A orientačne, ak je na L5 12 poradí, tak by ešte zvyšné 4 poradia boli obsluhované normálnymi dvojčkami, potom ešte kvázi 11 vozidiel na linke č. 9 a 7 vozidiel na L11 = 22 + 1 račianska záloha = 23 z 27, čiže ideálny počet vozidiel, keďže zo zvyšných bude väčšina na kanáli, alebo na opravách, alebo ich jednoducho nebude treba.
Lebo ako počítam nad tými trojičkami, vyšlo mi, že keď budem mať 8 takých súprav, ušetrím štyroch vodičov a zvýšim kapacitu na danej linke, čím odbremením ostatné linky. Napríklad tí štyria vodiči by mohli rozpojovať BUSE káble pri vozovni Krasňany ? alebo jazdiť na autobusoch... orientačne by to bolo asi tak:
V dnešných novinách bola spomínaná nová trasa L84 - skoro ma vystrelo. Že bude premávať cez nám. Hraničiarov a Šustekovu do Ovsišťa a nebude premávať okolo TPD ani EUBA... Takže bude mať 2 nádherné, dlhé a hlavne úplne zbytočné súbehy - najprv s 88 od Bulíkovej po Hálovu a potom s 83 od nám. Hraničiarov takmer po HoPa... Nádherne vymyslené. Nebolo by jednoduchšie a hlavne lacnejšie, keby sa radšej dala 83 na pôvodnú trasu z Hraničiarov do Ovsišťa? ?
vďaka za poopravenie ?
dovolím si zotrvať v názore, že drvivá väčšina "čiernych" jazdí bez platného lístka vedome a chtiac, teda úmyselne. najmä vo večerných a nočných hodinách takmer nepočuť označovače. si presvedčený, že vtedy cestujú výlučne majitelia predplatných lístkov? ?
sám píšeš, že im (revízorom) rád znepríjemníš prácu. si si istý, že to je tá najlepšia cesta k ich polepšeniu? ?
Revízor má právomoci manipulovať s osobnými údajmi za účelom prešetriť spôsobenú ujmu DPB + vymáhanie pokuty vo výške 100-násobku cestovného a na ďalšie účely sa osobné údaje nemajú poskytovať ďalej
S osobnými údajmi nemôže manipulovať nikto iný, než príslušník PZ, vojak, pracovník SIS alebo iných ozbrojených zložiek. Revízor nemá právo Ti brať občiansky preukaz a ani si z neho odpisovať číslo. Ale ako si povedal, príslušník PZ alebo iných zložiek ho môže poskytnúť revízorovi na ďalšie došetrenie prípadu (cestovania načierno).
dovol aby som ta trosku opravil, ja osobne uz dlhe roky jazdim na elektricenku a v zivote sa mi nestalo ze by som isiel na cierno, napriek tomu ma tato tema zaujima a chcem vediet na co revizori maju a na co nemaju pravo. Nesuhlasim s tym ze kazdy kto cestuje na cierno je zlodej, pretoze niekedy sa to cloveku stane nechtiac popripade nevedomky ked o par minut presiahne casovy limit listka a vtedy ho revizor chyti. Mnoho ludi jazdi na cierno nechtiac a nevedomky a NIE SU to zlodeji! A okrem toho vacsina revizorov sa sprava ako hovada bez akehokolvek kusku citu a som velmi vzdy rad ked existuje sposob ako im zneprijemnit pracu. Samozrejme aj medzi revizormi existuju slusni, tych sa toto co pisem netyka, pretoze bez prepravnej kontroly by jazdili na cierno snad vsetci a to by nebolo dobre. Co si budeme hovorit, staznosti na revizorov je kopec hlavne od cudzincov, ktori si nevedia na letisku kupit listky a revizori od nich pytaju pokuty ktore radovo presahuju tych 1400,- Sk
Nechcem na revizorov utocit, ale preco ich nepoucit o tom co nemozu ?
V zákone je výnimka v nejakom takom zmysle, že si povinný strpeiť zistenie totožnosti príslušníkom PZ a ten ho má právo dať revízorovi, teda aspoň tak tá 2. časť vyplýva podľa mňa z logiky toho ustanovenia.
Zvero: fobust ti chcel naznačiť, že v BA je DPB... ?
z agentúry JPP prenikli správy, že sa také čosi naozaj chystá. všetci, ktorých miesta budú vyhodnotené ako nadbytočné, údajne dostanú možnosť fungovať v DPB (nie v DPMB ?) ako vodiči... čo ak neprejdú u lekára alebo psychošov sa nerieši. asi. počty presne nepoznám, no má sa to dotknúť aj dielenských (a že ich je priveľa, to je fakt).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
enge2