Keďže sú prázdniny, Jurák ušetrí oproti škol.vyuč. 8 poradí (2x1, 1x2, 4x9 a 1x12). Za Krasňany treba pokryť linku 5 (práve 8 poradí), 3 poradia na linke 9 a 4 na linke 11. Chýba teda 7 súprav. Krasňany majú 10 súprav T3 a čerstvo ešte 7301+7302. Takže sa pokojne mohlo presunúť na Jurák pár súprav navyše a o pár kačíc menej.
Takých prípadov je viac. Napríklad Avion (Ikea) - Pestovateľská na L61, Znievska - Budatínska (linky 98 a 99) alebo legendárne Chlumeckého - Astronomická. Načo je to dobré mať tak blízko zastávky, tiež neviem. ?
Ten dotazník "bude cestujúcim ponúknutý po tom, čo budú mať možnosť posúdiť kvalitu novej nočnej dopravy na základe vlastných skúseností." - teda až po určitom čase. ?
K2S su na 11tke preto lebo vsetky T6 su vo vozovoni krasnany a nemozu odtial odist do konca vyluky cize to by museli byt na 11 T3 a jurajov dvor ich tolko nema a zas kam by potom dali K2S?
Pár vecí ku krasňanskej výluke:
1. Re #80796 Mike: Bol som nesmierne zvedavý, ako sa budú cez takú Cintulovu preplietať autobusy X3, ale našťastie to niekto zmenil a otáčajú sa cez priecestie na križovatke so Skalickou. Akosi potichu sa zmenila aj výluková informácia tu na webe.
Obrátka pri Garde by mohla mať jedno plus - dá sa otočiť aj poza McDonalda a pumpu, takže nie je nevyhnutné otáčanie busu do protismeru.
2. Re #80805 Mike: Odchody do vozovne na zastávkových CP sú, takže by nebolo od veci dať ich aj sem.
3. Ad zabratie chodníka stavebnými mechanizmami - dnes ráno bol chodník priechodným, stála tam iba jedna dodávka. Na stavbu sa zabral jeden jazdný pruh z cesty. Že by konečne raz niekto uprednostnil chodcov pred gumokolmi?
4. Dnes na linke 11 K2S - dúfam, že to bolo len pre tento deň a od pondelka budú nasadené súpravy. Už dnes v rannej špičke len tak-tak pobrali cestujúcich, a to mal dovolenku každý, kto len mohol. Ak zostanú kĺbáky aj naďalej, nemajú šancu.
Nemozem tvrdit ani tak, ani onak, lebo ani ja do toho nevidim, dufal som, ze ty do toho vidis viac. Kazdopadne som kedysi cital zaujimave clanky o zadlzenosti mesta Zilina a o previazanosti Mesta Zilina, primatora Slotu a Prvej komunalnej banky (Dexia banky). Iste zostavaju dve veci: Ze vystavba trolejbusov v Ziline takymto rychlym tempom by v rozpocte ineho porovnatelne velkeho mesta vyrobila riadny schodok na ine oblasti fungovania mesta a ze odbornici vo vedeni DPMZ urobili niekolko velmi, velmi neodbornych krokov, ktore viedli k prepadu poctu cestujucich na polovicu v porovnani so stavom z prelomu storoci.
Nevidím do toho, iba som interpretoval to, čo bolo v tom článku v SME... A to, že bol odborník, tam bolo tiež..
Takže ak som pochopil tvoju reakciu, tak to tak nie je...
Ty do žilinských tokov peňazí vidíš? Tak ma poinformuj, odkiaľ pochádzali peniaze vynaložené na stavbu trolejbusových tratí a kúpu trolejbusov v rokoch 1994-2006. Myslíš si, že takéto masívne nákupy sú bežne dostupné pre slovenské stotisícové mesto?
A ďalšia otázka - z akého konkrétneho dôvodu si myslíš, že bývalý riaditeľ DPMŽ je odborník?
Povie mi niekdo kde na strankeee imhd.sk najdem ten dotaznik na nocne spoje???? NIKDE HO NEVIEM NAIST A ODKAZ CO JE NA UVODNEJ STRANKE NIEJE SPRAVNY! dakujem
Papyr
A ďalšia otázka - z akého konkrétneho dôvodu si myslíš, že bývalý riaditeľ DPMŽ je odborník?