To nemozu pochopit ked v tom nepracuju a citaju a pocuju len info v bielom svetle... mozes im hovorit kolko chces oni maju teoriu ktora im vyhovuje a tym to konci, ostatne nazory su blbosti. ?
snad si nemysliš že som tomu uveril.Inak už som to tu napísal že všetci títo vychytrálkovia by sa mali pozrieť realne na tento systém ktory tu funguje a nie cez ružové okuliare lenže nechcu to pochopiť ?
To bol priklad... ja som hajzel na cestujucich co ma jedine v popise prace robit im zle, brzdit jak debil bez dovodne len tak pre zabavu aby lietali po celom voze, cez zimu ich tam nechat pomrznut, ked sa ma niekto opyta kam a ako poslat ho do zadku ze som neni GPSka a najlepsie a najmodernejsie SPINIT SEDADLA BUDEM... aby som bol spravny BEUSAK a nevycnival z radov podla tabuliek inteligenicii vodicov niektorych ludi na tejto stranke... ?
Neviem nevidel som o com hovoris ale garantujem ti ze pokial nesiel rychlo a decentne vyliezol na ten obrubnik tlmice tam budu minimalne do dalsej P2 bez naznaku poskodenia... ?
Kasli nanho, staci si precitat tie jeho nazory na vodicov a je ti jasne ze patri do skupinky ludi ktory nehladaju problem cestovania v priestore pre cestujucich ale len v kabine vodica... ?
No vidis keby mali vsetci tolko rozumu, bolo by viac miesta na statie... ? hehe ale teraz vazne... aj ja som zdielal tvoj nazor tiez ale po urcitom case pozorovania ludi sa divim ako sa chovaju.. ako prasce v chlieve od 6r. az po 70r. pluvajucich dedov a aj taky ako ty co nic nespinia a nenicia sa len prizeraju a v tej dobe im to nevadi ked su na mieste cinu az ked prides domov potom zacne nad tym rozmyslat ze ti to vlastne vadilo ale nic si dotycnemu povedat nedokazal... ?
Re #83345 Martin Fundarek: No vidis somnou sa aspon kedysi dalo... a nerozpravaj tu na mna taketo bludy ked ma absolutne nepoznas, prave tieto tvoje debilne narazky ma uistuju o tom ze sa mam tak chovat ako pises lebo aj tak si to myslis o kazdom, kazdy BEUSAK je velka spina co chce len zle cestujucemu... sa uz uvedom aky mas postoj a ked na niekoho ides utocit aspon si over ci sa tak k cestujucim chovam... ja mozem zacat hovorit o tom aky si hajzlik ze v robote sa flakas, sefovi zenu klepes a neviem co vsetko a pritom to nemusi byt pravda...
Vďaka za linky, zaujímavé fotky.
A inak dlab na tých, ktorí sa Ťa snažia urážať, podľa mňa si pozitívnym človekom (aj pre DPB) - takých by sa zišlo viac
No musim sa Darra zastat. Kecavam s nim a nemam pocit, ze by sa chalan nejak zmenil. Len proste asi zistil o com to realne je. A o com su MNOHI cestujuci.
"A ja by som vám vodičom dal namiesto nových autobusov volské záprahy"
Asi tak.. Ja som isiel minule v autobuse(Ik435), kde vodic len kvoli obehnutiu auta VYSIEL NA OBRUBNIK s 18-metrovym autobusom (ten obrubnik bol dost vysoky), takze ani nechci vediet, co to robilo s tym autobusom... myslim ze tlmice mohli ist rovno do prdele..
Som zvedavy, ci by sa vodici rovnako spravali aj k novym busom..
Samozrejme, že výškový rozdiel bude menší. Ale schody budú - a kým na estakádnom variante by bola nejaká šanca na eskalátory, pri polozapustenom bude nulová... Čím nechcem povedať, že podporujem estakádu - len poukazujem na to, že argument o schodoch nie je až tak dobre použiteľný proti nej.
Inak popri mnohých nevýhodách by mal estakádny variant aj jednu výhodu - na rozdiel od polozapusteného by ho nezafúkalo. Ale na sneh budeme už viac-menej len spomínať, ani tento argument nemá veľkú váhu.
Tak to sa mýliš. Cestujúci nemá nijaký dôvod na to, aby sa vo veci (ne)čistoty obracal na niekoho iného, než je dopravca. Či dopravca čistenie zabezpečí vlastnými pracovníkmi alebo externou firmou, je čisto jeho vec a cestujúcim to môže byť fuk. (Analógia: ak budeš mať neodhádzaný sneh pred domom, dostaneš pokutu Ty a úrad sa pramálo bude starať o to, že máš zmluvu s niekým, kto ho mal odpratať.)
A ja by som vám vodičom dal namiesto nových autobusov volské záprahy ?
Kedysi sa s Tebou dalo celkom rozumne diskutovať. Odkedy si sa stal vodičom, Tvoje príspevky sú čím ďalej, tým viac v duchu filozofie zaužívanej u určitých ľudí "cestujúci je len otravný hmyz a netreba mu vychádzať v ústrety, ale čo najviac mu cestovanie znepríjemniť".
No to je asi taka zvlastna filozofia v DPB, ze zamenstanec nie je na to, aby vykonal dobre nejaku pracu, ale na to, aby sa zucastnil v praci cez svoj pracovny cas presne od zaciatku po koniec a dostal za to nejaku stabilnu almuznu na vyzitie trochu vyssiu nez socialna podpora. V normalnej firme vznikne najprv potreba mat niekoho, kto by musel nejaku pracu vykonat a nasledne su prijati zamestnanci. Do DPB niekedy asi spadli nejaki zamestnanci a musi sa im dat nejaka cinnost, ktoru maju vykonavat, aby im ten pracovy cas rychlejsie usiel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Kedysi sa s Tebou dalo celkom rozumne diskutovať. Odkedy si sa stal vodičom, Tvoje príspevky sú čím ďalej, tým viac v duchu filozofie zaužívanej u určitých ľudí "cestujúci je len otravný hmyz a netreba mu vychádzať v ústrety, ale čo najviac mu cestovanie znepríjemniť".