Pridávam sa aj ja k otázke: to skresanie intervalov na linkách 20, 22, 23, 29, 41 je z akého dôvodu? Nedostatok vodičov?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
Ad 2: To je presne tá odpoveď, ktorú som chcel a očakával. Takže keď sa takého dožijeme aj u nás, tak pán 810zssk bude jazdiť ako človek.
K tomu zvyšku: Pochop konečne ako podľa niektorých príspevkov inteligentný človek, že predpisy nemôžu byť písané pre párvýborných vodičov ale pre masu. A taktiež nemôžu byť písané štýlom "aj tak to nikto nebude dodržiavať, tak to obmedzíme čo najviac".
Súhlasím s prínosom 50-tky, akurát by sme nesmeli byť na Slovensku - tam, kde je to odôvodnené, sa rýchlosť síce dá zvýšiť miestnou úpravou, lenže na také niečo ako miestna úprava sa väčšinou "zabudne", a tralalákame sa potom 50 aj po takej Lamačskej ceste a Brnianskej
Po Viedni jazdiť 90-tkou ani nedoporučujem, lebo môžeš veľmi ľahko dostať pokutu niekoľko stoviek eur, ak na ňu nebudeš mať, tak dojdeš o mobil alebo niečo podobné v takej hodnote a ak nebudeš mať ani to, tak si posedíš pekne v chládku ?
Musím konštatovať, že si obyčajný pako. 90 sa po meste všeobecne bezpečne jazdiť nedá, pretože máš fyziologické a technické obmedzenia (reakčnú dobu vodiča, technické oneskorenie bŕzd, zorný uhol). Tam, kde to možné je (široká, prehľadná komunikácia s minimálnym pohybom chodcov), sa môže rýchlosť zvýšiť miestnou úpravou.
Rýchlosť na bezpečnosť vplýva, najmä v mestskej premávke, presne tak, ako sa to prezentuje. O tom vypovedá štatistika z celého sveta a zákony veľkých čísel a nie tvrdenia nejakého 810 z DF iMHD ani súdruha Malchárka v parlamente, ktorý je veľký závodník, čo bezpečne jazdí ale s električkou sa zrazí jedna radosť.
Jedna otázka - po Viedni sa tiež preháňaš deväťdesiatkou?
A ked bude vseobecne 50 tak na Ruzinovskej zrusia 40? Ta 50-ka NEMA zmysel. Poznam X ludi, ktory chodia po meste bezne 90kmph a pritom zaroven jazdia bezpecne a zaroven takych co sa vlecu 40-kou a pritom jazdia nebezpecne. Rychlost sice na bezpecnost vplyva, avsak nie natolko ako sa to prezentuje. Ak je vseobecne 60ka a na niektorom useku je nebezpecna tak vodic by to mal zistit aj bez akehokolvek obmedzenia.
Je mi to vlastne jedno uz. Este dopouzivam elektricenku do skoncenia platnosti t.j. 15 dni a presadam definitivne na IGK. Nech si kopu kolko chcu a kolko chce, kto chce a elektricka do Race uz hoc nemusi aj chodit, bude mi to jedno od volantu IGK ? ? ? ?
To je pekne alibistická výhovorka. Ak sa to aj bude porušovať (čo je vec PZ SR), tak to nesmeruje ku zhoršeniu situácie a nie je dôvod dúfať, že sa to nezmení. Ty si ale dúfal v to, že sa to nezmení.
Naozaj si myslíš, že je lepšie dnes jazdiť po takmer celej Ružinovskej dementnou štyridsiatkou?
Peon
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?