K2S su na 11tke preto lebo vsetky T6 su vo vozovoni krasnany a nemozu odtial odist do konca vyluky cize to by museli byt na 11 T3 a jurajov dvor ich tolko nema a zas kam by potom dali K2S?
Pár vecí ku krasňanskej výluke:
1. Re #80796 Mike: Bol som nesmierne zvedavý, ako sa budú cez takú Cintulovu preplietať autobusy X3, ale našťastie to niekto zmenil a otáčajú sa cez priecestie na križovatke so Skalickou. Akosi potichu sa zmenila aj výluková informácia tu na webe.
Obrátka pri Garde by mohla mať jedno plus - dá sa otočiť aj poza McDonalda a pumpu, takže nie je nevyhnutné otáčanie busu do protismeru.
2. Re #80805 Mike: Odchody do vozovne na zastávkových CP sú, takže by nebolo od veci dať ich aj sem.
3. Ad zabratie chodníka stavebnými mechanizmami - dnes ráno bol chodník priechodným, stála tam iba jedna dodávka. Na stavbu sa zabral jeden jazdný pruh z cesty. Že by konečne raz niekto uprednostnil chodcov pred gumokolmi?
4. Dnes na linke 11 K2S - dúfam, že to bolo len pre tento deň a od pondelka budú nasadené súpravy. Už dnes v rannej špičke len tak-tak pobrali cestujúcich, a to mal dovolenku každý, kto len mohol. Ak zostanú kĺbáky aj naďalej, nemajú šancu.
Nemozem tvrdit ani tak, ani onak, lebo ani ja do toho nevidim, dufal som, ze ty do toho vidis viac. Kazdopadne som kedysi cital zaujimave clanky o zadlzenosti mesta Zilina a o previazanosti Mesta Zilina, primatora Slotu a Prvej komunalnej banky (Dexia banky). Iste zostavaju dve veci: Ze vystavba trolejbusov v Ziline takymto rychlym tempom by v rozpocte ineho porovnatelne velkeho mesta vyrobila riadny schodok na ine oblasti fungovania mesta a ze odbornici vo vedeni DPMZ urobili niekolko velmi, velmi neodbornych krokov, ktore viedli k prepadu poctu cestujucich na polovicu v porovnani so stavom z prelomu storoci.
Nevidím do toho, iba som interpretoval to, čo bolo v tom článku v SME... A to, že bol odborník, tam bolo tiež..
Takže ak som pochopil tvoju reakciu, tak to tak nie je...
Ty do žilinských tokov peňazí vidíš? Tak ma poinformuj, odkiaľ pochádzali peniaze vynaložené na stavbu trolejbusových tratí a kúpu trolejbusov v rokoch 1994-2006. Myslíš si, že takéto masívne nákupy sú bežne dostupné pre slovenské stotisícové mesto?
A ďalšia otázka - z akého konkrétneho dôvodu si myslíš, že bývalý riaditeľ DPMŽ je odborník?
Povie mi niekdo kde na strankeee imhd.sk najdem ten dotaznik na nocne spoje???? NIKDE HO NEVIEM NAIST A ODKAZ CO JE NA UVODNEJ STRANKE NIEJE SPRAVNY! dakujem
Ja byvam v centre, pre mna je vsetko ostatne ticha lokalita a na hluk 4-koliek a motoriek o 2:00 rano som zvyknuty, ako Ty na stebot vtacikov na Popradskej.
Ale tou 80kou sa dá ísť relatívne bez starostí aj keď je povolená 60.. Do 70 ťa ani nezastavia a do 80 je pokuta tuším len 1000 Sk. Keď takú pokutu dostaneš raz za rok, tak to je nič..
Čo ma viac štve, že keď je niekde tabuľa napr. 80, tak aj keď sú úplne zlé podmienky, všetci tadiaľ idú 90-100. Jednoducho väčšina vodičov tú maximálnu rýchlosť chápe za každú cenu ako minimálnu a maximálnu ráta ako minimálnu + 20.. ?
Skus si porovnat hladinu hluku v noci, ked ide auto 60 km/h a ked ide napr. 80 km/h.
Aj z tohto dovodu sa na dialnici pred Auparkom daval specialny povrch a ludom v okoli vymienali okna za plastove.
O hluku v noci viem svoje, byvam kusok od Popradskej ulici (ako je cintorin Ruzinov) a je teda rozdiel akou rychlostou ti prefrci v noci auto pod oknami...
K tomuto som raz davno pocul vyadrenie isteho zodpovedneho policajta. Ten na otazku, preco nezvysit rychlost z 60 na 80 (ved aj tak vsetci jazdia rychlejsie) odpovedal, ze o tom vedia, ale keby zvysili rychlost na 80, tak by vodici zacali jazdit 100.
čo sa vôbec teraz deje tam v okolí Sitiny? Vraj sú tam zápchy na Lamačskej... ale v ktorom smere? To je teda už vrchol umenia ak stavba ktorá má pomôcť ešte skomplikuje dopravu v meste. ?
Na ten link co uvadzas,som uz cital,ale porad ako si mam otvorit ten dotaznik.Na nic z toho sa neda kliknut,ani na to hrubo vytlacene ani na adresu imhd. ? ?
Z pohľadu vodiča napríklad na takej Panónskej je 60 nič a určite by tam vodiči (čiže aj ja) uvítali 80 aj cez deň.. Ale keď sa na to pozrieš z pohľadu chodca, a chceš prejsť cez prechod, tak 80 je brutálna rýchlosť, keď vidíš, ako okolo teba presvištia autá... A to v už v súčasnom stave, keď tam je 60, a všetci jazdia 70.. A veľa vodičov má potom problém z tej 70 zabrzdiť pred prechodom a pustiť chodcov.. Pritom niektorí vodiči sú leniví zabrzdiť aj pri 40-tke, ale pre niekoho je asi veľký problém presunúť nohu na brzdový pedál..
Preto som za 50km/h v meste počas dňa, tak ako je to aj v iných štátoch EÚ..
No na niektorých úsekoch by sa 80 hodila(Nový most, Einsteinova, Panónska), ale normálne v meste, keď budeš chcieť odbočit v nejakej ostrej zákrute, tak dokážeš rýchlo zabrzdiť z 80 na 30 napríklad?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark