Aha, takže tam natočenie 3. (a 4.) nápravy zavisí nielen od aktuálneho zlomenia kĺbu pred ňou, ale aj od prejdenej vzdialenosti, a teda že tá náprava začne "zatáčať" postupne a s oneskorením? Zaujímavé, tie výkresy by som si veľmi rád pozrel...
Hm, ma niekto chut na konspirativnu teoriu... ? Karosa pri prezentacii Citelisu CNG zaplatila nejakemu dielenskemu nemale prachy zato, aby sa postaral o vyhorenie jedneho Solarisu ? ? ?
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Na ta3 ukazovali aj sofera horiaceho solarisu.Vravelo sa ze moze ist o zavadu a podla Zahradnika nemusi byt vzdy najlepsie to najlacnejsie:) Tak ktovie mozno solace uz nekupia...
Áno, terajšie 7602-10 sú druhé obsadenie, a pripravované reko (VarCB3+Progress) pod číslom 7602 a 7610 budú tretie obsadenie, to som mal na mysli
Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.
Aj hlucnost BKV panelov sa da riesit - pravidelnym brusenim. Skoda, ze v Ruzinove sa brusilo zatial len raz. (Ak neratam prejazdy Schorlingu v davnych casoch). Po tom predminulorocnom bruseni som mal pocit, ze je vyluka elektriciek v Ruzinove. ?
Fajn, tak už viem, vďaka. S príšernými BKV panelmi sa počká, až to bude nezjazdné ? ? Mimochodom, Ružinov je dôkazom, že sa dá na BKV postaviť aj kvalitná trať (z hľadiska GPK, nie z hľadiska hlučnosti).
Vzhľadom na to, že si momentálne neviem spomenúť, kde je Damborského, tak Ti presne nepoviem, ale Vignolove koľajnice tam určite nie sú, keďže na obe strany je zakrytý zvršok. V úseku Karlova Ves - Dolné Krčace je otvorený zvršok s koľajnicami NP3 na pražcoch pražského typu (neviem, kto koho zase podplatil na "skúšobné použitie" tohto pre BA úplne netypického zvršku), od Dolných Krčacov po križovatku s Harmincovou je S49 na SB8, cez križovatku je NP3 na paneloch VÚIS a ďalej mám už len neistý pocit, že aj po bývalý triangel je to isté (bol tam klasický zvršok NP3 na drevených pražcoch a zádlažbové panely), od Hanulovej až na konečnú boli určite ponechané BKV panely, taktiež v príšernom stave (nekvalitné panely položené na nekvalitne pripravenej pláni nevhodnej pre panely BKV.
KLF