Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #85642:
Nie je to náhodou 40 metrov, alebo som si to pomýlil s nejakou inou krajinou?
Reply on: Emo #85642:
Zákon by sa upraviť nedal, pretože sa to tak nikdy nerobilo a bol bárs nepochopiteľný.
Reply on: Solider #85649:
preco by nezmenili? SOR spravi to co si kto objedna.
Reply on: 810zssk #85647:
Samozrejme.
Reply on: Emo #85644:
No a vodič nie je najdôležitejšia časť autobusu? Kto má sedieť v takej malej konzerve? Tá kabína mi skôr pripomína trenažér, než nejaký autobus...
Reply on: Dopravák #85638:
Toto bude asi slabá stránka SORu... aj keď TeBeCe písal, že toto je prototyp a dá sa tam ešte veľa vecí do sériovej výroby urobiť, pochybujem, že niečo zmenia...
All:ste si isty že ta sorka je pre bratislavu lebo do Noveho jičina sa chystaju tiež
http://www.k-report.net/discus/nahledy/089447.jpg
no a podla mna rozhodne je. Pochop ze to je subjektivne.
Reply on: TeBeCe #85636:
Pozerám, že to Volvo je tiež priradené do Petržalky. ?
Reply on: Själavrak #85620:
Semafory.
Reply on: Dopravák #85638:
Ako keby dizajn palubovky bol to najdôležitejšie v celom voze. ?
Reply on: Emo #85642:
To sa vzťahuje na ten prípad, že by išlo o 3xT3. ?
Reply on: Martin Fundárek #85641:
K bodu 2: toto by nešlo, lebo taká súprava by presahovala dĺžku 30 metrov, ktorú určuje zákon. Jedine, že by sa ten zákon upravil. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85617:
Bolo by, ale kde na to vziať peniaze? Na KV radiále je husto už dnes - v rannej špičke priemerný interval medzi spojmi 1 min 43 s, takže ak tam je nejaká semaforová križovatka s dĺžkou cyklu 105 sekúnd alebo viac, vlaky sa musia grupovať. A dynamickú preferenciu tam urobiť nemožno, pretože ak by raz za 52 s dostávali voľno električky, odfajčíš kolízne smery. Riešenia sú v podstate 4:
1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85558:
... čiže dvojnásobný.
Reply on: El Sergio #85625:
K tej L13. Je to tak, a nielen L13 ale aj L11 a L14. Pri robení tej slučky Jesenského - Štúra - Šafko sa vždy zdržia. Vrchol je,že L95 dostáva vždy súčasne s električkou zelenú a potom mi ostáva už len dúfať, že vodič električky, buď počká, alebo nebude tak rýchly pri vjazde na Šafko (čo v poslednom čase akosi aj funguje,no starším cestujúcím alebo tým čo nemôžu bežať zo zdravotných dôvodov to nepomôže). Ten prestup na Šafku je úplne po úroveň lebo zastávka vôbec nemá prístrešok, a nejedná sa ani o prestup na hrane, a jedná sa o zastávku kde nastupuje nemalý počet cestujúcich! Nikde vlastne v centre neni prestup z električky na t-bus a a-bus bezproblémový,že pohodlne prejdeš zo zastávky električky na autobusovú viď. Trnavské mýto, Krížna, Vazovova, Račianske mýto, Kollárovo nám./Vysoká, Kapucínska/Zochova, Šafko, Nový most a v Karlovej Vsi zast. Molecova.
Reply on: intony #85635:
tňTony, nechaj chlapca!! Nech je úžasný! Ale neprajem mu v tej konzerve sedieť 11 hodín, keď je vonku 30 stupňov a nemá si kam veci položiť a podobne...

Už dva dni som v šoku a to z tejto fotky (Maxovej - zas mi sposobil ten človek traumu ?) http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26587&idt=u&idg=2740&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Premýšľam, či je to palubovka osobáku, alebo vozidla MHD v 21storočí... ?
Reply on: El Sergio #85625:
Tak tak, záleží aj od semaforov. Dakedy stihne 83 zelenú skôr ako 95 no a potom prestupuj. Inak dobrý "defekt" v prestupe je, že neskoro večer keď majú L88 a L83 intervaly 15min a L95 10min,tak najprv rýchlo dojdú po sebe L88 a L83 a potom L95, pričom na L95 je oveľa menší čakací čas ako na L95,čiže prestup z L88 na L95 je ok, ale naopak nie = čakáš minimálne 15minút!
nielen SOR ma vzadu kadejake schodiky. napr. aj kratke Volvo 7700 ma podobne schodiky vzadu, ale SOR narozdiel od Volva nema komin vzadu...

SOR NB 18
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26642&idt=u&idg=2742&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Volvo 7700
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3768
Reply on: 810zssk #85601:
Dizajnom rozhodne úžasný nie je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement