Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #86007:
Tak určite ŽST Rusovce vrámci novej BID nebude patriť k najvyťaženejším staniciam, ale zopár cestujúcich si ju určite nájde. ?

O tom, že sú zverejnené tie plánované CP nového GVD som nevedel. Len sa mi akosi zdá, že BID tam zatiaľ NIE JE ZOHĽADNENÁ (pravidelné intervaly vlakov, napr. podľa vzoru Brna http://www.jrbrno.cz/?id=14109307274 )...

V tom mojom príspevku #86004 som sa však v prvom rade zameral na SAD Dunajská Streda. Som teda zvedavý, či Rusovce budú do BID v 1. etape zaintegrované (čo sa prímestskej autobusovej dopravy týka). A ak nebudú, či sa zaintegrujú v 2. alebo 3. etape alebo nikdy...
Reply on: Själavrak #85880:
Prestup autobus + električka na Šafku určite nemá 90 metrov. Aj keď si to meral cez Google, toľko to jednoducho nemôže byť.
Reply on: kecho #85913:
Tak si tým buď istý. Choď sa pozrieť, kde je koniec dupláku, stojaceho vzorne stĺpikom prvých dverí pri označníku.
Reply on: Sommelier #85965:
Aké komplikácie konkrétne máš na mysli?
Reply on: S499.1023 #86015:

Síce vlakom nejazdím pravidelne ani často, ale pri autobusoch DPB sú obrovské rozdiely. Vrakosy 30xx, CNG šerble B741 alebo Solarisy. Celá škála od total vrak po nové a relatívne čisté vozidlo. Pri ZSSK BHčkach a Béčkach som mal vždy pocit že je to všetko na cca. rovnakej a dosť zlej úrovni. Iba raz v živote som cestoval do Kremnice čistým Béčkom, nehádzalo, kúrilo, nebol tam typický smrad, zjavne ten voz prešiel dôkladným vyumývaním. Samozrejme že som musel prestúpiť na motoráčik, priamy voz to nebol. ? Stále sa však radšej odveziem v Bhčku ako v Bymeečku, kde nemám pristor na nohy. Ak mám ísť súpravou radonou vozmi Bymee, tak sa vždy snažím dostať do služobáku. ?
Reply on: 810zssk #85903:
Ku zhoršeniu intervalu dôjde tak či tak, takže neviem, čo riešiš?
Reply on: kecho #85886:
Na Šafku sa nezmestí do zastávky ani 2*T3, takže tých metrov by muselo byť tak 20, čo by glupemu psiąkowi predĺžilo ešte viac príšernú prestupnú vzdialenosť ? .
Reply on: bwd #86006:
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
Reply on: Själavrak #86000:
S tou Topoľčianskou súhlasím, o tých ostatných by sa dalo diskutovať. ?
Reply on: Solider #85956:
Bola to klasicka 14Tr Po generalke - dostala novu podlahu, dopyt na dvere, zakryte cela na tabule a na strechu klimu (nebola to 14TrM) no a podla toho ako bola ta klima otocena by som skvor tipoval ze to bolo v BA - lebo BB ich montuje opacne ak bratislavske dielne..
Reply on: bwd #85983:
Čiže Ty vlastne navrhuješ niečo také, že by dopytové tlačítko slúžilo zároveň ako tlačítko na znamenie, ak som tomu správne pochopil.
Reply on: TeBeCe #85847:
Áno, text na nálepkách znel: Otočte 4 červené páčky ve směru šipky a uvolněné víko odstraňteňte ? .
Reply on: administrator #85839:
Neviem, čo sa teoreticky kontroluje na železnici, ale prakticky mám (špecificky na Slovensku) pri ceste v plesnivom Bh či B Made in Hungary pocit, že bratislavské autobusy sú na tom ešte dosť dobre.
Reply on: Vladimír #85838:
Myslím, že výnimka bola iba na R-ky, aj to získaná na základe využitia miestnej neznalosti, keď si schvaľujúci policajt myslel, že R-ky jazdia len po rýchlodráhe. Ale je to len JPP, v skutočnosti to mohlo byť úplne inak.
Reply on: Solider #85820:
By si sa divil, aj teraz majú občas problém sa popratať.
Reply on: Solider #85820:
Je tam dvakrát viac miesta na kočíky, ako v BA. Akurát inde.
Reply on: Själavrak #85815:
Počúvaj ma, sráčik! Ty vieš, aký má DP záujem o SOR? Však sa zatiaľ v BA iba testuje tak ako sa testovalo mnoho iných značiek a typov a tak ako sa SOR testoval v mnohých iných mestách. Zatiaľ ešte nebolo vypísané žiadne výberové konanie a tak nikto, ale najmä nie ty, nemôže vedieť, či bude vypísané na CNG alebo na diesel. A k predchádzajúcemu tupému príspevku - ešte raz sa nechápavého pýtam - ten vyšší štandard, ktorý si si vyfantazíroval, spôsobí, že do brnenskej T3 sa nasardinkuje menej ľudí ako do bratislavskej? Nečuduj sa, že na teba reagujem alergicky, keď píšeš tupo.
Reply on: Själavrak #85953:
a aj keby si spravil len 40 trojiciek a 39 dvojiciek (sum=198), aj tak usetris vodicov do 20 voznov...
Reply on: Solider #86007:
Kde sa dá kliknúť na nový GVD?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.