Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #78230:

Samozrejme že som sa preklepol ihneď v úvode, "medzirada" BN...
Reply on: galiyosha #78226:
Kryty na kolesá sú v celku dobrá vec, aspoň ten voz nebude taký špinavý (obzvlášť pri "pravidelnom" bratislavskom umývaní). Mne osobne sa to tiež zo začiatku príliž nepáčilo, ale je to len sila zvyku. A aspoň bude viac miesta na prípadné reklamy.

Inak zaujímalo by ma, načo je okenná časť taká vysoká, keď štvrtina je nepriehľadná.
Reply on: galiyosha #78226:
V podstate ak tie kryty nevytŕčajú moc do bokov tak pohoda, lebo dakedy aj kúsok je veľa. Raz sme tak v 94 pri výhode z Vazovovej olízali roh tej výstražnej značky pri zemných prácach. Čiže či by nemusel vodič dávať extra bacha na hento? Bolo by to fajn keby SOR ponúkli takú možnosť.
Reply on: KLF #78223:
Minihrbáč, takzvaný Quasimodko ? ? ? .
Reply on: S499.1023 #78227:

Súhlasím, dizaj SORu je to, čím najviac tie vozy trpia. Popri medzirade NB (lomené vozy). Neviem ako by sa to dalo dizajnérsky spracovať. Klasické konštrukcie SORu pre medzimestkú dopravu sú fajn, takisto aj NB je "v línii". Ale ten BN hybrid sa mi nikdy nepáčil a neviem či sa mi niekedy páčiť bude. Koncepcii NB dávam šancu, šikvný architekt to vie využiť.
Reply on: galiyosha #78226:
A preco ? Je to dizajnovy prvok. Niekomu sa to paci, niekomu nie. A v pripade vymeny kolesa, to samozrejme demotnovat ide.
Reply on: galiyosha #78226:
Kryty sú samozrejme ľahko demontovateľné (ako inak by sa robil defekt ? ) a dá sa už teraz s istotou predpokladať, že v BA sa extrémne rýchlo postrácajú ? .
Reply on: galiyosha #78225:
Konkríétne tie bieloruské "zlepence" nevyzerajú o niš horšie ako Slinťák.
Design SOR-u nič moc ale určite by na tom nejaký architekt mohgol zapracovať.
Reply on: 1651 #78222:
Kryty na kolesá, respektíve možnosť ich demontovania by jednoznačne mali byť medzi určujúcimi podmienkami tendra na nové busy.

Ach jaj, nech žijú šotouši... ?

Ten drátolez SOR/DIOSS (tuším) sa ešte stále chystá?
Reply on: fobust #78216:
Dal, ale v Bratislave to určite nikto nespraví. 😞

Z toho prospektu mi nie je celkom jasné, koľko to má sedačiek priamo na nízkej podlahe. Ak dobre pozerám, tak snáď len tých 9 sklopných a dve oproti štvrtým dverám? ?

Ak bude cena výrazne nižšia ako pri SU18 alebo niečom podobnom, som všetkými desiatimi za, aj keď mi ten autobus stále trochu pripomína tie NP zlepence z východu. (Ja viem, sprosté predsudky...)
Reply on: KLF #78223:
Aha, tak 18 kusov...
Reply on: 1651 #78220:
Hm... a toto by teda malo byt dovezene toho roku do BA v pocte 10 kusov (ak sa nemylim)...
http://www.sor.cz/produkty/mestske-autobusy/sor-bn-9-5.html
Reply on: Ike #78221:
Tie kryty neni možné inak na požiadanie objednávateľa série odstrániť/nedať ich tam?
Reply on: Mikimaus #78212:
bez zakrytovanych kolies by som ho bral vsetkymi 10timi...

sory su asi najkvalitnejsie busy... jedine co mi na nich vadi je otravne pipanie, ale to je asi ako si to kto objedna...
Reply on: m@rtin #78215:
Však to je to super ? myslím, že na webstránke SOR sú asi tri varianty rozmiestnenia sedadiel. Veľmi by som uvítal keby tej novej vozovni v Petržke dali ako neskorý darček k jej "krstu" dáky ten počet SOR NB 18 CITY ? bolo by to super. Určite ale by som ich dal na linky 21,75(po tom čo som si tu raz prečítal o problémoch na ranných 75) a 83. Je niekto proti?
Reply on: S499.1023 #78204:
Nuž v autobuse to je uvedené na tých nálepkách na kabíne šoféra alebo tam v oblasi vrhcnej časti predného skla. V Karose B741 to je 42+108 a Solaris15CNG 105+40. Tiež sa mi tomu číslu u Karosy nechce 2x veriť ale sám nemám iné dôkazy o tom,že to číslo neni pravda, lebo nejakého testu ohľadom koľko sa tam zmestí cestujúcich nemám prehľad. Ja by som tak tej Karose B741 tipoval 160cestujúcih. Predsa ten vlek u Karosy je viditeľne kratší ako u TAMbusov alebo Ikarusov 435. Je to tak? Aspoň mne to bije do oka dosť.
Reply on: Mikimaus #78212:

Práveže ja si ten voz viem predstaviť práve na 39! A ten interiér čo je v tom PDFku nie je záväzný, dal by sa zmeniť.
Reply on: Mikimaus #78212:

Nejdřív se s tím vozem svez. Sory řady NB12 a NB18 maj prostor opravdu královský. A hlavně, pořád nepochopim, proč šotouši porovnávaj autobusy za
a) z fotek
b) vůbec, když se autobusy vyrábí pomalu šité na míru.

Pokud si DPB objedná Sor NB18 bez 15 sedadel s plošinama pro návaly cestujících, Sor mu milerád vyhoví a takový autobus vyrobí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.