kto v súčasnosti chýba mhd? vodiči... takže reálne ti ostáva X ľudí, ktorí šoférujú - je problém, aby títo, čo existujú viedli 3 vozne namiesto dvoch? čo je pri rovnakom počte vodičov automaticky vyššia kapacita... redukcia CP predsa bude tak či tak...
Ešte nikdy sa mi nestalo,že druhé vozidlo na zastávke otvorilo aj keď si to mohlo dovoliť, proste nikdy. Na Kamennom námestí kde je to treba ako soľ lebo na Mariánska je už menšia tak neotvorí a neotvorí. Tie trojičky by ale uvoľnili šoférov na trolejbusy (203,206,207,209) a autobusy (66,iné...)
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Budú sa dávať do novej polohy či ako? Nie náhodou bližšie k Blumentálu a zruší sa Floriánske námestie a tým pádom sa upraví aj zastávka Technická univerzita?
Martin už povedal za mňa, že nasadením kapcitnejších súprav pri dlhšom intervale, by v podstate odstránilo grupovanie vozidiel. Polus je o niečo kratšia iba v smere z mesta, či nie? A zastávky Vazovova majú čas spočítaný, si myslím.
na šafku je miesta dosť, stačí posunúť zastávku o nejaký meter smerom k tescu, nám. ĽŠtúra - aj tam by sa podľa mňa ešte jeden vozeň zmestil. Veď zo zastávky prejde elina nejaký ten meter a až potom ju stopne semafor...
Je nejaké nariadenie ktoré zakazuje vodičom električiek ak pred nimi stojí na zastávke iná električka otvoriť dvere cestujúcim aby nastúpili/vystúpili/prestúpili?
Viac ako jedna súprava v zastávke mi je na nič, pokiaľ neotvorí dvere aj druhá súprava, čo som už spomínal v #85882. Pchanie druhej súpravy je úplne o ničom keď tam aj tak stojí vlastne len preto aby sa posunula na koniec zastávky k označníku a tam až otvorí dvere. To státie si môže odrobiť aj mimo zastávky ?
Máš to úplne jedno, nikdy sa mi nestalo,že ak stáli na zastávke dve električky tak druhá by otvorila dvere. Viď. STU keď L5 mešká a L13 sa za ňu namáčkne. L13 neotvorí dvere ani za nič. To isté aj na Vazovovej keď sa stretnú dve linky z trojice L2, L8 a L9. Proste taký prestup ako môžem urobiť napr. na Zochovej že 83 dobehnem L31 alebo L39 a jeden aj druhý bus majú otvorené dvere tak také dačo sa mi nepodarí s električkou. Napr. keby L13 otvorila za L5 dvere tak by mohol trebars človek idúci z Hl.st do Karlovej Vsi pohodlne prestúpiť.
Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.
Presne to napadlo aj mňa. Lenže u nás si pozri kde máš ešte k tomu aj miesta kde je prestupná vzdialenosť medzi električkou a autobusom minmálna v centre? Šafko - to je prestup z nutnosti, tá vzdialenosť 90metrov (meral som na Google earth aj na mape) je proste vzorový shit atď ďaľšie zastávky. Proste v tomto meste neexistuje žiadna zastávka kde by bol prestup na "nosný systém" na hrane, všetko peší prestup a k tomu cez prechody. ? To rovno môžu postaviť už metro lebo tam sú také vzdialenosti keď prestupuješ z metra na povrchovú dopravu. ?
Ja viem, že v Košiciach jazdili na výnimku. Išlo mi o niečo iné - bubu11 tvrdil, že "je problem niekedy ustražit normalnu supravu a nie ešte dlhšiu", tak som chcel vedieť, čo chce povedať tým "ustrážiť" a ako to isté "ustrážili" v Košiciach, keď na tú výnimku jazdili.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.