Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #83369:
Na to je najúčinnejšie riešenie, namontovať do všetkých vozidiel fotobunku.. Tá zabráni, aby sa dvere zatvorili, ak je niekto na schodoch/v priestore dverí..
Napr. vo Viedni to majú všetky vozidlá(okrem metra)..

Jediným problémom by bolo u nás Kamenné nám., kde by vodič mohol mať právo tú fotobunku vypnúť, lebo ináč by tie dvere nezavrel nikdy ?
Hehe, že školstký trolejbus. To by aj vysvetlovalo ten náter. Ešte čierny nápis "School Bus" a je to. 🙂
Reply on: Martin Fundárek #83347:
No tie schody tam nemusia byť úplne nutne. A keby aj boli, tak snáď z titulu toho, že sme v EÚ, tam spravia aj nejakú tú bezbariérovú rampu. ?
Reply on: nikiliky #83367:
Prstom Ti ukážem na viacero vodičov, čo pravidelne jazdí štýlom že zatvára na každej zastávke dvere bez použitia výstrahy nenastupovať predtým a keď posledný človek súvislej skupiny čo nastupuje je ešte vonku na chodníku vtedy stlačí tlačítko zatvárania dverí.
Reply on: nikiliky #83367:
asi si si neprecital, o akych vodicoch som pisal 😛 na kyvadlovkach sa bezne zatvarali 2. dvere, ak clovek vystupoval tam, kde podla vodica vystupovat nemal. a naschval. nehovorim o sucasnych vodicoch dpb. tak kde mas problem?
Reply on: user #83366:
Na margo privierania do dverí:Kto za to môže?Hned ti dam odpoved:80%zakaznik ktoteho si všetci vážime a 20% vodič samozrejme nechtiac.Tak že tu nerozpravaj o nejakom privieraní a o nejakom nadavaní.
Na margo spravania sa vodicov: Isti vodici presli z DPB do odclenenej sukromnej firmy, kde na kyvadlovych linkach radi privierali cestujucich do dveri a nadavali im. Potom niektori z nich odisli k inemu dopravcovi, vyfasovali nove klimatizovane busy, kosele a kravaty a jazdia tu istu kyvadlovu dopravu. S usmevom, nenadavaju, neprivieraju. Co z toho vyplyva? Ze vodici budu taki, ako im system a plat dovoli byt. Ak tu budu take platy a podmienky ake su, usmievat sa budu len ti, ktorych ta praca bavi alebo ju nerobia ako svoje hlavne zamestnanie. Treba ich spravne motivovat. Lenze v sucasnosti su vlastne vodici radi, ak im niekto poskytne zamienku odist z DPB, lebo im vlastne pomoze, kedze inde dostanu viac. Keby vodic vedel, ze inde viac nedostane, viac by si vazil pracu i zakaznika - cestujuceho.
Reply on: nikiliky #83361:
Kde tu vidíš aký systém? ?
Reply on: Martin Fundárek #83345:
Chlapci, urobte mi láskavosť a nehádžte všetkých vodičov do jedného vreca, dobre? Sú medzi nami aj vyložené hovädá, ale ani zďaleka nie všetci. Nečudujte sa, že nie sú vodiči, keď bežný neborák, čo za mizerný plat robí svoju prácu ako najlepšie vie, počuje slová vďaky ako "vám by som dal konské záprahy"...
Reply on: Darro #83362:
ja to viem ale nechajme ich v tom aspon budu mať o čom písať
Reply on: nikiliky #83361:
To nemozu pochopit ked v tom nepracuju a citaju a pocuju len info v bielom svetle... mozes im hovorit kolko chces oni maju teoriu ktora im vyhovuje a tym to konci, ostatne nazory su blbosti. ?
Reply on: Darro #83359:
snad si nemysliš že som tomu uveril.Inak už som to tu napísal že všetci títo vychytrálkovia by sa mali pozrieť realne na tento systém ktory tu funguje a nie cez ružové okuliare lenže nechcu to pochopiť ?
Reply on: slavius #83354:
začneme si takeho človeka ako je xpucmo važiť už len preto že je pozitivny pre tento podnik.Ani nevieš ako som ja pozitívny ale po pracovnej dobe ?
Reply on: nikiliky #83358:
To bol priklad... ja som hajzel na cestujucich co ma jedine v popise prace robit im zle, brzdit jak debil bez dovodne len tak pre zabavu aby lietali po celom voze, cez zimu ich tam nechat pomrznut, ked sa ma niekto opyta kam a ako poslat ho do zadku ze som neni GPSka a najlepsie a najmodernejsie SPINIT SEDADLA BUDEM... aby som bol spravny BEUSAK a nevycnival z radov podla tabuliek inteligenicii vodicov niektorych ludi na tejto stranke... ?
Reply on: Darro #83355:
ktoru ženu šefa klepe?hahaha
Reply on: hoppusmark #83349:
Neviem nevidel som o com hovoris ale garantujem ti ze pokial nesiel rychlo a decentne vyliezol na ten obrubnik tlmice tam budu minimalne do dalsej P2 bez naznaku poskodenia... ?
Reply on: KLF #83353:
Kasli nanho, staci si precitat tie jeho nazory na vodicov a je ti jasne ze patri do skupinky ludi ktory nehladaju problem cestovania v priestore pre cestujucich ale len v kabine vodica... ?
Reply on: hoppusmark #83334:
No vidis keby mali vsetci tolko rozumu, bolo by viac miesta na statie... ? hehe ale teraz vazne... aj ja som zdielal tvoj nazor tiez ale po urcitom case pozorovania ludi sa divim ako sa chovaju.. ako prasce v chlieve od 6r. az po 70r. pluvajucich dedov a aj taky ako ty co nic nespinia a nenicia sa len prizeraju a v tej dobe im to nevadi ked su na mieste cinu az ked prides domov potom zacne nad tym rozmyslat ze ti to vlastne vadilo ale nic si dotycnemu povedat nedokazal... ?

Re #83345 Martin Fundarek: No vidis somnou sa aspon kedysi dalo... a nerozpravaj tu na mna taketo bludy ked ma absolutne nepoznas, prave tieto tvoje debilne narazky ma uistuju o tom ze sa mam tak chovat ako pises lebo aj tak si to myslis o kazdom, kazdy BEUSAK je velka spina co chce len zle cestujucemu... sa uz uvedom aky mas postoj a ked na niekoho ides utocit aspon si over ci sa tak k cestujucim chovam... ja mozem zacat hovorit o tom aky si hajzlik ze v robote sa flakas, sefovi zenu klepes a neviem co vsetko a pritom to nemusi byt pravda...
Reply on: xpucmo #83350:

Vďaka za linky, zaujímavé fotky.
A inak dlab na tých, ktorí sa Ťa snažia urážať, podľa mňa si pozitívnym človekom (aj pre DPB) - takých by sa zišlo viac 🙂
Reply on: Martin Fundárek #83345:
No musim sa Darra zastat. Kecavam s nim a nemam pocit, ze by sa chalan nejak zmenil. Len proste asi zistil o com to realne je. 😉 A o com su MNOHI cestujuci.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.