Aby bolo jasné, to, čo som napísal v príspevku #83345, som nemyslel vážne. Napísal som to úmyselne ako takú malú provokáciu, na ktorú si ochotne skočil. Aby si videl, aké to je, keď niekto ABSOLÚTNE NEPODLOŽENE hádže všetkých do jedného vreca - a ako sa my, poctiví cestujúci, cítime, keď na nás niekto z DPB takto paušálne nadáva.
Tak ako väčšina vodičov sú normálni ľudia, ktorí cestujúcim nenadávajú, nenadbiehajú, neošťávajú kolesá, nejazdia tak, že keby mal motor ruky, tak im každú chvíľu vytne po papuli, aj väčšina cestujúcich sú normálni ľudia, ktorí v MHD nehádžu bordel na zem, netyčkujú, nesprejujú, nerežú sedadlá. Na oboch stranách sa nájdu, bohužiaľ, aj takí, ktorí niektoré z tu uvedených činností vykonávajú, a tí potom celej skupine robia zlé meno. To však nie je dôvod na to, aby cestujúci nadávali paušálne na všetkých vodičov a vodiči paušálne na všetkých cestujúcich.
Zafúkanie radšej ani nespomínaj, bo hneď si niekto predstaví ako bude celá trať zasnežená až na úroveň okolitého terénu. Bývam v Petržalke už viac ako 23 rokov ale ešte si nepamätám že by v tých jamách (najmä pri Topolčianskej) bolo viac snehu ako inde.
A však prinajhoršom prerobíme jeden snežný pluh na frézu. ?
K tomu skolskemu trolejbusu mam otazku. Preco dostal aj BUSE? Aby sa naucili buduci soferi? Alebo sa planuje vyuzivat aj ako "skolsky" ako pisal fobust, alebo na inu dopravu?
Urcite niekto z Vas pozna situaciu na linke 57,vsak?Co tak si nechat vynadat od vratnika na Stavivach do ko....,,prijemna skusenost.Ja len tak,aby rec nestala ? ☺
Na to je najúčinnejšie riešenie, namontovať do všetkých vozidiel fotobunku.. Tá zabráni, aby sa dvere zatvorili, ak je niekto na schodoch/v priestore dverí..
Napr. vo Viedni to majú všetky vozidlá(okrem metra)..
Jediným problémom by bolo u nás Kamenné nám., kde by vodič mohol mať právo tú fotobunku vypnúť, lebo ináč by tie dvere nezavrel nikdy ?
Prstom Ti ukážem na viacero vodičov, čo pravidelne jazdí štýlom že zatvára na každej zastávke dvere bez použitia výstrahy nenastupovať predtým a keď posledný človek súvislej skupiny čo nastupuje je ešte vonku na chodníku vtedy stlačí tlačítko zatvárania dverí.
asi si si neprecital, o akych vodicoch som pisal na kyvadlovkach sa bezne zatvarali 2. dvere, ak clovek vystupoval tam, kde podla vodica vystupovat nemal. a naschval. nehovorim o sucasnych vodicoch dpb. tak kde mas problem?
Na margo privierania do dverí:Kto za to môže?Hned ti dam odpoved:80%zakaznik ktoteho si všetci vážime a 20% vodič samozrejme nechtiac.Tak že tu nerozpravaj o nejakom privieraní a o nejakom nadavaní.
Na margo spravania sa vodicov: Isti vodici presli z DPB do odclenenej sukromnej firmy, kde na kyvadlovych linkach radi privierali cestujucich do dveri a nadavali im. Potom niektori z nich odisli k inemu dopravcovi, vyfasovali nove klimatizovane busy, kosele a kravaty a jazdia tu istu kyvadlovu dopravu. S usmevom, nenadavaju, neprivieraju. Co z toho vyplyva? Ze vodici budu taki, ako im system a plat dovoli byt. Ak tu budu take platy a podmienky ake su, usmievat sa budu len ti, ktorych ta praca bavi alebo ju nerobia ako svoje hlavne zamestnanie. Treba ich spravne motivovat. Lenze v sucasnosti su vlastne vodici radi, ak im niekto poskytne zamienku odist z DPB, lebo im vlastne pomoze, kedze inde dostanu viac. Keby vodic vedel, ze inde viac nedostane, viac by si vazil pracu i zakaznika - cestujuceho.
Chlapci, urobte mi láskavosť a nehádžte všetkých vodičov do jedného vreca, dobre? Sú medzi nami aj vyložené hovädá, ale ani zďaleka nie všetci. Nečudujte sa, že nie sú vodiči, keď bežný neborák, čo za mizerný plat robí svoju prácu ako najlepšie vie, počuje slová vďaky ako "vám by som dal konské záprahy"...
To nemozu pochopit ked v tom nepracuju a citaju a pocuju len info v bielom svetle... mozes im hovorit kolko chces oni maju teoriu ktora im vyhovuje a tym to konci, ostatne nazory su blbosti. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar