...lebo Krasňany .... väčšinu z tých redukovaných liniek (20, 23, 29, 41, 51, 66) vypravuje práve táto vozovňa, a neviem, či majú nedostatok vodičov, alebo nedostatok šerblov, ale predpokladám, že oboje, tak preto.. Aj ked si myslím, že sa mohlo škrkať aj z liniek, čo chodia do iných oblastí...
V elektrickovom tuneli tie svetla su a su aj funkcne - len su vypnute. Nechapem preco. Asi sa caka, kym tam elina zrazi nejakeho dementa, co tadial pojde peso.
Pridávam sa aj ja k otázke: to skresanie intervalov na linkách 20, 22, 23, 29, 41 je z akého dôvodu? Nedostatok vodičov?
Od septembra sa to vráti do pôvodného stavu? Prečo zrovna IV. bratislavský obbvod padol za obeť? To nemohli niečo zobrať z 93-ky, ale hlavne 94-ky, ktoré aj tak chodia dosť často a majú súbeh?
OSVETLENIE V BRATISLAVSKÝCH TUNELOCH
Všimol som si, že pred niekoľkými týždňami (či mesiacmi?) v železničnom tuneli pri Hlavnej stanici nainštalovali svetlá na bokoch, každých pár metrov je (tuším na oboch stranách) jedno, celkom dobre to vyzerá.
Aj Tunel Sitina je pekne osvetlený, len električkový tunel už niekoľko rokov akoby bol od macochy... ?
Ad 2: To je presne tá odpoveď, ktorú som chcel a očakával. Takže keď sa takého dožijeme aj u nás, tak pán 810zssk bude jazdiť ako človek.
K tomu zvyšku: Pochop konečne ako podľa niektorých príspevkov inteligentný človek, že predpisy nemôžu byť písané pre párvýborných vodičov ale pre masu. A taktiež nemôžu byť písané štýlom "aj tak to nikto nebude dodržiavať, tak to obmedzíme čo najviac".
Súhlasím s prínosom 50-tky, akurát by sme nesmeli byť na Slovensku - tam, kde je to odôvodnené, sa rýchlosť síce dá zvýšiť miestnou úpravou, lenže na také niečo ako miestna úprava sa väčšinou "zabudne", a tralalákame sa potom 50 aj po takej Lamačskej ceste a Brnianskej
Po Viedni jazdiť 90-tkou ani nedoporučujem, lebo môžeš veľmi ľahko dostať pokutu niekoľko stoviek eur, ak na ňu nebudeš mať, tak dojdeš o mobil alebo niečo podobné v takej hodnote a ak nebudeš mať ani to, tak si posedíš pekne v chládku ?
Valis