Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #85898:
Čiže potom tú trojičku neobmedzujú vyhlášky, ale samotné dĺžky našich nemožných zastávok (o ich polohe nehovoriac). Keby zastávka Nám. Ľ Stúra bola pred výhybkou tak trojička by sa tam zmestila a nevytŕčala by do križovania s odbočkou na nábrežie. Detto aj na Vazovovej pre linky 3,5,11 smer Rača sa zmestí jedna dvojička a poza ňu sa hrnú gumokoly aby stihli na Račku zelenú aj za cenu,že dakoho prejdú, často kašlú na to, že elina tam už stojí a ľudia nastupujú/vystupujú...
No a este by som navrhol zrusenie Hornych aj Dolnych Krcacov, pripadne zlucenie s tym ze by sa z toho stala prva elektrickova zastavka na znamenie.
Reply on: kecho #85900:
Neskončil na smetisku dejín, o ňom som vravel. Raz... Kedy, neviem.
Reply on: kecho #85897:
3-voznove supravy budu len dobre ale len a jedine v pripade nezhorsenia intervalu. O com POCHYBUJEM.
K teme zastavok jedno soto riesenie v centre:
- obojsmerne zastavky Kamenne namestie a Nam.SNP (prva potencionalne problem - netusim kde)
- nova zastavka Hviezdoslavovo namestie (oproti sucasnej zastavke Jesenskeho; tam kde stali historicaky pocas Dni Bratislavy)
- zrusenie Jesenskeho (smer L.Stura) a Nam.L.Stura
- premenovanie Jesenskeho (smer Kamenne namestie) na Hviezdoslavovo namestie.

Vyhody:
- lepsi pristup k Trescu (babky ocenia); vyhodne aj z hladiska dalsej vystavby na Kamennom namestie
- zastavka Hviezdoslavovo namestie - priama vstupna brana do centra BA

Samozrejme, je tam zopar problemov, ale bolo by to asi lepsie ako teraz.
Reply on: Själavrak #85899:
To som prezentoval ja.
Reply on: intony #85893:
pokiaľ sa dobre pamätám, tak pár rokov dozadu som čítal, že na Radlinského (+/- pred daňovým úradom) sa má spraviť nejaký nový prestupný uzol a tým pádom by zrejme tie zastávky zakapali... btw ale tento plán zrejme už skončil na smetisku dejín...
Reply on: intony #85893:
Už to prezentoval jeden chlapí, že STU by som spravil obojsmernú ale na ulici Imricha Karvaša pre linky z Hl.st a Vysokú posunul pred STU - Strojnícka Fakulta. Súhlas
Reply on: kecho #85886:
Na zastávku Nám. Ľ. Štúra, kde stojí 11, 13, 14 sa nezmestí dlhší ako dvojvozňový vlak.
Reply on: 810zssk #85891:
kto v súčasnosti chýba mhd? vodiči... takže reálne ti ostáva X ľudí, ktorí šoférujú - je problém, aby títo, čo existujú viedli 3 vozne namiesto dvoch? čo je pri rovnakom počte vodičov automaticky vyššia kapacita... redukcia CP predsa bude tak či tak...
Reply on: Själavrak #85895:
Mne sa to zas stava pravidelne 😃
Reply on: 810zssk #85892:
Ešte nikdy sa mi nestalo,že druhé vozidlo na zastávke otvorilo aj keď si to mohlo dovoliť, proste nikdy. Na Kamennom námestí kde je to treba ako soľ lebo na Mariánska je už menšia tak neotvorí a neotvorí. Tie trojičky by ale uvoľnili šoférov na trolejbusy (203,206,207,209) a autobusy (66,iné...)
Reply on: 810zssk #85891:
O nič horšie ako dnes, keď idú tri električky jedným smerom potom sedem minút minút nič.
Reply on: Själavrak #85888:
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Reply on: Själavrak #85882:
Nesuhlasim. Vacsinou praveze otvaraju a cestujuci mozu od oznacnika prejst celu dlzku supravy pred nou.
Reply on: kecho #85883:
A mensia kvalita MHD.
Reply on: Själavrak #85815:
lebo sor = j&t...
Reply on: Sommelier #85853:
Prečo by som mal za trojičku stavať ešte ďalší vlak? Veď ak sa aj teraz vopchajú do zastávky dve električky, aj tak zväčša druhá dvere neotvorí.
Reply on: intony #85887:
Budú sa dávať do novej polohy či ako? Nie náhodou bližšie k Blumentálu a zruší sa Floriánske námestie a tým pádom sa upraví aj zastávka Technická univerzita?
Reply on: fobust #85854:
Martin už povedal za mňa, že nasadením kapcitnejších súprav pri dlhšom intervale, by v podstate odstránilo grupovanie vozidiel. Polus je o niečo kratšia iba v smere z mesta, či nie? A zastávky Vazovova majú čas spočítaný, si myslím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.