"všade sa nedá, lebo tuším všetky busy nemajú dopyt"
Čo sa nedá? Typické! Zase "nedá sa"... . Vo vozidlách, ktoré tie tlačidlá nemajú sa dajú predsa dorobiť. To predsa nemôže byť problém. A ak by sa to urobilo vo vlastnej réžii, tak by to stálo pár sto korún na vozidlo.
Re #86107 810zssk: som počul, že vraj dostali veľa záporných stanovísk, od policajtov cez životné prostredie až po dpb, tak neviem... ale keď už idú robiť tak odzemne elinu, nech ju potiahnu cez Štefánikovu na SNP a zrušia Štefanovičovu ? btw. I.P.R. Slovakia? to nie sú náhodou tí, ktorí už dnes majú dvojročný sklz pri tej stavbe pri Grassalkovichovom paláci a kvôli nim je stále posunutá zastávka MHD?
Re #86110 bwd: všade sa nedá, lebo tuším všetky busy nemajú dopyt.... ale na všetkých Soláčoch by sa dalo...
Mimochodom, počas piatich zastávok, čo som sa viezol, tak sa otvorili predné dvere iba raz (teda že cez ne niekto išiel), takže dosť dobré šetrenie materiálu
Re #86113 richardhudec: aj to mohla byť dobrá show musím si to číslo zapamätať ?
Okrem Soláčov to tlačídlo v busoch, ak si si nevšimol, slúži na zvonenie pre zastávku na znamenie, nie na dopyt. Ale vlastne u teba dopyt = zastávka na znamenie. ?
ja som mal tiez podobne divadlo:D taktiez myslim, ze to bola 1212 a tiez skusal vzdy dopyt...obcas ho aj niekto stlacil, ale nakoniec otvaral vsetky....a 1205:Dheh...robil dirty dancing...zo zasavok sa rozbiehal nakloneny dolava...ale az tak, ze skoro sa oskieral o zem kde boli vyjazdene kolaje ? ?
toto naozaj nie je ich chyba ale nelogickeho postupovania DPB ktory v Elinach a T-busoch ano... ale v busoch nie... teraz su castokrat verbalne napadani cestujuci co mackaju dopyt na busoch
"V BA by ten system prispel jedine k tomu ze vozidlo by sa nepohlo zo zastavky."
A to už ako? Nerozumiem. A nerozumiem tiež tomu, prečo každý na slovensku hľadá krkolomné zdôvodnenia prečo niečo nejde, namiesto aby hľadal možnosti, ako urobiť, aby to šlo...
Ale v nejakých novinách som raz čítal, že slovenským obyvateľom Rajky chýba neexistujúce autobusové spojenie do Bratislavy a železničné že je úplne nepostačujúce, tak zrejme pre nich sú tie chystané zmeny v GVD.
Re #86104 810zssk: Áno, a čítal som v nejakých novinách raz, že aj do Bergu (či nejakej inej prihraničnej rakúskej dediny) sa časom má BID rozšíriť. A vraj aj na južnú Moravu, ale to sa mi už akosi nezdá...
Myslel som BID do Rusoviec s tym ze sa najdu ludia ktory to vyuziju az do Madarska. A v navrhu BID sa rata aj s potencionalnym predlzenim BID do Rajky takze... a myslim ze v takom pripade by to ludia vyuzili.
Pochybujem. Väčšina Slovákov, čo tam býva, majú určite IGK a tým IGK aj budú cestovať. Pochybujem, že si budú platiť tie medzištátne lístky.
810zssk: O akej BID do Rajky točíš? Tam BID nebude, pretože to je iný štát a navyše nevidím v tom zmysel, pretože, ako som už vyššie spomenul, pochybujem, žeby tým niekto chodil.
Re #86100 tr3mp: Presne tak. Inak ľudia sú už roky v Bratislave zvyknutí, že dopytové otváranie dverí funguje iba v električkách. Na autobusoch a trolejbusoch len výnimočne.
To isté bolo aj včera, tá istá linka aj vozidlo, chvíľu som sa nechal nachytať aj ja Na druhú stranu, ani sa ľudom nečudujem, že nestláčajú dopytové otváranie dverí, pretože človek nikdy nevie, či vodič nezareaguje nervózne (spôsobom "čo nevidíte, že sú tie dvere pokazené, čo to mačkáte") ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Čo sa nedá? Typické! Zase "nedá sa"... . Vo vozidlách, ktoré tie tlačidlá nemajú sa dajú predsa dorobiť. To predsa nemôže byť problém. A ak by sa to urobilo vo vlastnej réžii, tak by to stálo pár sto korún na vozidlo.