Ďalší dôvod na to, aby sa služba nepočítala podľa CP, ale podľa skutočného odstavenia vozidla, ako tu už niekto navrhoval.
Iný variant riešenia by bol, že vodič len doleje olej a vodu (tam by fronty byť nemali), kým na umyvárku a pristavovanie vozidiel by bola vyčlenená špeciálna služba. Ale keď nie sú vodiči ani do terénu, je to neschodné.
No tie betónové panely v ktorých bola tá trať položená možno boli rozbité a zvetrané, v najhorších úsekoch boli aj vybrané (okolo výhybky pred vozovňou) ale v princípe to bol stále zvršok zatvorený.
Taká bezvýznamná otázka do vetra: Z akého dôvodu bude zrekonštruovaná koľajová trať medzi Vinogradmi a Kraksňanmi so zatvoreným zvrškom, keď doteraz bola s otvoreným?
Je pravda, že teraz nie je semester a už ani počask skúškového na Eu v júni a koncom mája to už nebolo citeľné. Ale počas výučby na EU chodili vybrané spoje L87 na prasknutie, na vlčom Hrdle zastávka nastúpilo tak 40 - 50 študákov a na Prístave (spomínaný intrák) tiež ďalších 40 - 50, + Ostatní cestujúci 87 nabitá, že tam ani zastrúhaný vlas nevpadne. Takýmito spojmi som išiel viackrát, v princípe také chodia každých 90 minút, vždy na hromadné začiatky vyučovania. aj keď v poslednej dobe, tušim rok je to už, ču je ráno pridaný odchod 8:59 z vl. Hrdla, nejaká delená to tušim robí, kam sa presunie naprázdno z Ovsišťa, tak vďaka tomu to ráno už nie je také hrozné.
taka mensia prihoda sa mi dneska stala... cestujem si v L32 z HL. St. (odchod 13:10) a pri Botanickej nastupi revizor... Kontroluje mi kartu (podotykam, ze mi plati do 18.8.) a hovori, ze nemam platnu kartu... Tak to skusil druhy revizor a tomu to islo, ze vsetko OK.
Idem o cca 15:20 z Nad Luckami L1 smer mesto a na Jurigovom namesti zase nastupi revizor (ten isty!) a si ma nechal vystupit, ze nemam platnu elektricenku... samozrejme tomu druhemu to islo ? . Tak som teda pokracoval do mesta a hovorim si, ze sa stavim pod Novym mostom skontrolovat elektricenku. Hm, teta (meno som zabudol, ale pozdravujem :)) hovori, ze vsetko OK (na 3 checkeroch).
Kedze je to ok, tak sa poberam domov smer KV&DD. Samozrejme pri PKO nastupni ZNOVU ten isty revizor a tentokrat uz chce aj obciansky, no fajn.. Lenze, kedze som neplanoval cestu do mesta, tak obciansky zostal doma na stole... Ale nakoniec som obisiel bez zdrzania a dostal som sa domov ? . Tesim sa, ze ho znovu stretnem, ked pojdem vecer do mesta ? .
Tak co sa tyka obsluznosti a hlavne VYTAZENOSTI tej Pristavnej ulice,pokial viem,co tam jazdim,tak su tam dve zastavky,z toho 1 na znamenie,priemerne tam za sluzbu idem 5-6x a z toho aj v spicke som na znamenie zastavil vzdy len 1-2x a ta druha zastavka PRISTAV tak tam tiez vela ludi nevystupuje ani nenastupuje,takze o vytazenosti sa teda hovorit neda.Za ten rok co robievam tuto linku sa mi stalo 2x ze na zastavke Pristav bolo max 20 ludi naraz,ale to musela byt nejaka akcia bud na tenisovych kurtoch Jurky,alebo v Pristave,inak su zastavky malo vyuzite cestujucou verejnostou. Co Ty na to fefe18,mam pravdu???
Uzavriem túto tému tým, že je absolutne zbytocné špekulovať nad výmenou trasy L87 a L96, ked stací aby L96 išla cez Most Apollo. Medzi Ekonomickou univerzitou a Mliekarenskou neobslúži iba zástavku Prístavný most, ktorú však obsluhuje dostatocne L98. Jediné co môže DPB riešiť je nárast vozokilometrov a nárast poctu cestujúcich na úkor L68. Prípadne ci nie je možné obsluhovať Apollo BC v smere do Ružinova inak ako po Prievozskej napr. po ulici Mlynské Nivy.
Pozri predtym tam tiež chodila nejaká linka. Preèo sa asi zaviedla v septembri linka 87 tadial kadial chodí dnes? Kedze je to internát EU tak všetci jeho obyvatelia sú alebo študenti alebo doktoranti na EU plus nezabudaj na Prístav tiež tam robí niekolko stoviek ludí. V rámci prístavu máš kopu iných firiem napr. aj Výskumný ústav dopravný.
A to už dnes sa ludia sťažujú co tam dochádzajú že majú zlú dopravnú obslužnosť. Ja uznávam, že treba riešiť Apollo BC ale nie tým systémom, že tu uberieme, lebo ved nie sú taký dôležitý nech sa prejdu!
Fajn potom zrušme aj L44 ved pešo je to dostupné aj trolejbusom. Pozri napriek tomu, že tam nebývam sa ich zastavám dopredu a iba hovorím, že také jednoduche prehodiť tieto dve linky proste nebude! ? Omnoho menej komplikácii je s prehodením trasy L84, na Einsteinovej sú tiež business centrá a tiež tu vzniknú nové a velké centra. No ani tu sa magistrátu tiež do toho nechce.
a či ten internát náhodou nie je v pešej dostupnosti k zastávke "Prístavný most", kde stojí L98..
Lebo aj keď ešte neexistovala 87, ale iba 97, nebolo priame spojenie Prístavnej ulice a EÚ, a študenti sa teda museli aj vtedy nejak dostať do školy..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki
A to už dnes sa ludia sťažujú co tam dochádzajú že majú zlú dopravnú obslužnosť. Ja uznávam, že treba riešiť Apollo BC ale nie tým systémom, že tu uberieme, lebo ved nie sú taký dôležitý nech sa prejdu!
Fajn potom zrušme aj L44 ved pešo je to dostupné aj trolejbusom. Pozri napriek tomu, že tam nebývam sa ich zastavám dopredu a iba hovorím, že také jednoduche prehodiť tieto dve linky proste nebude! ? Omnoho menej komplikácii je s prehodením trasy L84, na Einsteinovej sú tiež business centrá a tiež tu vzniknú nové a velké centra. No ani tu sa magistrátu tiež do toho nechce.