Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nal Sehel #78362:
ale SORy by mali mať automatiku, ved aj posledná séria SORov 3527-3533 čo tu jazdí ma automatickú prevodovku ?
SOR vs SOLARIS
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.
Kupovať busy s mechanickou prevodovkou,, SOR" je veľká hlúposť,
pre vodiča je to otročina. Problém s únikom plynu zo Solarisov je už dlhšiu dobu. Každý večer tzv. kukači po službách zaznamenávajú tlak v plynových nádržiach, keď vodiči prídu po plnení do vozovne. Stav tlaku v nádržiach je priemerne 220. Solaris sa odstaví a ráno pri výjazde sa opäť kontroluje stav tlaku v nádržiach a ten u väčšiny vozov poklesne na 190 - únik 30. Podla vedúceho 1. DP tento stav je preto, lebo sa plyn v nádržiach ustáli // jeho slovami utrasie ?!?! // - TO JE ALE DOKONALÁ HLÚPOSŤ ŽE PRIATELIA.V skratke už viac ako 3. mesiace sa vie o probléme s únikom plynu a zlých poistných ventiloch čo sa aj dnes potvrdilo, keď museli pre závadu práve na ventiloch stiahnuť všetky Solarisy z premávky. Súhlasím že v DPB je katastrofálna údržba, ale čo chcete keď DPB ma viac majstrov dielni / ktorí len berú veľké platy a hovno robia / ako mechanikov a aj medzi mechanikmi je 60 % takých čo by sa inde ako mechanici neuživili, a písať o vybavení dielni - tie sú tak na úrovni 60 rokov minulého storočia. Jednoducho DPB je na poprednom mieste v rebríčku najskorumpovanejších podnikov v SR. ? ?
Reply on: richardhudec #78355:
nemusi to byt len Bratislavska SAD-ka..lebo zo zajazdovymi autobusmy to by bolo velmi tazke.
Reply on: KLF #78356:
Smiešne. Sem môžeš písať, len nesmieš reagovať na nikoho, kto by mohol byť novinárom. Ja som nikdy nič nenapísal ani do školského časopisu, takže mňa sa nemusíte báť... ?
Reply on: klasIK #78351:
to sa objavuje pred kazdymi volbami aspon u jedneho poslanca 🙂 ale projektov tam bolo vela, od parku, cez shopping centrum az aa neviem co 🙂
Reply on: KLF #78356:

Tu sa vyjadruješ pod pseudonymom. 🙂 A aj keby sa niekto podpísal menom "Janko Mrkvička", tak ak by nejaký "Janko Mrkvička" jazdil za prvú, tak by mu nedokázali že to písal práve on. ?
Reply on: palec #78350:

Myslím že to vodičov ešte viac vyprovokuje. Takéto socialistické maniere... Ale na druhej strane, v slušnom podniku by sa vodiči naozaj nemali vyjadrovať k médiám. Lenže keď sa nikto kompetentný nevyjadrí za nich, tak to holt musia sami...
Reply on: palec #78350:
Tato iMHD stranka je medium ? Bo v tom pripade sme tu viaceri asi dopisali. ;)))))))) Smiesny prikaz.
Reply on: C734.00 #78343:
hej hej...ale nie som si isty, ze kolko maju SADisti naviac busov...oznacenie nie je az taky problem...klasicke tabulky...len by musel asi vodic vela vysvetlovat, ze preco neprisiel taky zlto zeleny bus, ale cerveny...
Reply on: 1207 #78352:
nieco bolo to je pravda, a len tie prerobene sa viacej kazia.
Reply on: palec #78350:
Hmm.. o tomto som nevedel... to vodici maju zakaz komunikovat s novinarmi? Tak tym padom uplne menim nazor na Kadnara.
Karosy CNG po generálke zhoreli už dve a aj majú chyby keď bola pri nich dielňa.
Reply on: 1651 #78242:
Ja som dokonca v súvislosti s výstavbou nového Podhradia v nejakých novinách začiatkom 90-tych rokov videl akýsi čudesný návrh aj s nákresom, ktorý počítal s úplným zastavaním Staromestskej a s rozvetvením Nového mosta do dvoch smerov (doľava a doprava) k nábrežiu. Vyzeralo to dosť vážne, ale už si presne nepamätám, čo sa tam písalo.
☺ Čo hovoríte na príkaz, generálneho riaditeľa p. Kadnára. O zákaze komunikácie z novinármi, ktorý bude hodnotený ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. OD ZAJTRA VŠETCI BEUSÁCI DRŽÍME HUBU!!! ☺
Reply on: MatusZA #78322:
Ja osobne Citelisy nemusim.. mimochodom ten co tu testovali tu este testuju? do kedy?

Re #78327 KLF: Chyba bola (podla mna) v udrzbe, ale nebyt tej vyrobnej chyby mohli byt skody mensie

Re #78326 Ike: a lacne

Re #78333 richardhudec: Zahradnik je v poho, on tam v podstate od zaciatku je prakticky hovorca..

Re #78341 1207: a povies nam preco?
Reply on: C734.00 #78345:
ved do Trnavy tiez doniesli vyradenu B741, a bez generalky, opravy jazdi a vyzera perfektne, Bratislavske sa mozu schovat oproti tej.
Reply on: LUK #78344:
ani B961 sa uz nevyrabaju?? skoda,vekla skoda. no hej, horely to som pocul. Ale to sa stane, to zasnemozes tak brat, ze to nebude horiet. ale Solarisy nielen horely, ale su nekvalitne, plyn unikal atd..
Reply on: C734.00 #78345:
no ok nevedel som tak vidis za 20 milionov by mali 10 klbakov to by nebolo zle
Reply on: Palo1987 #78342:
co? ani tolko nie... za vyradene Karosy ani v Prahe nemozu tolko pytat. 1,5 stoji generalka, a plus prestavba na plyn, a maju novy autobus, a na plyn...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.