Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #85797:
zase jedna zaujímavá sitácia... taký vodič autobusu tam má v podstate dve možnosti (a keďže sme v Bratislave a týka sa to DPB, tak obidve sú zlé)

a) vodič po znamení nezastaví = konflikt s cestujúcou verejnosťou

b) vodič po znamení cestujúcim vyhovie, na zastávke zastaví = konflikt s nadriadenými, prémie dole...
Reply on: Ike #85792:
Asi preto, aby ich v prípade nejakej potreby mohli rozdeliť a aby mohli jazdiť samostatne. Veď aj dnes sa to tak robí, že keď je jeden voze dlhšie v oprave (napr. po nehode), tak jeho dvojča jazdí samostatne.
Reply on: Ike #85784:
lebo mala byt skolaudovana od 1.9.2007.zato nemoze DP ale ti co ju mali dokoncit.
Reply on: Ike #85784:
Vodiči museli mať z teba radosť, keď si ich takto skúšal. ?
Reply on: Solider #85795:
Pár sedadiel ale nespraví miest pre 50stojacich cestujúcich
Reply on: Själavrak #85794:
Lebo vpredu máme vybraté sedadlá na sedenie, kvôli kočíkom. V Brne dávajú kočíky dozadu vozňa. Je tomu tak aj v Brne? Lebo v Prahe to takto je.
Reply on: Ike #85792:
Aj tak naše električky T6A5 majú kapacitu podľa štítku vnútri 160 osôb zatiaľ čo v Brne "len" 110, ale tam majú určité štandardy cestovania a nie u nás sardinkový systém. V podstate by ich trojička mala kapacitu 330 ľudí čo je o trochu viac ako naša dvojička z T3 alebo T6A5 (320sardiniek) ?
Reply on: Ike #85792:
To neviem. Ja osobne by som to robil len v prípade keby sa šlo do prevádzky trojičiek a to len v strednom vozni,kvôli rôznym poruchám riadiacich vozňvo tak aby sme potom nebanovali,že zrazu je vlečných vozov viac a nemá ich čo ťahať ?
Reply on: Själavrak #85790:
inak to by ma zaujimalo... preco sa vlastne v polke T6tiek a T3 nezrusi stanoviste vodica a nezvysi tak par miest na statie?
Reply on: Santer #85789:
MHD cestuejem kazdy den..aby bolo hned na zaciatku jasne 😉 Zbytocnost...zazil som aj tie horucavy co tu boli 3 tyzdne a nepocitoval som potrebu klimy. Ked je vonku 39 stupnov a nastupim do ladoveho autobusu tak by som iba nadaval...Aj v lete ked ides niekam autom po meste 5-10 minut tak si ju zapinas?? asi nie lebo je to zbytocne po ekonomickej stranke a to uz je asi aj skoda spominat ake to prinasa zdravotne rizika...Ano je pravda ked tam mas cestovat v takom teple 30 min tak je to namahave a asi aj neprijemne. Proste to treba pretrpiet. Skor suhlasim s tym aby mal kazdy vodic tu klimu. Lebo on zodpoveda za tych ludi ktorych prevaza a sustredit sa na riadenie v takom teple je asi dost namahave. A bol som vo vela krajinach aj v zamori vo velkom meste kde nemali tie busy klimu takze by som to tu nenazyval hned sedlakovom..
Reply on: Martin Fundárek #85788:
V prípade 3xT3,resp. 3xT6A5, by šlo spraviť zo stredného vozidla vlečný vozeň odňatím el.výzbroje a zrušením stanovišťa šoféra. Pri prípadnom prechode na systém 2xT3,resp. 2xT6A5 by zostal pomer vlečných vozňov a hnacích 1:2 takže by to šlo ? ?
Kubko : A tym chces povedat ze klima by bola potrebna len ak je 39st??? Ty ako casto cestujes MHD??, Podla mna staci uz 25st a je v nich ...pri priamom slnecnom ziareni, teplo...podotykam, nie hroko , ale teplo..kazdy stupienok navyse to robi veelmi neprijemnejsim..a takisto je vela ludi, ktorym to robi neprijemnosti so zdravim...( mne sice tiez, ale ja t neberem na seba ale v globale ) Klima funguje v MHD aj v zaostalejsich a chudobnejsich krajinach, tak preco nie aj tu, zial v takom stave aka je teraz nasa MHD mozme na klimu asi zabudnut
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bubu11 #85744:
Čo máte na mysli pod takým pojmom "ustrážiť", Kefalín? Ako to "strážili" v Košiciach, keď tam takéto súpravy jazdili? A aké iné možnosti nasadenia kapacitnejších súprav bude mať DPB v dohľadnej budúcnosti, keď mu mesto nadelilo tintili na tri električky za celé volebné obdobie?
Reply on: Kubko #85785:
Ešte mi povedz,že v takom máji keď sú horúčavy ako v lete sa ti cestuje príjemne?! Asi si nešiel narvanou L21 z Devínskej Novej Vsi keď od Štefana Králika po Mokrohájsku nestojí a je k tomu krásna vyhriaty júnový deň ?
Vie niekto kadiaľ by mali viezť nové trasy liniek L84 a L83 a ako by sa im mali meniť intervaly?
Reply on: 810zssk #85783:
Ale tu sa naskytuje otazka "Ako casto a ako dlho je v BA 39 stupnov ??! " Koli dvom-trom tyzdnom je to zbytocna investicia a aj ked je ta klima tak, ci onak sa spotis...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5059
Vie mi niekto povedat naco to davaju do palubakov mesiac dopredu? uz som tam 3x isiel a 3x som zvonil a vodic len veselo isiel dalej... ked som to s nim isiel konzultovat, pokrcil plecami a povedal "este nie je zriadena".... to je akoze DPB take lenive? nahrat to tam vcas bez uponahlania? ?
Reply on: Kubko #85781:
Doporucujem sa previest ked bude 39 C. A co sa tyka castych zastavok - existuje nieco na system toho co je ked vchadzas do budov (napr. TESCO Kamenne namestie) a robi to klimu ucinnou aj pri otvorenych dverach.
Reply on: Jakub1 #85768:
K tej "ochote" smradobusákov a celkovým problémom s NAD svedčia aj občasné víkendové výluky na Hodžovom, keď je problém vypraviť 1 linku NAD s cca 5 poradiami. Nehovoriac, že ak by tá výluka mala byť na úrovni, hodila by sa ešte 1 linka NAD v trase L 212, resp. dopĺňať 25 Tr na L 206 smradobusmi na 15 minútový interval.
Re #85770 fobust: Stavil by som sa, že ak by aj voz mal klímu, tak by sa po mesiaci pokazila a opravená by bolo na najbližšej GO po 7 rokoch. ?
Reply on: Mikimaus #85769:
Neviem, co ma vacsina s tou klimou...je to absolutne nepotrebna vec. Mi chces povedat, ze sa oplati davat do toho peniaze ked je v BA asi 30 tropickych dni v roku (aj to mozno prehanam) A este aky by to malo efekt ked autobusove zastavky su vzdialene kazdych 200 m ❓ ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.