K tomu materialu:
"Názor
o preplnenosti spojov zastávajú najmä požívatelia liniek N33, N34, N93 a N95." - otazka je ako to riesit. Pretoze dlhsie busy tam uz nepojdu a zas zahustenie by nemalo zmysel ak by sa nezahustili aj ine linky.
K transparentom: Presne tak. Problem vidim skor v tom ze pocas vyluk pri ktorych sa nemeni BUSE (chvalim ze pri ZST Nove Mesto zmenili) vodic stlaci tlacitko Odklon az na poslednej zastavke stalej trasy (samozrejme za predpokladu ze ho vobec stlaci). Pred tym je na teplomeri standardna trasa co moze cloveka popliest. Takze idealne by bolo keby sa vtedy teplomer vypol (ak sa to da). Co sa tyka vyluky: Akosi ma to nesokuje..
Re #83970 hoppusmark: Ale je tam miesto. Dokonca tam to obratisko aj tak nepatrne vidno.
Re #83971 KLF: V roku 5000 toho nasledujuceho letopoctu. Silno o tom pochybujem a uprimne - pochybujem o opodstatnenosti trate v pripade ze by nesla DALEJ ako k byvalej Ikei.
na tvoje prizemne navazanie sa do mna ako aj inych prispievatelov tohoto fora uz nebudem reagovat. Vsetci vieme ze iba to co povies ty je pravda a ty vsetko vies najlepsie a nikto nemoze mat iny nazor ako ty lebo je oznaceny nejakym "peknym" urcite nie urazlivym vyrazom vyrazom.... ?
okrem toho niesom zamestnanec DPB, a absolutne si nepochopil co som chcel povedat. KONEC
Keď už predlžovať tú trať, tak aspoň do Ružinova s napojením na ružinovskú radiálu, aby to malo nejaký zmysel.. A v takom prípade by obratisko pri ŽST Nové mesto malo zostať..
Okrem toho priestor, kde je teraz stará Ikea, sa má tiež takmer na 100% zastavať, takže ani tam nebude na obratisko miesto..
Kvalitná a blbovzdorná technológia stojí o dosť viac. Pamätám sa, že kedysi pred 15 rokmi firma, v ktorej som pracoval, uvažovala o nákupe prenosných počítačov pre svoje vozidlá na zber dát v teréne (zber dát v tom čase = formulár, ceruzka, guma). Vtedy akurát zástupca akejsi firmy na veľtrhu predvádzal odolnosť počítačov pre izraelskú armádu tak, že počítač zdvihol nad hlavu a švacol o zem. Fungoval furt. Ale stálo to asi desaťkrát toľko, čo bežný.
Na hentej vizualizácií je obratisko v dnešnej nezmenenej polohe.,vrátane nástupišťa. Objekt domu ide až za nim. a nejaké redĺžene k býv. ikei by som bral ako sci-fi, lebo investorom to nikto "nenašil", koloseo sa akurát ráčilo vyjadriť, že by im padlo vhod, keby mesto predĺžillo el. trať okolo nich. ?
Pozri si toto.. Mne sa to s tým obratiskom nejak nezdá.. Nevyzerá, že by tam po dobudovaní celého Lakeside parku vôbec zostalo miesto pre nejaké obratisko... ?
Vcera som siel po vynovenej krizovatke na Patronke... Neviem, nemam z toho betonu dobry pocit. Som zvedavy kolko to vydrzi a ako to vydrzi pripadne zimne mrazy a zatekanie vody a ansledne zmrazenie v tych dilatacnych sparach. navyse bolo citit "hrboly", no nie je to ako asfalt, ale co uz.
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?
To, že ty ten teplomer nevyužiješ neznamená, že ho nevyužije mnoho iných ľudí, ktorý nemajú také znalosti o MHD BA ako ty ?. Osobne ho využívam dosť často, veľmi dobrá pomôcka je ak ma trolejbus dojadz do vozovne, kde bere ľudí napr. smerom na Trnávku a pozriem si, kde to stojí. A navyše rozdiel medzi teplomerovým transparentom a klasickým transparentom v cene určite nie je nijako veľký.
A ešte pre všetkych zvedavcov. Trat smerom na ŽST Nové mesto sa rekonštruje iba úsek, ktorý bude slúziť ako priecestie pre automobilovú dopravu a odbočenie do noveho BC. Celý úsek sa zatiaľ rekonštruovať nebude.
Nemohol by mi niekto povedať čo za "vyzbrojenú" súpravu T3SUCS so včera po meste behalo? Chvíľu stála aj na Jesenského ráno asi tak okolo 9 a fotili ju tam.
To už o Mercedesoch neviem, ale s tou otočkou na Riviére som tu vybehol a bolo mi povedané,že neni podstatná. Možno ty konkrétne nie,to si nepamätám kto presne mi to vyčítal ale bolo ich pomerne veľa.
Tak keď si prejde pešo na Vojenskú tak áno ale ja som myslel priamo a keby bola na Patrónke druhá stopa pre trolejbusy tak by to bolo určite lepšie čo do prestupu z 21,30,37,63,83 na 212.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?