Nové autobusy mohli nakúpiť už dávno a bez ohľadu na to, čo bude so solarismi.. A nie 18 ale 180 autobusov. Debili....
A aj tak pochybujem že to bude konštrukčná chyba...
Neviem či sa to tu už písalo lebo to tu už dobre dávno nesledujem ,ale práve na TA3 hovorili ,že ak sa potvrdí konštrukčná chyba tak Solarisy tie ,ktoré sú v BA navždy odstavia... A nakúpia 18 Citelisov... No asi Citelisov lebo povedali ,že nakúpia potom autobusy d českého výrobu ,ale český je aj SOR... Tak neviem... ?
So Solarismi su spokojní v sedemnástich rôznych krajinách, ani jeden Solaris im nevyhorel. Iba na Slovensku tri... čím to je? Zlou údržbou v oboch DP, kde zhoreli Solarisy.
Hej, francúzske časopisy neodoberám, bo na francúzske automobily a na francúzsku objektivitu mám ustálený, rokmi potvrdený názor. Naftové motory majú dobré, design krásny (okrem nových Keltošových), zvyšok auta fuj.
Ale anglické časopisy sa plus mínus zhodujú s nemeckými.
Riaditeľ divízie Autobusy Karol Kálay vydal príkaz pre zamestnancov , ktorým im zakazuje komunikovať s médiami a kto tento príkaz poruší, bude sa to kvalifikovať ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Čoho sa v súvislosti z horiacim Solarisom obáva DPB, že by pravdy, ktorú by mohli poskytnúť mediam vodiči, aké to DPB nekúpil poruchové tragače, ktorých údržba je finančne veľmi nákladná, sú vysoko nehospodárne ako aj všetky vrakosy CNG / ktoré už po dvoch rokoch sú vhodne do šrotu - praskajú rámy arď /. Viete ako DPB kamufluje poruchovosť Solarisov na trati t.j. aby bola čo najmenšia štatistka chýbajúcich vozov na trati?????? no jednoducho - vodičovi ktorý oznámi že ma závadu - poruchu s ktorou by mal isť do vozovne na opravu, prikážu aby jazdil do tej doby aj s poruchou, než mu na trať vyvezú iný Solaris , ktorý je vo vozovni po špičke, do vozovni privezú pokazený Solaris ten rýchlo, ak sa dá opravia a poobede dajú vodičovi ktorého Solaris čo mal ráno je na trati a do zoznamov neuvedú že bol Solaris vôbec pokazený. Viete prečo to robia? aby mohli neustále presviedčať verejnosť aké nakúpil DPB dobré busy - a aby nikoho nezaujímalo prečo nepristúpili na výhodnejšiu ponuku kúpu Mercedesov. No ale od Nemcov by nič kompetentní zlodeji vo vedení DPB nedostali do vlastných kešeni. No a ešte niečo - pán KÁLAY Karolko by mal vedieť - v SR ústava zaručuje slobodu slova , prejavu, vierovyznania atď, ale to on asi zabudol veď zamestnanci DPB konkrétne vodič sú len také nič podstatné ako smradľavý vecheť do ktorého si treba kopnúť kedykoľvek!!!!
?
Menila sa len jedna výhybka, rozjazdová v smere z centra, o to by nešlo. Ide o to, že tie armatúry majú životnosť najmenej 20 rokov. Lenže potrebujú údržbu a to je v zásadnom rozpore s filozofiou našich "vrchárov". Taká medená trubka sa môže pokriviť, potom ju treba narovnať, ojazdí sa, treba ju vymeniť atď. Ťahové armatúry Elektrovod Kremnica, ktoré ešte po meste visia na hanbu sveta, sú takmer nezničiteľné a sú ich plné sklady, tak ich treba nechať, však to nevadí, že na nich trolejbusy musia brzdiť na 5 km/h, zdržujú premávku a zvyšujú si spotrebu, to RTI neplatí ? .
Preco reagujes namna?Ja som nic take nepovedal.Dokonca som proti tomu aby sa vracali. Ak zoberiem v uvahu vsetky premenne, tak mi ztoho vychadza jedina vec: Zla udrzba v DPB.
inac trochu nerozumiem tomu naco sa ZASE rekonstruuju vyhybky na kramaroch... trat dokoncili koncom roka 1998 a najmenej raz sa to tam potom menilo, vsak tam su nove armatury.... nerozumiem tomu....
no jasne casopisy mam este doma v sufliku ? btw ked si porovnas statstiky nemcov a francuzov tak okrem prvych par ***** mozno poslednych nenajdes spolocne NIC (pisem to preto lebo odoberam francuzsky L'auto moto. ale nam sa tiez stalo ze mame Corollu (kedze si citas statistiky vies ze patri medzi kralovne spolahlivosti) a po 120 000km sme kruzkovali motor. proste smola. a este co sa tyka tych statistik, tak napriklad Peugeot je vo Francuzsku povazovany za dost spolahlivy a v nemecu to uz az taka slava nie je... rozhodne tam nedobyl prvu ****...
Re Mikimaus #78078: nehnevaj sa, ale trochu reálne prosím... Na základe čoho by si chcel vrátiť peniaze za všetky po požiari jedného? Si predstavuješ firmu Solaris ako charitatívnu organizáciu?
S499.1023