V civilizovaných krajinách sú zastávky mestskej dopravy situované tak, aby vyhovovali obyvate¾om, niektoré sú vzdialené od seba len tridsať metrov, napríklad autobus 11A vo Viedni, jeho zastávky "Vorgartenstrasse" a "Lassallestrasse" sú na oboch hraniciach križovatky, teda na zaèiatku a konci prechodu pre chodcov. A nikomu to nepríde divné. Mne skôr príde divné, že v Bratislave sú zastávky umiestòované nelogicky, nenadväzujúco, ako keby ani pre obyvate¾ov urèené neboli. Príkladov kladných z Viedne a záporných z Bratislavy môžem uviesť ve¾a.
Martin Fundárek
1. Re #80796 Mike: Bol som nesmierne zvedavý, ako sa budú cez takú Cintulovu preplietať autobusy X3, ale našťastie to niekto zmenil a otáčajú sa cez priecestie na križovatke so Skalickou. Akosi potichu sa zmenila aj výluková informácia tu na webe.
Obrátka pri Garde by mohla mať jedno plus - dá sa otočiť aj poza McDonalda a pumpu, takže nie je nevyhnutné otáčanie busu do protismeru.
2. Re #80805 Mike: Odchody do vozovne na zastávkových CP sú, takže by nebolo od veci dať ich aj sem.
3. Ad zabratie chodníka stavebnými mechanizmami - dnes ráno bol chodník priechodným, stála tam iba jedna dodávka. Na stavbu sa zabral jeden jazdný pruh z cesty. Že by konečne raz niekto uprednostnil chodcov pred gumokolmi?
4. Dnes na linke 11 K2S - dúfam, že to bolo len pre tento deň a od pondelka budú nasadené súpravy. Už dnes v rannej špičke len tak-tak pobrali cestujúcich, a to mal dovolenku každý, kto len mohol. Ak zostanú kĺbáky aj naďalej, nemajú šancu.