Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.
Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.
mimochodom uvedomuje si niekto, ze tych "odlozenych" 1,5 miliardy stoji mesto v optimistickom pripade kazdy rok asi 40-50 minlionov korun a v horsom asi 80-90 milionov ?
95 by mohla ísť cez Nový most a nábrežie na Šafko (čo predpokladá zmenu organizácie dopravy, no bolo by to asi najlepšie), v prípade umožnenia odbočenia z Mosta Apollo na Bosákovu, by bolo možno lepšie ju presmerovať zo zastávky Farského cez Bosákovu a Most Apollo na Šafko.
50 ak ju platí Aupark asi tam nejak bude chodiť cez Nový most, ak nie skrátiť po Šafko.
a 78 ak ju nepredĺžia, skrátiť po Šafko, ak ju predĺžia, mohla by ísť cez Most Apollo a Landererovu.
No ja by som rád vedel, kedy bude Starý most uzatvorený, lebo ak sa na jeseň plánuje predĺžiť linku 78 do Ovsišťa, táto trasa zrejme nebude mať nejakú dlhú existenciu. Ak by bola po vybudovaní svetelnej križovatky a prípadného obratiska, či pseudoobratiska (síce neviem kde) pri Technopole do tejto lokality zavedená linka 83, časť cestujúcich od Technopolu po Hrobákovu (vrátane Dunča, patrika a mňa ?), by prešla na túto linku a tým pádom by sa predĺžil interval na linke 95, nejaké vozidlá by prešli na inú linku, samozrejme by sa musel zahustiť interval na linke 83. Linka 95 by mohla premávať cez Apollo, ako tu spomínal patrik, linka 78 ak nie na Šafko, tak cez Nivy, či Landererovu do Ovsišťa, ale neviem, či by takto uspokojila záujmy Ovsišťanov, ktorí by radi priamo na Šafko. ? Na Šafku sa však asi tri kĺbové linky točiť nemôžu z priestorových dôvodov, takže za predpokladu, že by tam bola 95-ka, tak maximálne ešte 78-ka (ak by nešla cez Apollo do Ovsišťa), prípadne 50-ka (ak by nešla pod most, prípadne ako niekto navrhoval, až k petržalskej stanici, či do Auparku cez N. most).
no ja si myslím, že obsluhu AUPARKu zabezpečia obchádzkou 50 - Šafko - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - AUPARK. Späť AUPARK - Nový most - Malá Scéna...
Ale som zvedavý ako vyriešia 95tku ?
predpokladam ze 50 bude mat konecnu na Safku, 95 pravdepodobne cez novy most alebo apollo bud na safko alebo pod novy most, s tym ze interval uz nebude moct byt taky husty ako teraz (asi), 78 bud predlzenie do ovsista alebo k technopolu cez apollo asi
"Ako sorry, ale v meste, kde máme koľajovú MHD, je megabus nevídaný nezmysel."
- teraz som čítal, že v Göteborgu (510 000 vä-obyvateľov) majú električky aj megáče a idú kupovať ďalších 7 od Volva. Nemyslím si, že by sa celá Petržalka po postavení električky nahrnula do nej. Na L93 aj vzhľadom na pripravovanú výstavbu by to myslím prázdne nechodilo.
Čo myslíte, ako sa zmenia trasy liniek 50, 78 a 95, keď uzavrú Starý most kvôli rekonštrukcii pred začiatkom výstavby električky? ? Očakávam vecnú a prínosnú diskusiu.
Ty po sebe kontroluješ príspevky a aj tak narobíš more chýb, tak mi tu nehovor nič o inteligencii. Okolo teba ani neprešla, ty si vychodil maximálne materskú školu ?
PRE VSETKYCH : ignorujte to co ta krava pise(justin) po chvili ju to prestane bavit!!!a za to ze je to diskusne forum nemusi sa tu diskutovat mimo MHD!
no tebe neskaj asi slniečko poriadne praží na hlavičku,ja obyčajne nečítam čo píšem a chybu urobím len zriedka.ty asi nečítaš čo píšeš,ked sa musíš 2x opravovať. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk