Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Själavrak #85712:
Skoro všetky autobusy, čo tu boli na testovanie, boli na naftu... aj Solaris (z KE), aj SOR, aj podobné sračkoviny... potom DPB začal testovať aj plynové.

Inak namiesto 22 solarisov sa mohlo kúpiť 36 kusov B 961E, ale trebalo myslieť dopredu, a preto sa kúpili kratšie a kapacitne menšie 15-metrové modely. Keby boli počkali mesiac, dva, na svete by už bola 18M na CNG za porovnateľne rovnakú cenu.
Reply on: Själavrak #85712:
tak vies... dpb nema este 15m hracku ? (ale s tym pokrytectvom si to trafil)
Reply on: Solider #85711:
Chyba bola to,že sa nakupoval kvôli tomu, že bol na CNG pohon. Mali sa nakúpiť 18metrové Solarisy. Vtedy sa nenakúpili 18M preto lebo 15M bola aj na plyn, a zrazu nevadí,že SOR neni na plyn? Aké posraté pokrytectvo ? ak chceli a chcú hovoriť o náhrade Ikarusov 280 a 283 a Karos B741 tak potom len 18 metrovými vozidlami! Už aj laici pochopili, že Solaris neni to čo 18 metrový bus, najmň keď zistili,že ráno na L88 je Soláč oveľa viac narvaný ako 18metrový bus. ?
Reply on: Själavrak #85709:
Asi neboli peniaze, alebo neboli s nimi spokojní. Okrem iného, Citelis by nebol lepší, ale keď už nie je z čoho vyberať. Solaris si už dal na slovenský trh prestávku, je mi to ľúto, ale to isté by som urobil aj ja, keďže Solaris má svoje autobusy a trolejbusy vo viacerých mestách Európy a sú s nimi plne spokojní, len na Slovensku sú takí blbí kverulantskí ľudia, čo im všetko prekáža, možno aj to, že sú poťahy v nich modré. Nie žeby boli radi, že im tam niečo nízkopodlažné jazdí, občas z dôvodu flákania údržby vzbĺkne, ale potrebujú byť nespokojní. Nech si chodia v krasňanských negenerálkovaných 732-kách bez sedadiel pre mňa - za mňa aj na L88, či 95.
Reply on: Själavrak #85709:
Ale ved nizkopodlazny Ik 415 je de-facto Ik 412 nie?...a uz je na nich poznat že maju čosi za sebou ?
Reply on: Ike #85707:
Podľa mňa ten SOR vyzerá skôr ako dlhá konzerva. Vyzerá tak divne. Jediné mínus Ikarusov 435 je,že niesú nízkopodlažné, inak by boli skvelé, a to isté aj 415, ale sú tu aspoň tri 412, prečo vôbec neni 412 viac?
Reply on: Solider #85701:
Neni teda potom vhodnejší Citelis pre BA? Ako tak pozerám tak ten SOR je dorobený tak na polovicu... ?
Reply on: M3go #85706:
po istych upravach, keby ich nakupili tak v pocte 25-30 by to bola celkom prijatelna obnova VP
Podla mna by sa (husenicova)sorka hodila na 63 (chodim s nou do skoly a stale je preplnena) a 21 ta byva preplnena vzdy rano a vzdy vecer ? alebo na 93 ?
Reply on: yves #85704:
Narvať čo najviac to pôjde :)))
Reply on: Solider #85701:
Mozes mi pls napisat, podla akeho kluca si pridelil ten bus zrovna na 63 alebo 95??? To su nejake zvlastne-podradne linky, ked pises, ze maximalne na nejakú 63-ku, alebo 95ku ?
Reply on: BMko #85702:
Tak v tomto ma SOR prekvapil... ale mínusových bodov to má viacej ?
Reply on: Solider #85701:
Obmedzovac ma, spina pri 80 km/h. Rychlosti si radis ty podla polohovania plynoveho pedalu, tak preto sa ti zda, ze trojka dobre taha, na 6tke to taha ako gula
Moje dojmy z tej klobásovej SORky:

+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa

- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo

Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku 🙂
Reply on: Ikarus #85698:
Ale!!! Je to pre Bratislavu... ale asi bude chyba u autora popisu fotky...
Reply on: Ikarus #85698:
Tam píšu, že to je 10,5 metrový voz... a Bratislava si objednala 9,5... čiže to môže byť aj ten Nový Jičín 🙂
Reply on: Valec #85662:
ano maš pravdu ohľadom toho Technopolu, bude tam premávať linka č. 83
Reply on: Ike #85692:
40 metrov je vo vyhláške 116/1997 o podmienkach premávky vozidiel na pozemných komunikáciách Vyhlášku vydalo MDPT.
Táto vyhláška to upravuje na základe zmocňovacieho ustanovenia zákona 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách, ktorý dáva ministerstvu zmocnenie bližšie upraviť niektoré otázky technickej spôsobliosti vozidiel. A pod problematiku technickej spôsobilosti sa okrem iného radí podľa zákona aj dĺžka.
Reply on: Emo #85644:
..mne pripomína tú zo škoda favorit..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement