Asi preto, aby ich v prípade nejakej potreby mohli rozdeliť a aby mohli jazdiť samostatne. Veď aj dnes sa to tak robí, že keď je jeden voze dlhšie v oprave (napr. po nehode), tak jeho dvojča jazdí samostatne.
Aj tak naše električky T6A5 majú kapacitu podľa štítku vnútri 160 osôb zatiaľ čo v Brne "len" 110, ale tam majú určité štandardy cestovania a nie u nás sardinkový systém. V podstate by ich trojička mala kapacitu 330 ľudí čo je o trochu viac ako naša dvojička z T3 alebo T6A5 (320sardiniek) ?
To neviem. Ja osobne by som to robil len v prípade keby sa šlo do prevádzky trojičiek a to len v strednom vozni,kvôli rôznym poruchám riadiacich vozňvo tak aby sme potom nebanovali,že zrazu je vlečných vozov viac a nemá ich čo ťahať ?
MHD cestuejem kazdy den..aby bolo hned na zaciatku jasne Zbytocnost...zazil som aj tie horucavy co tu boli 3 tyzdne a nepocitoval som potrebu klimy. Ked je vonku 39 stupnov a nastupim do ladoveho autobusu tak by som iba nadaval...Aj v lete ked ides niekam autom po meste 5-10 minut tak si ju zapinas?? asi nie lebo je to zbytocne po ekonomickej stranke a to uz je asi aj skoda spominat ake to prinasa zdravotne rizika...Ano je pravda ked tam mas cestovat v takom teple 30 min tak je to namahave a asi aj neprijemne. Proste to treba pretrpiet. Skor suhlasim s tym aby mal kazdy vodic tu klimu. Lebo on zodpoveda za tych ludi ktorych prevaza a sustredit sa na riadenie v takom teple je asi dost namahave. A bol som vo vela krajinach aj v zamori vo velkom meste kde nemali tie busy klimu takze by som to tu nenazyval hned sedlakovom..
V prípade 3xT3,resp. 3xT6A5, by šlo spraviť zo stredného vozidla vlečný vozeň odňatím el.výzbroje a zrušením stanovišťa šoféra. Pri prípadnom prechode na systém 2xT3,resp. 2xT6A5 by zostal pomer vlečných vozňov a hnacích 1:2 takže by to šlo ? ?
Kubko : A tym chces povedat ze klima by bola potrebna len ak je 39st??? Ty ako casto cestujes MHD??, Podla mna staci uz 25st a je v nich ...pri priamom slnecnom ziareni, teplo...podotykam, nie hroko , ale teplo..kazdy stupienok navyse to robi veelmi neprijemnejsim..a takisto je vela ludi, ktorym to robi neprijemnosti so zdravim...( mne sice tiez, ale ja t neberem na seba ale v globale ) Klima funguje v MHD aj v zaostalejsich a chudobnejsich krajinach, tak preco nie aj tu, zial v takom stave aka je teraz nasa MHD mozme na klimu asi zabudnut
Čo máte na mysli pod takým pojmom "ustrážiť", Kefalín? Ako to "strážili" v Košiciach, keď tam takéto súpravy jazdili? A aké iné možnosti nasadenia kapacitnejších súprav bude mať DPB v dohľadnej budúcnosti, keď mu mesto nadelilo tintili na tri električky za celé volebné obdobie?
Ešte mi povedz,že v takom máji keď sú horúčavy ako v lete sa ti cestuje príjemne?! Asi si nešiel narvanou L21 z Devínskej Novej Vsi keď od Štefana Králika po Mokrohájsku nestojí a je k tomu krásna vyhriaty júnový deň ?
Ale tu sa naskytuje otazka "Ako casto a ako dlho je v BA 39 stupnov ??! " Koli dvom-trom tyzdnom je to zbytocna investicia a aj ked je ta klima tak, ci onak sa spotis...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5059
Vie mi niekto povedat naco to davaju do palubakov mesiac dopredu? uz som tam 3x isiel a 3x som zvonil a vodic len veselo isiel dalej... ked som to s nim isiel konzultovat, pokrcil plecami a povedal "este nie je zriadena".... to je akoze DPB take lenive? nahrat to tam vcas bez uponahlania? ?
Doporucujem sa previest ked bude 39 C. A co sa tyka castych zastavok - existuje nieco na system toho co je ked vchadzas do budov (napr. TESCO Kamenne namestie) a robi to klimu ucinnou aj pri otvorenych dverach.
K tej "ochote" smradobusákov a celkovým problémom s NAD svedčia aj občasné víkendové výluky na Hodžovom, keď je problém vypraviť 1 linku NAD s cca 5 poradiami. Nehovoriac, že ak by tá výluka mala byť na úrovni, hodila by sa ešte 1 linka NAD v trase L 212, resp. dopĺňať 25 Tr na L 206 smradobusmi na 15 minútový interval.
Re #85770 fobust: Stavil by som sa, že ak by aj voz mal klímu, tak by sa po mesiaci pokazila a opravená by bolo na najbližšej GO po 7 rokoch. ?
Neviem, co ma vacsina s tou klimou...je to absolutne nepotrebna vec. Mi chces povedat, ze sa oplati davat do toho peniaze ked je v BA asi 30 tropickych dni v roku (aj to mozno prehanam) A este aky by to malo efekt ked autobusove zastavky su vzdialene kazdych 200 m ?
Solider