Sorry, ale aj tak na mňa celkovo pôsobí Brnenská električková doprava oveľa lepšie ako naša v BA. Pravda, že u nás som nevidel ešte narvanú električku, čo je zázrak ale aj fajn signál. ? ja som bol v Brne len cez víkendy alebo keď bol tu sviatok a v čase od 9:00 do 14:00 asi a to len v centre a ohkolo Hlavního nádraží (nákupy - s otcom inak nejde ? ) hoc ja by som si urobil dáky výletík po električkových tratiach fest ?
Takže Ty si myslíš, že v Brne elekričky nechodia narvané???? Choď sa tam dakedy odviesť v špičke alebo vybrané smery aj mimo špičky a potom hovor....
A to sa tam ešte 3 roky dozadu dali zažiť stavy úplne identické, ak nie horšie, ako v Blave. Prešvihli ročný limit vozokm, tak posledné víkendy pred vianocami (keď sú extra návaly) jazdili na L1 iba KT8 a K2 (1 voz) namiesto KT8 a 2xT3. Do kačíc sa plno ľudí nedostalo, čo ostali visieť na zastávke.... ?
Ja nedúfam. Podľa mňa to dopadne ako pri Solarise. Myslím, že mnoho detailov nebude dotiahnutých a tak BA ostane ako mesto na ktorom sa ostatní záujemcovia poučia a precízne budú trvať na tom (narozdiel od nás),aby boli všetky chyby odstránené.
ZAUJÍMALO BY MA STÁLE A TO VEĽMI PREČO MAJÚ TAKÝ ZÁUJEM O SOR KEĎ NENI NA PLYN? KEĎ SA NAKUPOVALI SOLARISY TAK KEĎ VŠETKY PRE ZLYHÁVALI OSTAL TENTO - JE NA PLYN. PREČO TOMU NENI TAK AJ TERAZ? TO POTOM MôŽU KÚPIŤ AJ KĹBOVý SOLARIS 18 NA NAFTOVÝ POHON. SÚ VôBEC NEJAKÉ KLBÁČE NA CNG ČO SA TERAZ VYRÁBAJÚ A SÚ NÍZKOPODLAŽNÉ?
Problém je v tom, že v Brne majú vyšší štandard dopravy, lebo pri robení CP počítajú s takou kapacitou vozidla aby nebolo úplne narvané, zatiaľ čo u nás sa pri robení CP s týmto práve počíta, keby sa nepočítalo električky by mali interval 10minút, čo by robilo v Dúbravke nie 15 spojov za hodinu ale 18 (+960 kapacita).
Full suhlas ?
Re #85810 marian555: Ano, ano to je uplne cely on ? Ja som robil vodicak u neho 6 mesiacov ? Lebo presne ako vravis, nevedel dohodnut skusku s policajtom ? Ked mi ludia vraveli, ze inde to mali za 2... maximalne za 3 mesiace hotove, tak som len cumel ? ?
Ja som bol naramne sprosty ked som si hladal autoskolu. Vtedy sidlilo IMF pri PKO, tak ja ze je mi to blizko z domu, cestou zo skoly a podobne a cena bola dobra, tak co budem viac zistovat. ☠ Osudna chyba. Spociatku som ho moc nevnimal, nakolko jazdy som mal s dakym inym az na posledne 3 pred skuskami. Skoro som ho zabil.
Nestartuj, nepreraduj, dodrzuj 40!, brzdi uz pri zastavke Rusovska cesta aby si pomalym spomalovanim dosiel k semaforom pri tej Shelke pri ZST Petrzalka, ked tam prides uz ti naskoci zelena (min 2 v poradi).
A este jeho neochota prihlasovat ziakov na skusky, ma prihlasoval 3 mesiace, cele to trvalo 8 mesiacov (2 teoria a potom zhananie si jazd priamo unho aj ked jazdite s druhym) a to som bol stastny ze mi nehrozi ze by som tu autoskolu robil dlhsie ako jeden rok ? par ludi sa s nim pohadalo a odmietol im davat jazdy, alebo ked tak jednu za mesiac...
Ale, tĺčik, a ty si myslíš, že kvôli iným číslam na štítku sa do tej električky v Brne nasardinkuje menej ľudí? Si asi v živote nešiel v Brne električkou v špičke.
Chlapče, odkazujem ťa na tisíc na túto tému už prebehnuvších diskusií. Je mi srdečne jedno, či je v roku tridsať alebo 5 alebo 130 tropických dní. Chcem klimatizovaný autobus a keď nebude, budem jazdiť klimatizovaným autom. O tom, že klimatizácia funguje aj pri medzizastávkovej vzdialenosti 200 m, sa možeš empiricky presvedčiť najbližšie asi vo Viedni. Bodka, koniec diskusie.
No, povedal by som, že blokovanie rozjazdu tam v sérii určite bude, kabínku pre vodiča (veľkosť, uzavretosť, klimatizovanosť) si stanovuje zákazník, informačný systém detto, s ostatným súhlasím.
Asi preto, aby ich v prípade nejakej potreby mohli rozdeliť a aby mohli jazdiť samostatne. Veď aj dnes sa to tak robí, že keď je jeden voze dlhšie v oprave (napr. po nehode), tak jeho dvojča jazdí samostatne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo