Tu nejde len o to, nočáky mali vždy iné farby tabuliek od kedy sa začal používať 500 rad. Myslím,že zvyšné tabuľky pre linky 200-999 môžu byť riešené rovnako farebne ako spoje MHD, alebo keď už tak červené písmená na bielom podklade. Ak sa bude vymýšľať veľa kombinácii farebných tak ľudia z toho zmagoria a unifikácia označovania spojov nepomôže ale uškodí.
K tomu očíslovaniu ti poviem,že aj to má význam. Lebo do väčšiny dedín môžeš dojsť dvomi aj tromi cestami, pri čom tie spoje sú expresné alebo aj pomalé ako napr. BA - Senec čo som cestoval. Cestou tam sme stáli v každej dedine 3x, dediny boli tri a späť som šiel iným busom ktorý stál medzi Nivami a Sencom asi 3x z toho 2x v BA. Čiže napr. ľudia budú vedieť,že linkou (tresnem teraz mimo,lebo nemám po ruke zaradenie smeru na Senec aké čísla tam budú premávať) 503 sa dostanú do BA cez Bernolákovo, Ivanku atď., linkou 506 bez zastavenia v dedinách rýchlo a 507 cez dediny ale s obmedzeným počtom zastávok v dedinách, čiže aj dedinčanom to pomôže si myslím. Inak to farebné rozlišovanie je somarina lebo farebne rozlíšiť by to malo zmysel vtedy, ak by premávali všetky autobusy (mestské aj prímestské) v číselnom rade od 20 do 200 napr.,vtedy by to malo zmysel farebne líšiť, takto sa vie, že číselnom rade 200-299 je na každom čísle len jeden bus a to je prímestská linka, detto pre ďaľšie stovkové rady.
neni to az take strastne jak som cakal cakal som ze je minimalne jak 7840 lenze ciernym spreyom a popisala ju skupina alien to su ti co cmarali aj v solarisoch hlavne..
Význam transparentov by som skôr videl v "inteligencii" Slovače, ktorá sa na 7121 počas cvičnej jazdy domáhala nástupu do vozidla (výsledok: žiaľ neúspešne).
Ale keď si to zhodnotím, lepší by bol veľký čierny nápis "AUTOŠKOLA", alebo "TROLEJŠKOLA"... inak je to veľmi dobre urobený trolejbus.
8142 mohli zmodernizovať, alebo osadiť novú skriňu a zaradiť do premávky. Každé vozidlo je dôležité (najmä v Pozsony).
Nech rozmýšľam ako rozmýšľam, stále neviem pochopiť, na aký účel bol 8144 obdarovaný BUSE transparentami, keď na nich bude non-stop svietiť nápis "CVIČNÁ JAZDA"... alebo s ním plánuju robiť okrem autoškoly aj trolejbusové zájazdy do Trnavy, Malaciek a Šamorína?
Ja to vidím na ďalší príklad mrhania peňazí na nezmysly... (podobne 1111 a 1030, pre ktoré som už dávnejšie navrhoval, že by sa mohla vytlačiť fólia s tým, čo im svieti na BUSE, nalepiť miesto nich, BUSE odmontovať a použiť v inom voze)
1.) Pre adminov - v sekcií "Mapy a schémy" sú šte stále staré schémy nočných spojov
2.) Má niekto nejaké info ohladne prečíslovania trolejbusov ?
2a) Sa tu spomínalo že L 207 bude pravdepodobne 47 (a kvoli tomu aj N47) zaujimavé že ak by to malo byť podla oblastneho označovania, malo by to byť 46 (ružová dolina = Prievoz= 6) a 47 by mohlo ostať pre 208
2b) N44 by mala byť podla L 203=asi 45 ako som tu čítal kedže L44 existuje takže zas to netrafili
nuž necham sa prekvapiť ako to krasne vymyslia ?
Aby bolo jasné, to, čo som napísal v príspevku #83345, som nemyslel vážne. Napísal som to úmyselne ako takú malú provokáciu, na ktorú si ochotne skočil. Aby si videl, aké to je, keď niekto ABSOLÚTNE NEPODLOŽENE hádže všetkých do jedného vreca - a ako sa my, poctiví cestujúci, cítime, keď na nás niekto z DPB takto paušálne nadáva.
Tak ako väčšina vodičov sú normálni ľudia, ktorí cestujúcim nenadávajú, nenadbiehajú, neošťávajú kolesá, nejazdia tak, že keby mal motor ruky, tak im každú chvíľu vytne po papuli, aj väčšina cestujúcich sú normálni ľudia, ktorí v MHD nehádžu bordel na zem, netyčkujú, nesprejujú, nerežú sedadlá. Na oboch stranách sa nájdu, bohužiaľ, aj takí, ktorí niektoré z tu uvedených činností vykonávajú, a tí potom celej skupine robia zlé meno. To však nie je dôvod na to, aby cestujúci nadávali paušálne na všetkých vodičov a vodiči paušálne na všetkých cestujúcich.
S499.1023