Vcera som siel po vynovenej krizovatke na Patronke... Neviem, nemam z toho betonu dobry pocit. Som zvedavy kolko to vydrzi a ako to vydrzi pripadne zimne mrazy a zatekanie vody a ansledne zmrazenie v tych dilatacnych sparach. navyse bolo citit "hrboly", no nie je to ako asfalt, ale co uz.
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?
hoppusmark
Ale nech to vysvetlí niekto, kto sa viac vyzná v technických veciach ?
Podľa mňa by transparenty na jeden voz vyšli lacnejšie, keby sa nekupovali tie vnútorné "teplomery"... Podľa mňa sú totálne zbytočné, keďže na vnútornom displeji sa aj tak zobrazuje najbližšia zastávka, a keď chce niekto (turista) vedieť kde má vystúpiť na trase, aj tak si to väčšinou nájde na mape alebo na cesťáku ešte predtým, ako nastúpi do busu..
Ja osobne som ten teplomer nevyužil ešte ani raz..