Ale, tĺčik, a ty si myslíš, že kvôli iným číslam na štítku sa do tej električky v Brne nasardinkuje menej ľudí? Si asi v živote nešiel v Brne električkou v špičke.
Chlapče, odkazujem ťa na tisíc na túto tému už prebehnuvších diskusií. Je mi srdečne jedno, či je v roku tridsať alebo 5 alebo 130 tropických dní. Chcem klimatizovaný autobus a keď nebude, budem jazdiť klimatizovaným autom. O tom, že klimatizácia funguje aj pri medzizastávkovej vzdialenosti 200 m, sa možeš empiricky presvedčiť najbližšie asi vo Viedni. Bodka, koniec diskusie.
No, povedal by som, že blokovanie rozjazdu tam v sérii určite bude, kabínku pre vodiča (veľkosť, uzavretosť, klimatizovanosť) si stanovuje zákazník, informačný systém detto, s ostatným súhlasím.
Asi preto, aby ich v prípade nejakej potreby mohli rozdeliť a aby mohli jazdiť samostatne. Veď aj dnes sa to tak robí, že keď je jeden voze dlhšie v oprave (napr. po nehode), tak jeho dvojča jazdí samostatne.
Aj tak naše električky T6A5 majú kapacitu podľa štítku vnútri 160 osôb zatiaľ čo v Brne "len" 110, ale tam majú určité štandardy cestovania a nie u nás sardinkový systém. V podstate by ich trojička mala kapacitu 330 ľudí čo je o trochu viac ako naša dvojička z T3 alebo T6A5 (320sardiniek) ?
To neviem. Ja osobne by som to robil len v prípade keby sa šlo do prevádzky trojičiek a to len v strednom vozni,kvôli rôznym poruchám riadiacich vozňvo tak aby sme potom nebanovali,že zrazu je vlečných vozov viac a nemá ich čo ťahať ?
MHD cestuejem kazdy den..aby bolo hned na zaciatku jasne Zbytocnost...zazil som aj tie horucavy co tu boli 3 tyzdne a nepocitoval som potrebu klimy. Ked je vonku 39 stupnov a nastupim do ladoveho autobusu tak by som iba nadaval...Aj v lete ked ides niekam autom po meste 5-10 minut tak si ju zapinas?? asi nie lebo je to zbytocne po ekonomickej stranke a to uz je asi aj skoda spominat ake to prinasa zdravotne rizika...Ano je pravda ked tam mas cestovat v takom teple 30 min tak je to namahave a asi aj neprijemne. Proste to treba pretrpiet. Skor suhlasim s tym aby mal kazdy vodic tu klimu. Lebo on zodpoveda za tych ludi ktorych prevaza a sustredit sa na riadenie v takom teple je asi dost namahave. A bol som vo vela krajinach aj v zamori vo velkom meste kde nemali tie busy klimu takze by som to tu nenazyval hned sedlakovom..
V prípade 3xT3,resp. 3xT6A5, by šlo spraviť zo stredného vozidla vlečný vozeň odňatím el.výzbroje a zrušením stanovišťa šoféra. Pri prípadnom prechode na systém 2xT3,resp. 2xT6A5 by zostal pomer vlečných vozňov a hnacích 1:2 takže by to šlo ? ?
Kubko : A tym chces povedat ze klima by bola potrebna len ak je 39st??? Ty ako casto cestujes MHD??, Podla mna staci uz 25st a je v nich ...pri priamom slnecnom ziareni, teplo...podotykam, nie hroko , ale teplo..kazdy stupienok navyse to robi veelmi neprijemnejsim..a takisto je vela ludi, ktorym to robi neprijemnosti so zdravim...( mne sice tiez, ale ja t neberem na seba ale v globale ) Klima funguje v MHD aj v zaostalejsich a chudobnejsich krajinach, tak preco nie aj tu, zial v takom stave aka je teraz nasa MHD mozme na klimu asi zabudnut
Čo máte na mysli pod takým pojmom "ustrážiť", Kefalín? Ako to "strážili" v Košiciach, keď tam takéto súpravy jazdili? A aké iné možnosti nasadenia kapacitnejších súprav bude mať DPB v dohľadnej budúcnosti, keď mu mesto nadelilo tintili na tri električky za celé volebné obdobie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek