Ja uz som svoj nazor napisal. Som jednoznacne PROTI kabrioletu. Ked sa nevyuziva, nemali ho postavit a plytvat tym peniazmi.. Co s nim teraz urobia je mi uplne jedno..
Ja necitim ziadnu potrebu vozit sa v nejakom kabriolete na zeleznu.. Radsej by som tam videl novy Solaris ?
Ale vždy treba mať aj dostatok autobusov na NAD kvôli plánovaným či mimoriadnym výlukám...
Ad trolejbusové trate: Nebolo by lepšie v prvom rade láskavo už konečne zatrolejovať Patrónku aj v smere na Kramáre (to už dávno malo byť, podľa mňa skôr než DD).
Re #80565 810zssk: Ja myslím, že to je vynikajúci nápad s tým kabrioletom na Železnú. ? Kde inde by ste si ešte vedeli premávku takého vozu? Ale nie je na CNG, z tohto dovôdu by sa niekto mohol "obuť"...
Ak by bol taký problém tam namontovať palubák či označovače, tak by snáď mohol premávať bezplatne (ako nejaká akcia magistrátu pre svojich obyvateľov aj turistov) ALEBO by naň platili nejaké špeciálne jednorázové CL (ako na lanovku, ale samozrejme lacnejšie).
Re #80578 hoppusmark: Na tom kabriolete sa nedá operatívne aspoň čiastočne dať aká-taká strecha, keby pršalo? To kvôli tomu radšej má ten kabriolet postupne hrdzavieť vo vozovni?
Objednáva si ho vôbec niekto na nejaké jazdy?
A ten druhý cyklopríves so SOR-om si už niekto objednal na nejaký organizovaný cyklovýlet, neviete náhodou?
S tou 204 suhlasim, ale riesil by som to skratenim po Vojensku nemocnicu.. a co sa tyka toho kabrioletu: myslim ze pre ucely vyletnej linky to moze byt..
204 by som dal len každý druhý a v pracovný deň v sedle + večer len každý piaty spoj do Lesoparku a zvyšok na Valašskú. Hoci samotná stavba trate do Lesopraku v čase existencie elektrobusov a pod. sa mi zdá zbytočná.
Ďalej mi tu chýba spojenie Prievozská - Americké nám. Teda 207 by som od Jégeho viedol na Miletičovu a po súčasnej trase.
Re #80571 Majo: Nepracujem a viem, že všetko sa dá domontovať, ale už len to usporiadanie sedadiel, ten nástup na 1 dvere, to sa mi nepáči.
A naviac by tym bol zbytocne zatazeny jeden zamestnanec, ktory by musel cely den sledovat, ci nahodou naprsi a nemohol by sa kvoli tomu venovat inej cinnosti.. To je dost velke plytvanie ludskymi zdrojmi. Treba sa na to pozriet aj z druhej strany a nie iba z tej, ze "bolo by to pekne"...
Nepracujes v DPB? Pretoze sa mi zda, ze trpis typickym BEUSackym syndromom "to sa neda". 1 dvere by az tak nevadili, oznacovac a palubak sa urcite daju domontovat, takisto miesto pre linkovu orientaciu aspon vpredu by sa urcite naslo. Mne sa nahodou tato myslienka paci. Mohol by obsluhovat to poradie linky 43, ktore premava cez vikend v pripade pekneho pocasia.
Moja predstava idealnej ako-tak realistickej trolejbusovej dopravy:
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi
L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna
NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina) , co by vsak nemalo vadit, linka 209 stoji nedaleko, linku 207 nahradza linka 209. Trat by sa samozrejme zachovala ako manipulacne obratisko..
Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..
Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...
810zssk