Však to je to super ? myslím, že na webstránke SOR sú asi tri varianty rozmiestnenia sedadiel. Veľmi by som uvítal keby tej novej vozovni v Petržke dali ako neskorý darček k jej "krstu" dáky ten počet SOR NB 18 CITY ? bolo by to super. Určite ale by som ich dal na linky 21,75(po tom čo som si tu raz prečítal o problémoch na ranných 75) a 83. Je niekto proti?
Nuž v autobuse to je uvedené na tých nálepkách na kabíne šoféra alebo tam v oblasi vrhcnej časti predného skla. V Karose B741 to je 42+108 a Solaris15CNG 105+40. Tiež sa mi tomu číslu u Karosy nechce 2x veriť ale sám nemám iné dôkazy o tom,že to číslo neni pravda, lebo nejakého testu ohľadom koľko sa tam zmestí cestujúcich nemám prehľad. Ja by som tak tej Karose B741 tipoval 160cestujúcih. Predsa ten vlek u Karosy je viditeľne kratší ako u TAMbusov alebo Ikarusov 435. Je to tak? Aspoň mne to bije do oka dosť.
Nejdřív se s tím vozem svez. Sory řady NB12 a NB18 maj prostor opravdu královský. A hlavně, pořád nepochopim, proč šotouši porovnávaj autobusy za
a) z fotek
b) vůbec, když se autobusy vyrábí pomalu šité na míru.
Pokud si DPB objedná Sor NB18 bez 15 sedadel s plošinama pro návaly cestujících, Sor mu milerád vyhoví a takový autobus vyrobí.
Tiež by som sa rád prišiel povoziť tým skoro 19-metrovým SORom, hlavne keď ma Citelisy 18 nedokážu vytiahnuť z biedy (rád aj mimo Žiliny, môjho mesta).
Mne sa tiez nepaci dizajn. Kolesa zakrytovane som uz videl, ale sem sa vysosne nehodia. Pripomina mi to cestny vlacik co chodieval v Rumunsku zapriahnuty za ARO ? Naviac interier je najak moc stiesneny, na BA az velmi stiesneny. Neviem si to duplokinderko predstavit na nejakej 39 ?
Klimatizaci samozřejmě Sor nabízí. Nechápu, proč by měla být v roce 2007 standartem, když ji prostě nechce někod mít? Sor vyrábí laciné autobusy pro chudší dopravce. Vyžaduješ něco, co ve standartu nenabízí ani superdrahá Scania nebo nejprodávanější Citaro.
KLF
http://news.auto.cz/aktuality/sor-libchavy-se-priblizuje-karose.html