pozeral som nove dnesne fotky trolejbusov a vedeni. Zaujimalo by ma - co sa v nasich podmienkach myslim vysokorychlostnou krizovatkou a tiez, co je to "jazda po hrote"?
Nezavisle na tych dvoch podomnou, som to prave siel pisat aj ja! Fakt nechapem, preco by sa ten Ikarus 435.18F.67KG.451A.7843C (akoze naco tam pises tolko znakov d3k0? ) vyradeny ??? Ved sa objednaju nahradne diely na predok a je to vybavene. Sak inak mu asi nic nie je.
si - no hej...prave som si tie fotky dopozeral a tiez sa mi zda ze staci ten predok a bude zase ok...teda ak je len ten poskodeny...inak fakt zaujimave ako vodic v tej kabine sedel...ak vobec sedel...heh...to by som rad videl...
ikarus 2812: neviem preco aj pri fotkach vsetcia cakaju ze bude ten voz vyradeny. Nemam tie serble rad, ale do paze neviem v akom stave ma ram, ale pokial ho nema dosahany, tak mu staci vymenit len predne celo a cas praveho boku... A to si myslim nie je dovodom na vyradenie vozidla... (a ked nemal zdemolovane riadenie a napravu, predpokladam ze ani ram by neak vaznejsie sahnuty byt nemal...)
Jo a este jeden napad: posielajte na adresu banovemesto@netax.sk nesuhlas s tym ze pre polusom ma byt uzavrety zvrsok trate... pokial viem tak si to vyvzdoroval starosta noveho mesta...
Ta T3MOD nevyzera az tak zle, az na tie sedadla a ako uz Si spomenul - vyklapacie okna. No ale z kabiny bude asi lepsi vyhlad ako zo PARSackych strojov. ;)) Aspon nieco. Len zas... Kym v PARSe nam rocne spravia 3-4 vozy, tak jeden T3MOD sa asi vyraba + testuje (realny cas) 8-10 rokov.........
J: za toto by som niekoho zabil !!!: nahradenie pôvodných zásuvných okien výklopnými oknami pre zlepšenie vetrania interiéru
ty ludia sa este asi neviezli v prostriedku MHD alebo ja neviem, ak este nezistili ze najlepsie vetraju vietnamske okna na karosax (a tie stare na elektrickach su im dost podobne) a tie vyklapacie na novyx vozoch su asi tak na to aby zapxali ludom usta ze tam vobec neake okna su....
turbo, d3k0 a spol. ak teda budete mat niekto zaujem o stretnutie s martykom mozete mi napisat mail - adresy mam hore, ale pre istotu zopakujem:
gregorovic@dvem.sk
anndy@vbrokers.sk
Jano - no mne sa zda ze by bolo dost blbe nechat trat od z.st. NM az po zlate bez prevazdky...len tak...a tiez si neviem BUSlinku od hl.st. az po iesky predstavit...ved by to vsade stalo, po celej vajnorskej...oz tr. myta az po piesky...a okrem toho elektrina je lacnejsia ako nafta
Dufam,ze pocas vyluky Vajnorska budu 14 obsluhovat 2xT3(T6) a 8 K2(S), lebo inac si neviem predstavit ako zvladnu linky 8,9,14 Trnavske myto pri 15 minutovom intervale.
Nevie niekto o tom viac,co tam chystaju pocas vyluky nasadit?
No moj nazor na realizaciu dopravy pocas vyluky na Vajnorskej:
- myslim, ze je to dost komplikovane vymyslene a ovela jednoduchsie by bolo zaviest autobusovu dopravu dajme tomu s oznacenim X2 z Hlavnej stanice az na Zlate piesky a tym padom by nemusela premavat elektrickova doprava v useku Zel. st. Nove mesto - Zlate piesky. Takto by sa bez niekolkonasobneho prestupovania dostali cestujuci z vacsiny bratislavskych lokalit priamo do svojho ciela na tejto trase. Mam totizto jednu otazku - ako sa co najjednoduchsie dostat z Dubravky na Zlate piesky napr. do podniku Rajo na 6. h. rano, alebo naspat ked zmena konci o 22. h.? Za nazory i pomoc dakujem.
Kami: Tie Emtest transparenty sa mi fakt pozdávali, a to vieš, ako nadávam na bystrické. Tieto sú trochu väčšie, číslo linky má rozmery skoro ako na Buse, vpredu ukazuje názov konečnej, na bočnom názov konečnej a vybrané priebežné zastávky (menia sa tak ako kedysi na Buse - teda nejdú v jednom rade ako v BB). Vnútorný transparent ukazuje nasledujúcu zastávku + čas, lebo je dvojriadkový. Perfektné. Ešte by ma celkom zaujímalo, ako budú čitateľné proti slnku. Keby ešte emtest dokázal vyrobiť tieto ledkové transparenty v kombinácii s terčíkovými, tak by so bola pecka. Nevýhodou je asi obmedzená kompatibilita s palubákmi Buse - ale zas na druhej strane - údajne to hlási zastávky .
hrosik> keby som chcel byt zly tak ti poviem aby si sa pozrel do mapy ale trochu ti ju pripomeniem...skultetyho je ta ulica za domom odborov jak tam po nej jazdi linka 51
Neviem či náhodou ste tu otom nepísali ale zdá sa mi že nie.
Toto som sa dočítal v Petržalských novinách č. 11 31.5.2002
v skratke: DPB za 1. štvrťrok mal zisk 43 mil Sk pri nákladoch 534 mil a výnosoch 577 mil. Bla bla bla pomohla lacnejšia ropa bla bla bla ale neukazuje skutočnú situáciu kvôli tržbám z konca roka 2001, ktoré však musia byť zarátané až v roku 2002. (správu poskytla SITA)
hroch: keby bol polus co k comu, tak na tu opravu trate by aj prispel (a mohli to spravit este pred otvorenim, ale akosik vsetcia ktori tieto hypermarkety navrhuju si pre nieco akosi myslia ze im verejnu dopravu netreba...) A keby tam mali niekoho troska racionalne a technicky zmyslajuceho, tak by urcite ukopal toho debila na novom meste co sa rozhodol ze tam musi ist uzavrety zvrsok, pretoze by mu bolo jasne ze otvoreny zvrsok sa da vyrazne lahsie udrzovat aj za plnej prevadzky a ma o hodny kus vyssiu zivotnost...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF