Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviem či sa to tu už písalo lebo to tu už dobre dávno nesledujem ,ale práve na TA3 hovorili ,že ak sa potvrdí konštrukčná chyba tak Solarisy tie ,ktoré sú v BA navždy odstavia... A nakúpia 18 Citelisov... No asi Citelisov lebo povedali ,že nakúpia potom autobusy d českého výrobu ,ale český je aj SOR... Tak neviem... ?
Reply on: Nal Sehel #78141:
So Solarismi su spokojní v sedemnástich rôznych krajinách, ani jeden Solaris im nevyhorel. Iba na Slovensku tri... čím to je? Zlou údržbou v oboch DP, kde zhoreli Solarisy.
Reply on: klasIK #78104:
Tak bol som sa tam dnes pozrieť a je to naozaj nadjazd na Štrkopiesky. Nikdy by som si nemyslel že je tak vysoko nad vodou.
Reply on: Ondro #78135:
Hej, francúzske časopisy neodoberám, bo na francúzske automobily a na francúzsku objektivitu mám ustálený, rokmi potvrdený názor. Naftové motory majú dobré, design krásny (okrem nových Keltošových), zvyšok auta fuj.
Ale anglické časopisy sa plus mínus zhodujú s nemeckými.
Riaditeľ divízie Autobusy Karol Kálay vydal príkaz pre zamestnancov , ktorým im zakazuje komunikovať s médiami a kto tento príkaz poruší, bude sa to kvalifikovať ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Čoho sa v súvislosti z horiacim Solarisom obáva DPB, že by pravdy, ktorú by mohli poskytnúť mediam vodiči, aké to DPB nekúpil poruchové tragače, ktorých údržba je finančne veľmi nákladná, sú vysoko nehospodárne ako aj všetky vrakosy CNG / ktoré už po dvoch rokoch sú vhodne do šrotu - praskajú rámy arď /. Viete ako DPB kamufluje poruchovosť Solarisov na trati t.j. aby bola čo najmenšia štatistka chýbajúcich vozov na trati?????? no jednoducho - vodičovi ktorý oznámi že ma závadu - poruchu s ktorou by mal isť do vozovne na opravu, prikážu aby jazdil do tej doby aj s poruchou, než mu na trať vyvezú iný Solaris , ktorý je vo vozovni po špičke, do vozovni privezú pokazený Solaris ten rýchlo, ak sa dá opravia a poobede dajú vodičovi ktorého Solaris čo mal ráno je na trati a do zoznamov neuvedú že bol Solaris vôbec pokazený. Viete prečo to robia? aby mohli neustále presviedčať verejnosť aké nakúpil DPB dobré busy - a aby nikoho nezaujímalo prečo nepristúpili na výhodnejšiu ponuku kúpu Mercedesov. No ale od Nemcov by nič kompetentní zlodeji vo vedení DPB nedostali do vlastných kešeni. No a ešte niečo - pán KÁLAY Karolko by mal vedieť - v SR ústava zaručuje slobodu slova , prejavu, vierovyznania atď, ale to on asi zabudol veď zamestnanci DPB konkrétne vodič sú len také nič podstatné ako smradľavý vecheť do ktorého si treba kopnúť kedykoľvek!!!!
? ❓
Reply on: Ondro #78137:
Menila sa len jedna výhybka, rozjazdová v smere z centra, o to by nešlo. Ide o to, že tie armatúry majú životnosť najmenej 20 rokov. Lenže potrebujú údržbu a to je v zásadnom rozpore s filozofiou našich "vrchárov". Taká medená trubka sa môže pokriviť, potom ju treba narovnať, ojazdí sa, treba ju vymeniť atď. Ťahové armatúry Elektrovod Kremnica, ktoré ešte po meste visia na hanbu sveta, sú takmer nezničiteľné a sú ich plné sklady, tak ich treba nechať, však to nevadí, že na nich trolejbusy musia brzdiť na 5 km/h, zdržujú premávku a zvyšujú si spotrebu, to RTI neplatí ? .
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: Ámos #78138:
to si nevšímaj, nechcel som na teba reagovat.
Reply on: *SOLARIS* maniak #78136:
Preco reagujes namna?Ja som nic take nepovedal.Dokonca som proti tomu aby sa vracali. Ak zoberiem v uvahu vsetky premenne, tak mi ztoho vychadza jedina vec: Zla udrzba v DPB.
inac trochu nerozumiem tomu naco sa ZASE rekonstruuju vyhybky na kramaroch... trat dokoncili koncom roka 1998 a najmenej raz sa to tam potom menilo, vsak tam su nove armatury.... nerozumiem tomu....
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: Ámos #78076:
keby sa vaše bratislavské Solarisy vrátili výrobcovi, bola by to skvelá príležitosť pre DP mesta Košice získať nové autobusy za polovičnú cenu.
Reply on: S499.1023 #78125:
no jasne casopisy mam este doma v sufliku ? btw ked si porovnas statstiky nemcov a francuzov tak okrem prvych par ***** mozno poslednych nenajdes spolocne NIC (pisem to preto lebo odoberam francuzsky L'auto moto. ale nam sa tiez stalo ze mame Corollu (kedze si citas statistiky vies ze patri medzi kralovne spolahlivosti) a po 120 000km sme kruzkovali motor. proste smola. a este co sa tyka tych statistik, tak napriklad Peugeot je vo Francuzsku povazovany za dost spolahlivy a v nemecu to uz az taka slava nie je... rozhodne tam nedobyl prvu ****...
Reply on: AAA #78132:
Tak to sú len estetické vady, tie by som v tejto etape vôbec neriešil.
Re Mikimaus #78078: nehnevaj sa, ale trochu reálne prosím... Na základe čoho by si chcel vrátiť peniaze za všetky po požiari jedného? Si predstavuješ firmu Solaris ako charitatívnu organizáciu? 🙂
Reply on: S499.1023 #78128:
Palisádam, Mudroňovej a Búdkovej by sa až na krátke úseky minimálne natretie podpier a niektorých stožiarov tiež celkom hodilo.
Reply on: S499.1023 #78130:
No, bohužiaľ neviem, či sa nájde niekto, kto by sa bol ochotný staviť, že NIE. ?
Reply on: S499.1023 #78128:
Ešte pridám návrh na stávku, či budú použité nesymetrické 20° výhybky s pevným krížom, aby sa mohla presne kopírovať geometria pôvodného vedenia?
Reply on: S499.1023 #78128:
Mna z tohoto mesta už asi úplne je*ne.

Ešte som sa nešiel pozrieť na Vazovovu, ale predpokladám, že tam uvidím nanovo kladenú trať s presne rovnakou geometriou bratislavského typu ostrý oblúk - rovný úsek - ostrý oblúk ako tam bola... ?
Reply on: galiyosha #78127:
Samozrejme, že sú, napríklad Gaštanová/Valašská vrátane celej otočky, Záhorácka/Pri Suchom mlyne, otočka Lovinského, úsek medzi vozovňou Trnávka a otočkou Rádiová, križovatka Rožňavská/Slovinská, križovatka SAV. Lenže súdruhovia Tretie Skupenstvo Vody (Para) a Druhé Skupenstvo Vody (Vodnák) musia v prvom rade vykynožiť do poslednej bodky úplne bezchybné podvesné armatúry, ktoré nanávidia, lebo nie sú bezúdržbové ako pseuo-Ohio-Brass. Rýchlosť porazeného slináka cez armatúry IM nevadí. Dľa vyjadrenia súdruhov pri audiencii u Cng. "komunisti nám vnútili podvesné armatúry..." a na argument, že vo Švajčiarsku sa po takých už skoro 70 rokov jazdí plnou rýchlosťou obľúbená odpoveď o "miestnych špecifikách".
Ja asi zle čítam... "bude modernizované trolejové vedenie na križovatke Stromová - Vlárska" Čo chcú na tej križovatke modernizovať? To tu nemáme miesta s oveľa horším vedením?
Reply on: _ERIC #78097:
Bol by som za.. a mohla by sa pridat aj polozka Testovane elektricky kde by stacilo skopirovat text co tu bol u nej uz uverejneny..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.