Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Diky Turbo. Cize to zavisi podla smeru akym idem na vyhybku a tiez podla toho ako (smer) je vyhbka urobena. 🙂
Jazda po hrote je vtedy, ked najprv prejdes srdcovkou, potom jazykom. Ale to asi tiez nechapes. Takze sa pokusim vysvetlit ti to inak. Ked ides elektrickou linky 4 z Americkeho namestia na Spitalsku, tak sa napajas na trat linky 11. Tam je vyhybka. No, a ide po nej po hrote. Proti hrotu je to opacne. Pochopil? Este sa rozlisuje ci ides z odbocky alebo priamo. Napriklad ked 11-ka odbaca na Kamennom namesi na Spitalsku, tak ide proti hrotu do odbocky. Cize vodic by nemal ist viac ako 10 km/h (podla D1/1). A tak dalej... Pri trolejovych vyhybkach je "jazda po hrote" v uvodzovkach, lebo tento vyraz pochadza od kolajovych vozidiel. 🙂 Este mame aj vyhybky symetricke (odbocka k ZST Nove Mesto), na nich su oba smery do odbocky.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

pozeral som nove dnesne fotky trolejbusov a vedeni. Zaujimalo by ma - co sa v nasich podmienkach myslim vysokorychlostnou krizovatkou a tiez, co je to "jazda po hrote"?
Nezavisle na tych dvoch podomnou, som to prave siel pisat aj ja! 😉 Fakt nechapem, preco by sa ten Ikarus 435.18F.67KG.451A.7843C (akoze naco tam pises tolko znakov d3k0? 😉 ) vyradeny ??? Ved sa objednaju nahradne diely na predok a je to vybavene. Sak inak mu asi nic nie je.
si - no hej...prave som si tie fotky dopozeral a tiez sa mi zda ze staci ten predok a bude zase ok...teda ak je len ten poskodeny...inak fakt zaujimave ako vodic v tej kabine sedel...ak vobec sedel...heh...to by som rad videl...
ikarus 2812: neviem preco aj pri fotkach vsetcia cakaju ze bude ten voz vyradeny. Nemam tie serble rad, ale do paze neviem v akom stave ma ram, ale pokial ho nema dosahany, tak mu staci vymenit len predne celo a cas praveho boku... A to si myslim nie je dovodom na vyradenie vozidla... (a ked nemal zdemolovane riadenie a napravu, predpokladam ze ani ram by neak vaznejsie sahnuty byt nemal...)
anketa - ...MHD aj v mimo Bratislavy... ??? cudne, ale pochpil som 🙂
Jo a este jeden napad: posielajte na adresu banovemesto@netax.sk nesuhlas s tym ze pre polusom ma byt uzavrety zvrsok trate... pokial viem tak si to vyvzdoroval starosta noveho mesta...
Ta T3MOD nevyzera az tak zle, az na tie sedadla a ako uz Si spomenul - vyklapacie okna. No ale z kabiny bude asi lepsi vyhlad ako zo PARSackych strojov. ;)) Aspon nieco. Len zas... Kym v PARSe nam rocne spravia 3-4 vozy, tak jeden T3MOD sa asi vyraba + testuje (realny cas) 8-10 rokov.........
J: za toto by som niekoho zabil !!!: nahradenie pôvodných zásuvných okien výklopnými oknami pre zlepšenie vetrania interiéru
ty ludia sa este asi neviezli v prostriedku MHD alebo ja neviem, ak este nezistili ze najlepsie vetraju vietnamske okna na karosax (a tie stare na elektrickach su im dost podobne) a tie vyklapacie na novyx vozoch su asi tak na to aby zapxali ludom usta ze tam vobec neake okna su....
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to J:

No neviem - dizajnovo sa mi viacej paci sumperacka - zvnutra, aj z vonku, tak isto kabina 😃.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Zdravim,

turbo, d3k0 a spol. ak teda budete mat niekto zaujem o stretnutie s martykom mozete mi napisat mail - adresy mam hore, ale pre istotu zopakujem:
gregorovic@dvem.sk
anndy@vbrokers.sk
Mám otázku. Neviete aké náklady by boli na vybudovanie trolejbusovej dopravy v Petržalke?A čo stojí kilometer jazdy na buse a na T-buse. Diky.
Jano - no mne sa zda ze by bolo dost blbe nechat trat od z.st. NM az po zlate bez prevazdky...len tak...a tiez si neviem BUSlinku od hl.st. az po iesky predstavit...ved by to vsade stalo, po celej vajnorskej...oz tr. myta az po piesky...a okrem toho elektrina je lacnejsia ako nafta 🙂
Dufam,ze pocas vyluky Vajnorska budu 14 obsluhovat 2xT3(T6) a 8 K2(S), lebo inac si neviem predstavit ako zvladnu linky 8,9,14 Trnavske myto pri 15 minutovom intervale.
Nevie niekto o tom viac,co tam chystaju pocas vyluky nasadit?
No moj nazor na realizaciu dopravy pocas vyluky na Vajnorskej:
- myslim, ze je to dost komplikovane vymyslene a ovela jednoduchsie by bolo zaviest autobusovu dopravu dajme tomu s oznacenim X2 z Hlavnej stanice az na Zlate piesky a tym padom by nemusela premavat elektrickova doprava v useku Zel. st. Nove mesto - Zlate piesky. Takto by sa bez niekolkonasobneho prestupovania dostali cestujuci z vacsiny bratislavskych lokalit priamo do svojho ciela na tejto trase. Mam totizto jednu otazku - ako sa co najjednoduchsie dostat z Dubravky na Zlate piesky napr. do podniku Rajo na 6. h. rano, alebo naspat ked zmena konci o 22. h.? Za nazory i pomoc dakujem.
Vlado: GO realizujú buď Ústredné dielne (neviem, či nie len VP alebo nové laky), alebo DSZO, s.r.o. Zlín vo svojich dielňach.
Kami: Tie Emtest transparenty sa mi fakt pozdávali, a to vieš, ako nadávam na bystrické. Tieto sú trochu väčšie, číslo linky má rozmery skoro ako na Buse, vpredu ukazuje názov konečnej, na bočnom názov konečnej a vybrané priebežné zastávky (menia sa tak ako kedysi na Buse - teda nejdú v jednom rade ako v BB). Vnútorný transparent ukazuje nasledujúcu zastávku + čas, lebo je dvojriadkový. Perfektné. Ešte by ma celkom zaujímalo, ako budú čitateľné proti slnku. Keby ešte emtest dokázal vyrobiť tieto ledkové transparenty v kombinácii s terčíkovými, tak by so bola pecka. Nevýhodou je asi obmedzená kompatibilita s palubákmi Buse - ale zas na druhej strane - údajne to hlási zastávky 🙂.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.