Reply on: _ERIC #80917:
Dobre, tak teda ja sa do toho nerozumiem, prečo by som sa aj mal, mám predsa iné oblasti záujmu, ale tu hovorím ako spotrebiteľ - užívateľ hromadnej dopravy, ktorá nefunguje tak, ako by fungovať mohla, keby neboli ľudia, ktorí vyjadrujú svoje vlastné skúsenosti, označovaní ako dunčoidní, namiesto toho by sa tí, ktorí tomu "rozumejú" zamysleli, či sa s tým nedá niečo urobiť. Nevedel som, že toto fórum je určené len pre nedunčoidných, myslel som, že je otvorené pre rozličné názory, ktoré sa tu dajú vydiskutovať. Čo je dunčoidné na tom, keď sa spýtam, či je normálne, keď musí cestujúci klusať pol kilometra, ak chce prestúpiť na Kollárovom námestí z trolejbusu na autobus, keď ten trolejbus z ktorého vystúpi o chvíľku pôjde bez zastavenia okolo zastávky, na ktorú sa on musí najprv pracne dostať. Čo je dunčoidné na tom, keď mi príde nezmyselné, aby ľudia museli zbytočne šľapať niekoľko sto metrov, aby nastúpili na autobus 191 na zastávke Kolmá smer do mesta, keď ten autobus pôjde bez zastavenia okolo zastávky, kde by mohli nastúpiť bez zbytočného pochodu.
hoppusmark
Lenže v Bratislave je situácia podstatne iná! Nosným systémom sú (alebo majú byť) oficiálne električky, čo samozrejme nespochybňujem. Lenže: na niektorých reláciách (v určitých smeroch) električky jednoducho NIE SÚ a tam nosnú funkciu plnia AUTOBUSY! Jasným príkladom je Petržalka(linky 93, 95, 68), Patrónka-Brnianska-Pražská-Šancová-Trnavská-Rožňavská(linky 61, 63, 34, 83, 21, 204, 209, 201, 210).. Toto sú osi, na ktorých už dávno mala byť električka, ale NIE JE, a preto tu nosnú funkciu plnia autobusy a trolejbusy! Keď im pridáš ďalšie zastávky a začneš ich prepletať aj cez malé ulice, zničíš tým celú MHD v Bratislave..totiž nikto ich už potom nebude využívať.. ? ?