A naviac by tym bol zbytocne zatazeny jeden zamestnanec, ktory by musel cely den sledovat, ci nahodou naprsi a nemohol by sa kvoli tomu venovat inej cinnosti.. To je dost velke plytvanie ludskymi zdrojmi. Treba sa na to pozriet aj z druhej strany a nie iba z tej, ze "bolo by to pekne"...
Nepracujes v DPB? Pretoze sa mi zda, ze trpis typickym BEUSackym syndromom "to sa neda". 1 dvere by az tak nevadili, oznacovac a palubak sa urcite daju domontovat, takisto miesto pre linkovu orientaciu aspon vpredu by sa urcite naslo. Mne sa nahodou tato myslienka paci. Mohol by obsluhovat to poradie linky 43, ktore premava cez vikend v pripade pekneho pocasia.
Moja predstava idealnej ako-tak realistickej trolejbusovej dopravy:
L201-203 - bez zmeny
204 - Trnavka - Trnavske myto - Raciansky myto - SAV - Prazska - Patronka - Lesopark
205 - bez zmeny
L206 - AS Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzove namestie - SAV - Kramare - NUSCH (zachadzka) - NOU
L207 - Trnavka - Zimny stadion - Zahradnicka - Svatoplukova - Mlynske Nivy - Kollarovo namestie - Hodzovo namestie - Palisady - Valasska
L208 - bez zmeny
L209 - Ovsiste - Apollo - Kosicka - Prievozska - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
210 - Ovsiste - Apollo - Mlynske Nivy - Krizna - Racianske myto - Hlavna stanica
L211, cely tyzden - NOU - Kramare - Patronka - TESCO Lamac, nahrada L22 aj L49, doprava Kramarcanov za nakupmi
L212 - Zimny stadion - Zahradnicka - Americke namestie - Hodzovo namestie - SAV - Prazska - Patronka - TESCO Lamac
L214 - Hlavna stanica - Racianske myto - Trnavske myto - Suhvezdna
NOVE TRATE: Ovsiste, Lesopark, TESCO Lamac, Patronka, Suhvezdna + asi nejake vyhybky.. toto vidim aspon trochu realne co by sa pri velkom stasti mohlo do 5 rokov postavit.. realnost zvacsuje fakt ze je tam aj jedna trat zrusena - konkretne obratisko Mileticova (rozumej Ruzova dolina) , co by vsak nemalo vadit, linka 209 stoji nedaleko, linku 207 nahradza linka 209. Trat by sa samozrejme zachovala ako manipulacne obratisko..
Cislovanie pochopitelne zmenene do autobusoveho radu..
Bolo to dost vycerpavajuce takze to ma asi moc chyb, tak pardon...
Skôr by som tvoje tvrdenie poopravil a to tak, že čím je trolejbusová sieť rozsiahlejšia tým vyššie výhody z nej dopravný podnik čerpá. Takže nevidím dôvod, prečo by nemali ísť trolejbusy do Petržalky len preto, že tam nie je kopcovitý terén. Práve naopak trolejbusovú sieť by som ešte viac rozšíril aj do ostaných oblastí, kde je jej využitie opodstatnené. A navyše trolejbusová doprava sa vypláca najmä, v určitých časoch, keď je lacný prúd ?
hoppusmark