval a ci bude chodit PO - PIA abo PO - NE, to je cele, moze chodit aj tak aj tak, ?
Ešte lepšie je to, že Račania žiadajú interval 25 minút na linke X56, ktorá JAZDÍ z Rače cez Východné na Trnavské mýto...
Sranda je aj to celodenné zachádzanie na Potočnú. Čo by to vozilo, diviaky?
12 sa nedelila kvôli priamemu spojeniu zo Šafka do Dúbravky. Bola rozdelená na dve časti v čase rekonštrukcie trate na Kamennom nám., keď bol úsek medzi Manderlom a Jesenského uzavretý. Počas rekonštrukcie sa asi zistilo, že o reláciu Šafko-Dúbravka je celkom slušný záujem a tak to rozdelenie zostalo.
vidím že sa s tebou neoplatí sa dohadovať.
1.o žiadnych iných zmenach sa nehovorilo tak ich tam neťahaj
2. oni navrhuju tadial L84 (podla teba zbytočný subeh s 83 a 88) ale na druhej strane tebou navrhovana L 83 po tej istej trase ako ich 84 tam už neviem z akeho dovodu mať subeh podla teba nebude. to tvoje spojenie k tpd ti zaistuje L99 a EUBA linku 84 nestratí lebo bulíkova je 2 minuty pešo.
Električky na Sekčove bol môj dávny výplod, ktorý bol neopodstatnený a nerealizovateľný. Už dávno som pochopil, že investovať veľké lóve do električiek v "tak" malom meste je blud.
Ja končím skôr, než vyráža prvá sedmička z Chestnut grove ? Vyčlenil som si jeden deň, kedy som sledoval a cestoval sedmičkou a dospel som k názoru, ktorý som už nižšie napísal. Niekedy by si sa mohol zviesť, aby si zistil, že s obsadenosťou, o ktorej hovorím je to pravda. Tiež by som bol radšej, keby bola linka využívaná a ani by som nemusel pomyslieť nad jej zrušením
crima
Ak spravne chapem, revizor sa rozhodne blokovat otvaranie dveri a kompletne osadenstvo autobusu "musi strpiet kontrolu"..s obmedzovanim osobnej slobody to zrejme opat nema nic spolocne.