CSA sú výdatne dotované vládou ČR, vzhľadom na skutočnosť, že organizácia je značne nepružná, čo na konci dňa bol a je fakt, s ktorým oproti nízkonákladovkám zápasí nejeden pôvodný prepravca. Nič to však nemení na fakte, že momentálne sú mnohé aerolinky záťažou na chrbáte mnohých vlád.
Keď sme pri tom, v dnešnej dobe sa aerolínie rozrastajú pomocou aliancií. Každá letecká spoločnosť potrebuje svoj domovský prístav - letisko alebo jeho časť - a nedá sa povedať, že by ich boli desiatky voľných. Sky by sa dal vnímať ako dobrý dopravca, avšak vzhľadom na minimálnu snahu a činnosť nielen na bratislavskom letisku bol nútený rozšíriť svoje aktivity - celkom logicky do Prahy a Viedne.
Slovenské érlinky nemali ani najmenšie predpoklady stať sa čo i len malou hviezdičkou. Keď odhliadneme od nevalných schopností managementu, stačí spomenúť flotilu, v ktorej čele stáli síce nové, avšak takmer neakceptovateľné lietadlá. Holt, deblokovali sme niečo, čo si letiská a spoločnosti medzi seba nepustili.
Ono je obtiaťné predpovedať budúcnosť, len tvrdím, že pokiaľ bude niekto využívať infraštruktúru na našom území, je v dnešnej dobe rozhodne lepšie ak prostriedky aspoň oficiálne ťahá zo súkromných zdrojov ako z verejných - kde sa nám pričasto stráca, plytvá a systém trpí značnou nestabilitou.
Na prepravnú funkciu tieto záležitosti majú minimálny vplyv - porovnávať sa dajú služby a ceny.
No a na konci dňa Ti do toho všelijakí ujovia a tety niekde medzi Bruselom a Štrásburgom scentralizujú všetulinko do Malpensy a robia veľké Hub - hub - hub. ☺
Odlož komplexy a poďakuj sa všetkým, že Ti venovali svoj čas. Na akéhosi imageového národného dopravcu niesú ľadia, čas ani peniaze. A dúfam, že aj politická vôľa už všetkých prešla.
Zatiaľ len pocit, ale ja debil ja som bol vzadu ? radšej budem nastupovať len prednými dverami ? ? pre istotu aj s hasiacim prístrojom, ozaj nevedel by dakto zohnať hasičský oblek? ?
zachadzat tam bude 21 a stat bude pri Pantlovi z toho dovodu ze v devinskej novej vsi bude spolocna akcia devinskej lamaca chorvatov a marcheggu a vola sa to dni bez hranic bude tam lov ryb zadarmo na rybniku a futbal a tak aby lamacania mohli ist pohodlne do devinskej sa toto vybavilo
Tiež veríš všetkému čo novinári napíšu a Záhradník povie. Nap. zo zadelenia sa dnes cez pac. deň vypravuje, či skôr má vypravovať 33 z 33 SORov. Samozejm to elán cez prac. deň nejde. Takže zopár vozov pôjde ako rezerva, aby na SOR-linkách boli skutočne SORy vždy. Ďalej 2 budú ako zájazdové namiesto 3508 a 3514, tie možno ani nepôjdu na bežnú MHD... teoreticky.
Na ktoré linky sa majú nasadiť nové SORY, ktoré nám dojdú? Neviem o akých linkách kde premávajú kĺbové autobusy a neni ich potreba tam by premávali krátke SORY, keď práve kĺbových je nedostatok ?
Kyjev, L2, nádejná rýchlodráha s výhľadovým predĺžením ako metro? do centra. Dnes ale iba oddelená prevádzka (keď už si dal tú Petržalku, asi ako keby u nás Janíkov Dvor - Holíčska). Kyjevská L2 premáva iba cez špičku, obsluhovaná iba jedným vozidlom, aj to sólo, interval cca 35 min. ?
OT: Pozemna lanovka v VT, v nedelu premava naposledy. Vozne idu o tyzden do srotu na rozpalenie. Nik o ne neprejavil zaujem, ani muzea..lebo su vraj mlade ? ?
Tak teraz už nerozumiem ničomu. Neviem, čo nazývaš "licenciou SAD" (SL sú SAD), neviem, čomu nerozumieš na fungovaní SAD a hlavne nerozumiem tomu, že na jednom mieste píšeš, že je ti to jasné a o pár riadkov ďalej už točíš zase to svoje "prečo nie je v MHD ten súkromník". Doporučujem na úvod vyhľadať nejakým Googlom pojem "preukázateľná strata", pochopiť ho a potom pochopíš túto vetu: Ak bude magistrát objednávať výkony nie systémom pevnej dotácie za objednané výkony ale bude DPB hradiť preukázateľnú stratu, nie je problém do roka mať v meste 600 nových SOR NB 18 v nezákladnej červenej farbe s jemnými dokresľujúcimi striebornými ozdôbkami.
Sommelier
Keď sme pri tom, v dnešnej dobe sa aerolínie rozrastajú pomocou aliancií. Každá letecká spoločnosť potrebuje svoj domovský prístav - letisko alebo jeho časť - a nedá sa povedať, že by ich boli desiatky voľných. Sky by sa dal vnímať ako dobrý dopravca, avšak vzhľadom na minimálnu snahu a činnosť nielen na bratislavskom letisku bol nútený rozšíriť svoje aktivity - celkom logicky do Prahy a Viedne.
Slovenské érlinky nemali ani najmenšie predpoklady stať sa čo i len malou hviezdičkou. Keď odhliadneme od nevalných schopností managementu, stačí spomenúť flotilu, v ktorej čele stáli síce nové, avšak takmer neakceptovateľné lietadlá. Holt, deblokovali sme niečo, čo si letiská a spoločnosti medzi seba nepustili.
Ono je obtiaťné predpovedať budúcnosť, len tvrdím, že pokiaľ bude niekto využívať infraštruktúru na našom území, je v dnešnej dobe rozhodne lepšie ak prostriedky aspoň oficiálne ťahá zo súkromných zdrojov ako z verejných - kde sa nám pričasto stráca, plytvá a systém trpí značnou nestabilitou.
Na prepravnú funkciu tieto záležitosti majú minimálny vplyv - porovnávať sa dajú služby a ceny.
No a na konci dňa Ti do toho všelijakí ujovia a tety niekde medzi Bruselom a Štrásburgom scentralizujú všetulinko do Malpensy a robia veľké Hub - hub - hub. ☺
Odlož komplexy a poďakuj sa všetkým, že Ti venovali svoj čas. Na akéhosi imageového národného dopravcu niesú ľadia, čas ani peniaze. A dúfam, že aj politická vôľa už všetkých prešla.