Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #81993:
Pozri predtym tam tiež chodila nejaká linka. Preèo sa asi zaviedla v septembri linka 87 tadial kadial chodí dnes? Kedze je to internát EU tak všetci jeho obyvatelia sú alebo študenti alebo doktoranti na EU plus nezabudaj na Prístav tiež tam robí niekolko stoviek ludí. V rámci prístavu máš kopu iných firiem napr. aj Výskumný ústav dopravný.
A to už dnes sa ludia sťažujú co tam dochádzajú že majú zlú dopravnú obslužnosť. Ja uznávam, že treba riešiť Apollo BC ale nie tým systémom, že tu uberieme, lebo ved nie sú taký dôležitý nech sa prejdu!
Fajn potom zrušme aj L44 ved pešo je to dostupné aj trolejbusom. Pozri napriek tomu, že tam nebývam sa ich zastavám dopredu a iba hovorím, že také jednoduche prehodiť tieto dve linky proste nebude! ? Omnoho menej komplikácii je s prehodením trasy L84, na Einsteinovej sú tiež business centrá a tiež tu vzniknú nové a velké centra. No ani tu sa magistrátu tiež do toho nechce.
Reply on: hoppusmark #81993:
a či ten internát náhodou nie je v pešej dostupnosti k zastávke "Prístavný most", kde stojí L98..
Lebo aj keď ešte neexistovala 87, ale iba 97, nebolo priame spojenie Prístavnej ulice a EÚ, a študenti sa teda museli aj vtedy nejak dostať do školy..
Reply on: Puki #81992:
Internáty vo vlčom hrdle by zostali aj naďalej obsluhované L87..

Otázne je len teda, čo je dôležitejšie: dve veľké business centrá, alebo jeden internát.. A aby sa to dalo posúdiť, bolo by ešte dobré zistiť, koľko študentov z internátu na Prístavnej chodí na EÚ..
Reply on: risko1 #81990:
Nie mal som na mysli L87. Tá predsa obsluhuje internát EU s názvom Prístav - ten, co ma streche reklamy. A potom obsluhuje druhý internát teda sústavu internátov vo Vlcom Hrdle. Kde sú okrem stredoškolských internátov, kde býva dosť študentov EU a ubytovní pre robotníkov aj vysokoškolské internáty. ?
No a zbytok trasy uz suhlasim je iba slovnaft a ta horsia cast trasy. Takže ako hovorím treba doriešiť ako sa študenti dostanú z EU v case, ked nepremáva L96 na svoj intrák v Prístave, ktorý je mimochodom dost velký. A neverím tomu, že L96 bude jazdiť celodenne v èase nedostatku vodicov a vozidiel.
Reply on: hoppusmark #81989:
Ľudia sa vlastne sťažovali, že to od L68 majú ďaleko do Apollo BC, keď vystúpia na zastávke Košická...
No a 96 by po zmene trasy stála priamo pred Apollo BC... A keďže sa buduje už aj Apollo BC 2, ktoré bude dosť veľké, tak tá zmena má ešte väčšie opodstatnenie...
Reply on: Puki #81988:
Zrejme si mal na mysli L84 tie dva internaty a skolu,pokial viem a nemylim sa tak 87 ma iba ekon,univerzitu slovnaft dolne hony pentagon mea culpa skratka cigansko-slapsky orient expres
Reply on: Puki #81988:
Bolo to v niektorých novinách.. Bola to pripomienka ľudí z Petržalky, ktorí tak chceli zlepšiť spojenie Petržalky s business centrami na Prievozskej... To by bolo možné práve linkou 96.. 87 by išla normálne cez Prístavný most a vynechala by tak prakticky len Prístavnú ulicu (neviem, či tam je niečo tak dôležité...)...
Zo strany DPB to bolo ohodnotené ako dobrá pripomienka a povedali, že sa tým budú zaoberať.. To s tou 68 máš čiastočne pravdu, ale podľa mňa až tak rovnaké trasy zas nemajú. 96 ide ešte dosť dlhú trasu cez Ružinov a aj v Petržalke obsluhuje o dve zastávky viac v Ovsišti ako 68 (EÚ a Bulíkova)..
Reply on: hoppusmark #81986:
A preco by ich mali meniť? Nedáva mi to logiku. Potom by L96 mala ešte viac identickú trasu s L68. A koniec koncov L87 mas studentsky autobus spajajúci 2 internáty EU so samotnou školou. Ako obslúžiš L96 Prístav a internáty ak jazdí iba v špicke? Pochybujem, že sa o niecom tak nedomyslenom uvažuje.
Ozaj kedy vymenia tie trasy 96 a 87 na mostoch? bola by to dosť dobrá zmena..
All: Pred malou chvíľou som mal možnosť vyskúšať kvality vodičov SL (ex SAD BA). Hodnotím na výbornú - skrátka ustrojenosť, ochota a úslužnosť.
Reply on: risko1 #81971:
Ďakujem za snahu.. ?
Našiel som na nete dobrú fotku, ako to asi môže v Bratislave v budúcnosti vyzerať, ak sa nezlepší MHD: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=509 ?
Patrik : Pravda pravda...ja vyuzivam na 90% trasa BA -PK - Modra a vodici v pohode, dokonca niektori ma uz poznaju, bo casto chodim a ani pri nich nepotrebujem sa preukazavat uz ISICom.. ? intervaly maju velmi dobre podla mna tiez, ved niektore nase linky by si mohli brat priklad a o tej urovni busom to tiez nejde porovnat...platim 20sk na cestu, co je v porovnani kvality SL a MHD ako zadara no hej SAD DS maju kliamatizovane, ale Slovak Lines som take este nevidel, ale pacia sa mi SAD TT busy...no, chodia prevazne SORKY, len mojou trasou prevazne karosy ale praveze zrychlene expresne stare karosy, ale tie mam rad, maju velmi pohodle sedacky ? ..zaclonky

IKE : tak stava sa aj take pripady, obcas vodic doslova vyhodi nejakeho opiteho, alebo bezdomovca, jednoducho ho nepusti, uz sa mi stalo, ze taka partia isla 14-15r mali ozaj krasny slovnik, tak vodic ze ako to vypravas v mojom buse, chalan bol aj nanho drzy, tak vodic sa nedal a ich vyhodil surovo hehe...takto keby gungovalo MHD , hned by neboli take problemy.

BTW : dnes 9.15 odtahovana 6612 na L 202 smer mesto
Reply on: VLK #81924:
Ojoj... tak to ja u PAL narážam na náskoky furt a stále, prakticky kdekoľvek na Slovensku. DAL sú na tom podstatne lepšie.
Reply on: schumi #81886:
Ike to už približne vysvetlil, ešte ho upresním a potvrdím jeho dohad:
Celé je to veľmi jednoduchý mechanický systém. Na zadnú časť rámu predného článku sa excentricky (čiže mimo pozdĺžnej osi vozidla, a teda aj otáčania) upína veľké a silné tiahlo, ktoré vedie popod podlahu zadného článku až ku 3. náprave, a tam je sústavou ďalších tiahel jeho pohyb prenášaný na natočenie kolies. Čiže riadenie 3. nápravy je závislé len na natočení kĺbu, a na ničom inom.
Princíp: keď sa kĺb natočí, bod upnutia tiahla v prednom článku (keďže nie je v osi vozidla) sa priblíži/vzdiali od zadného článku, a výsledná predozadná poloha tiahla priamo určuje natočenie kolies 3. nápravy.

Dúfam že pochopíš aj napriek zložitosti vysvetlenia 😉
Reply on: S499.1023 #81893:
S tým súhlasím, ja len, že aj toto vyzeralo dosť elegantne, a na to, že to boli skladacie dvere, to bola priam extrémna elegancia 😉 Dvere na ŠM-kách sa vraj lámali (asi poddimenzovaná konštrukcia), ale tie na Sanose boli priam dokonalé, v otvorenej polohe nezaberali ani milimeter svetlosti dverného otvoru, v zatvorenej polohe (pri dobrom nastavení) zasa 100%-ne dosadli na miesto a dokonca tesnili 🙂
Reply on: Santer #81973:
Ja som zas bol svedkom toho ako na zlatych pieskoch dosiel maly parik za vodicom a ten ich ZADARMO zobral a pri Metre v Ivanke jednoducho vyhodil... je to extrem ale aj to sa da...

alebo to ako vo Velkom biely nastupil jeden chlapec a povedal ze jeho kamarati utekaju a potrebuju nastupit... cakal som megasprd ale vodic len tak ironicky poznamenal "chlapci ale treba ist z domu skor" a potom sa chvilku rozpravali az dobehli suhaji, ktorym dokonca otvoril zadne dvere...

proste SL su uroven (ano minimalna) ako sa od dopravnej spolocnosti vyzaduje...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.