Moja predstava idealnej ako-tak realistickej trolejbusovej dopravy:
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi
L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna
NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina) , co by vsak nemalo vadit, linka 209 stoji nedaleko, linku 207 nahradza linka 209. Trat by sa samozrejme zachovala ako manipulacne obratisko..
Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..
Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...
Skôr by som tvoje tvrdenie poopravil a to tak, že čím je trolejbusová sieť rozsiahlejšia tým vyššie výhody z nej dopravný podnik čerpá. Takže nevidím dôvod, prečo by nemali ísť trolejbusy do Petržalky len preto, že tam nie je kopcovitý terén. Práve naopak trolejbusovú sieť by som ešte viac rozšíril aj do ostaných oblastí, kde je jej využitie opodstatnené. A navyše trolejbusová doprava sa vypláca najmä, v určitých časoch, keď je lacný prúd ?
Mas pravdu. Lenze momentalne sme v stave kedy moc na vyber nemame a Ovsiste sa javi ako realisticka moznost, preto radsej to ako nic A co sa tyka Apolla nevidim dovod nepustit tam trolej ked sa tam pusta BUS
Len na jednu vec si zabudol. Že trolejbusová doprava sa jednoznačne a prioritne oplatí a zavádza do kopcovitých oblastí. Okrem toho by som trolejbus na Apollo bez samostatného BUS pruhu za 60 kilometrovej rýchlosti nepustil.
A inak tak mi napadlo, prečo tá "utajená" jazda L 516 okolo 1:30 - 2:00 nebola nikdy pre vlkov, keď teraz zrazu sú pomaly aj všetky služobné jazdy aj pre vlkov?
Lenže zmenou 206 zhoršíš spojenie Kramáre - Hodžovo, keďže odtiaľ zoberieš 5 spojov za hodinu.
Re #80455 intony: Opäť znižuješ kapacitu na Kramároch bez náhrady menením 209, no keby sa potom dali na 204 kĺbaky, môže byť.
Re #80469 Mike: Vzhľadom na súčasnú vyťaženosť L 516 si myslím, že ten odchod nikomu chýbať nebude.
Re #80503 hoppusmark: Pred Ovsišťom by som ešte spravil Pražskú, Prokopa Veľkého, Lamač,... .
Sommelier