Pozri si toto.. Mne sa to s tým obratiskom nejak nezdá.. Nevyzerá, že by tam po dobudovaní celého Lakeside parku vôbec zostalo miesto pre nejaké obratisko... ?
Vcera som siel po vynovenej krizovatke na Patronke... Neviem, nemam z toho betonu dobry pocit. Som zvedavy kolko to vydrzi a ako to vydrzi pripadne zimne mrazy a zatekanie vody a ansledne zmrazenie v tych dilatacnych sparach. navyse bolo citit "hrboly", no nie je to ako asfalt, ale co uz.
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?
To, že ty ten teplomer nevyužiješ neznamená, že ho nevyužije mnoho iných ľudí, ktorý nemajú také znalosti o MHD BA ako ty ?. Osobne ho využívam dosť často, veľmi dobrá pomôcka je ak ma trolejbus dojadz do vozovne, kde bere ľudí napr. smerom na Trnávku a pozriem si, kde to stojí. A navyše rozdiel medzi teplomerovým transparentom a klasickým transparentom v cene určite nie je nijako veľký.
A ešte pre všetkych zvedavcov. Trat smerom na ŽST Nové mesto sa rekonštruje iba úsek, ktorý bude slúziť ako priecestie pre automobilovú dopravu a odbočenie do noveho BC. Celý úsek sa zatiaľ rekonštruovať nebude.
Nemohol by mi niekto povedať čo za "vyzbrojenú" súpravu T3SUCS so včera po meste behalo? Chvíľu stála aj na Jesenského ráno asi tak okolo 9 a fotili ju tam.
To už o Mercedesoch neviem, ale s tou otočkou na Riviére som tu vybehol a bolo mi povedané,že neni podstatná. Možno ty konkrétne nie,to si nepamätám kto presne mi to vyčítal ale bolo ich pomerne veľa.
Tak keď si prejde pešo na Vojenskú tak áno ale ja som myslel priamo a keby bola na Patrónke druhá stopa pre trolejbusy tak by to bolo určite lepšie čo do prestupu z 21,30,37,63,83 na 212.
A ešte poznámka - "nadupaná LCD telka" výjde len 20 tisíc preto, lebo sa predáva vo veľkom množstve a tým pádom náklady na výrobu jedného displeja sú veľmi nízke a aj pri nižšom výnose na jednu "telku" si firma dobre zarobí....
Tá cena je taká vysoká preto, lebo nemôžeš rátať len materiál. Niečo stojí vývoj tých výrobkov, niečo stojí chod tej firmy (ten displej nerobí na kolene jeden človek, ktorý to potom aj predáva), servis a hlavne niekto na tom potrebuje aj zarobiť a keď sú dopravné podniky ochotné platiť veľa, tak firma nemá dôvod ceny znižovať. Tam nejde o tie 4 obrazovky a jeden notebook, ale o to, aby 4 obrazovky a notebook poslúžili na to, čo majú.
to som myslel obrazne... nie ze by tam mali montovat notebooky... ale v principe mi nejde dohlavy ako moze byt Notebook, ktory kupis od 15000 do 30000, mozes tam zriadit internet, operacny system, milion externych zariadeni, programov od vymyslu sveta lacnejsi ako nejaky palubak ktory ma jeden input, par gumenych tlacitok a displey aky sa pouzival na mobiloch pred 15 rokmi...
Vieš, ale tá cena môže byť ovplyvnená aj tým, že na rozdiel od notebookov sa tie panely a počítače nevyrábajú v státisícových množstvách. Navyše veľmo rád by som videl, ako by vyzeral taký palubný notebook po desiatich rokoch prevádzky. ?
Tiez sa v tom nevyznam... nehovorim o vhodnosti (o tom ze LED diodky su viditelnejsie ako pixle LCD niet pochyb).. hovorim len o tom ze LCD je urcite kvalitnejsia a drahsia technologia a ko 40x800 rozvietujucich sa diodiek a otacajucich sa tercikov...
Re #83953 Martin Fundárek: myslis ze ten palubak je urceny aj na ine ucely ako informovanie o zastavkach a veciach s tym suvisiacich? chrono atd?... aj tak to nemoze byt tak drahe...
jedina vec co by mohla vysvetlovat vysoku cenu je sposob napajania a kvalitna technologia (ze na prvom retarderi nevypadne polovicka tercikov), ale aj tak neviem... niekto by mohol objasnit
Lenže taký palubák má aj iné funkcie, než iba rozsvecovať pixlíky. Napríklad zaznamenávanie údajov o jazde, o zaťaženosti vozidla a pod. (Neviem, čo z týchto dvadsať rokov starých vymožeností sa využíva v DPB.) Okrem toho, myslím, že noťas bez špeciálnych úprav by asi nevydržal otrasy.
A nie je ten systém, ktorý používa BUSE lepšej kvality ako napríklad LCD ??? Totiž aj vo Viedni mali doteraz LCD transparenty, a teraz prešli na niečo podobné ako BUSE.. Dôvodom je lepšia viditeľnosť (väčšia svietivosť)..
Ale nech to vysvetlí niekto, kto sa viac vyzná v technických veciach ?
Podľa mňa by transparenty na jeden voz vyšli lacnejšie, keby sa nekupovali tie vnútorné "teplomery"... Podľa mňa sú totálne zbytočné, keďže na vnútornom displeji sa aj tak zobrazuje najbližšia zastávka, a keď chce niekto (turista) vedieť kde má vystúpiť na trase, aj tak si to väčšinou nájde na mape alebo na cesťáku ešte predtým, ako nastúpi do busu..
Ja osobne som ten teplomer nevyužil ešte ani raz..
Pride mi to strasne predrazene... ked si porovnas BUSE transparent proti inym obrazovkam, tak je to uplne najprimitivnejsia technologia... ked si pozries palubny pocitac, tak taktiez vyzera zastaralo, aj ten displej a operacny system... toto pospajane s kablami aby stalo pol melona?...
poviem to fakt obrazne... ale kupit 4 23" LCD televizory za 4x20 000 a vykonny notebook (40 000) s programom GBUSE pospajany s tymi televizormi... stlae mi to vychadza ledva 120 000... a to LCD technologia a kvalitny notebook je ina trieda ako otacajuce sa podsvietene terciky a palubak z roku 1996
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk