Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #80567:
Nepracujes v DPB? Pretoze sa mi zda, ze trpis typickym BEUSackym syndromom "to sa neda". 1 dvere by az tak nevadili, oznacovac a palubak sa urcite daju domontovat, takisto miesto pre linkovu orientaciu aspon vpredu by sa urcite naslo. Mne sa nahodou tato myslienka paci. Mohol by obsluhovat to poradie linky 43, ktore premava cez vikend v pripade pekneho pocasia.
Reply on: 810zssk #80569:
A L214 zrusit
Reply on: 810zssk #80568:
Zmena:
L207: Suhvezdna - Zimny stadion - Jegeho - Americke namestie - Hodzovo namestie - Valasska.
Moja predstava idealnej ako-tak realistickej trolejbusovej dopravy:
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi 😃
L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna

NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina) 😃, co by vsak nemalo vadit, linka 209 stoji nedaleko, linku 207 nahradza linka 209. Trat by sa samozrejme zachovala ako manipulacne obratisko..
Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..

Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...

Tesim sa na pripomienky
Reply on: 810zssk #80565:
Keďže to má len 1 dvere, nemá označovač, asi ani palubák, miesto pre linkovú orientáciu a pod. nevidím to reálne.
Reply on: 810zssk #80565:
Pardon, CP 😃
Ako sa Vam paci idea vypravovania Karosy Cabrio na jedno z poradi L43 pocas peknych vikendov? V PC by bola poznamka "obsluhuje kabriolet" 😃
Reply on: Puki #80563:
Alebo draha nafta, cize aj teraz.. ono ide o navratnu investiciu, len treba niekomu v DPB kupit kalkulacku.
Reply on: Sommelier #80556:
Skôr by som tvoje tvrdenie poopravil a to tak, že čím je trolejbusová sieť rozsiahlejšia tým vyššie výhody z nej dopravný podnik čerpá. Takže nevidím dôvod, prečo by nemali ísť trolejbusy do Petržalky len preto, že tam nie je kopcovitý terén. Práve naopak trolejbusovú sieť by som ešte viac rozšíril aj do ostaných oblastí, kde je jej využitie opodstatnené. A navyše trolejbusová doprava sa vypláca najmä, v určitých časoch, keď je lacný prúd ?
Reply on: 810zssk #80560:
Na Molecovej sú, ostatný zvyšok Dlháčov je s CP 503 ? .
Re #80561 Kubko: Máš pravdu, dnešnú noc mi to nedá spať ? .
Reply on: intony #80559:
Ked uz iba to ta trapi... ?
Reply on: intony #80559:
CP minimalne na Molecovej su.. ale oznacniky nie, mozno este nemaju tabulky 😃
Pomaly sa zvečerieva a na Dlhých dieloch, na "bratislavských" zastávkových označníkoch po terčíkoch N33 ani stopy. Po cestovných poriadkoch tiež nie.
Reply on: Sommelier #80556:
Mas pravdu. Lenze momentalne sme v stave kedy moc na vyber nemame a Ovsiste sa javi ako realisticka moznost, preto radsej to ako nic 🙂 A co sa tyka Apolla nevidim dovod nepustit tam trolej ked sa tam pusta BUS
Reply on: 810zssk #80554:
Nevadí, len ma zaujíma, prečo tú 516 nechali až do konca jej existencie tak.
Reply on: 810zssk #80554:
Len na jednu vec si zabudol. Že trolejbusová doprava sa jednoznačne a prioritne oplatí a zavádza do kopcovitých oblastí. Okrem toho by som trolejbus na Apollo bez samostatného BUS pruhu za 60 kilometrovej rýchlosti nepustil.
Zachytene mobilnym digitalisom:
Hlavna stanica is ready:
http://img524.imageshack.us/img524/4765/dsc00049oc8.jpg
http://img110.imageshack.us/img110/9503/dsc00048rq7.jpg

http://img293.imageshack.us/img293/3571/dsc00054fq3.jpg - chybaju poznamky typu "K spoju je pripoj linky N55 na Heckovej", za znizenu kvalitu fotografie sa ospravedlnujem
Reply on: AAA #80552:
K poslednej veci: Ano, mas pravdu su to vacsie priority, ale to Ovsiste je lacnejsie ako taky Lamac a tym padom aj realnejsie.

Re #80553 AAA: Lebo niekto dostal mozog 🙂 Snad ti to vadi???
A inak tak mi napadlo, prečo tá "utajená" jazda L 516 okolo 1:30 - 2:00 nebola nikdy pre vlkov, keď teraz zrazu sú pomaly aj všetky služobné jazdy aj pre vlkov?
Reply on: VodicL515 #80450:
Lenže zmenou 206 zhoršíš spojenie Kramáre - Hodžovo, keďže odtiaľ zoberieš 5 spojov za hodinu.
Re #80455 intony: Opäť znižuješ kapacitu na Kramároch bez náhrady menením 209, no keby sa potom dali na 204 kĺbaky, môže byť.
Re #80469 Mike: Vzhľadom na súčasnú vyťaženosť L 516 si myslím, že ten odchod nikomu chýbať nebude.
Re #80503 hoppusmark: Pred Ovsišťom by som ešte spravil Pražskú, Prokopa Veľkého, Lamač,... .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.