Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #77860:
S VanHoolom si ÚPLNE mimo.
Reply on: Beus #77856:
Teba by som sa chcel spýtať, čo sa Ti konkrétne nepáči na riadenej náprave VanHoolu a SDX-a zase, ktorý KONKRÉTNY parameter VanHoolov ho presvedčil?
Reply on: SDX #77849:
Nie, nemáš. Inak by si nemohol splodiť také drísty.
Reply on: Beus #77844:
No tak to zase nie. Ja zase neviem, ako je to papierovo, ale fyzicky sú 7602 aj 7610 DRUHÉ obsadenie.
Reply on: S499.1023 #77803:
"Nebudem predsa menovať súkromníka, keď viem, že by som mu tým zasekol cestu k výkonom vo verejnom záujme."

Prečo by si im zasekol cestu?
Reply on: eripmav #77870:
inak Solaris by mal byt este v zaruke. takze vlastne skoda DPB nezvnikne, teoreticky by mohol ziadat aj nahradne vozidlo na dobu neopouzitelnosti pre opravu. Pokial samozrejme dodrzal vsetky zarucne podmienky...
Reply on: AAA #77867:
aj ja mam ten pocit, ale moze myslim tuto zodpovednost poverit niekoho ineho - a zrazu zisti nejaky veduci v dielnach ze co to vlastne podpisovat v pracovnej zmluve a bude nemilo prekvapeny ☠
Reply on: Dunčo #77868:
No wow.. tak teraz si ma uz uplne dorazil.. od tohto momentu na tvoje prispevky neodpovedam, toto je uz pod uroven mnou pozadovanej kvality prispevkov...
Reply on: AAA #77858:
Myslíš preto lebo sú za SDKÚ? Je to úplne jedno, komouši sú všade, prečo myslíš, že sa pretlačili do politiky?! Lebo boli vtedy súdruhom v zadkoch vlezení.
Reply on: eripmav #77861:
Neviem, či dokonca za pochybenie firmy nie je zodpovedný štatutár.
Reply on: _ERIC #77850:
externa firma uz robi upratovanie. Je to lepsie ako by to robili sami?
Sme na Slovensku, takze to nie je take jednoznacne. Externa firma nie je zarukou vacsej kvality, s kvalitou by iste prisli aj vyssie naklady. Mozno by sa oplatil iny model. Dielne by boli samostatne ekonomicke jednotky a svoje vykony by prevadzkam fakturovali. Ak by niektore dielne boli lepsie, mozno by mohli brat aj vozy z inych prevadzok. 🙂
No v KE zhoreli už 3511 a 3520. V BA to začalo s 1216. Ktorý bude druhý? Inak sarkazmus bokom, zhoretý 1216 symbolizuje stav, v ktorom sa divízia autobusy nachádza.
Reply on: _ERIC #77850:
Slovak Lines (byvale SAD BA) to maju tak. Su autorizovanym servisom pre Sory. Tym ze kupili 100 kusov tak dostali moznost po zaskoleni dielenskych pracovnikov robit servis pre Sory z celeho Slovenska
Reply on: eripmav #77861:
Vodič sa má starať o aktuálny stav vozidla, a závady, ktoré je možné okom zistiť. Periodické kontroly a výmeny kvapalín má mať na starosti dielňa na základe sledovania najazdených kilometrov vozidla. Uvidíme, čo sa ukáže ako zanedbané (hoci to všetci tušíme) 🙂
Reply on: _ERIC #77850:
No ja by som bol trochu skepticky k tej cenovej vyhodnosti.. Co mam skusenosti (aj ked nie priamo s dopravou) ze podnik vo vlastnictve statu (mesta..) dal robit servis miesto stalym zamestnancom externej firme tak vzdy to prinieslo zvysenie nakladov - lebo externa firma si musi tiez platit svojich zamestnancov a chce mat z toho este zisk.. co interni zamestnanci nemusia.. Noo a nemam pocit ze by ti interni pracovnici len brali plat a nemali co na praci - myslim ze v podmienkach dpb ma dielna stale co robit.. Druha vec je kvalita.. ktora by sa sukromnou firmou asi jednoznacne zlepsila lebo ta by si nemohla kvoli moznosti zalovania veci jednoducho odflaknut... ale co sa usetrenia tyka myslim ze sa moc neusetri.. Ved napr. aj Recar a Elza - to mohlo robit kludne dpb a myslim ze by to bolo pre firmu financne vyhodnejsie keby to tam niekdo dobre zmanazoval a dotiahol. ?
K poziaru Solarisu: Policia zacala trestn stihanie vo veci vseobecneho ohrozenia, kde aj v pripade nedbanlivosti moze ist o celkom slusnu sadzbu odnatia slobody - a pokial napriklad vyrobca Solarisu mal nejaku predpisanu udrzbu (napriklad vymena oleja po 10000km, alebo neviem ake kontroly alebo neviem coho po neviem akej dobe alebo prejdenej vzdialenosti) - a DPB to nespravil, tak sa mozu konkretne zodpovedne osoby mozno tesit na mozno aj basu... len ma zaujima ze kto je za taketo veci v DPB oficialne zodpovedny??? Vodic? podla zakona ma skontrolovat technicky stav vozidla, ale to asi nespada pod toto alebo ano? Alebo je konkretny pracovnik dielni povereny DPB na zodpovednost za taketo veci? Alebo koho odhadujete, ze na koho to padne? ?
Reply on: SDX #77857:
Myslíš ten dvojkĺbový s riadenými nápravami oboch vlekov? 🙂 No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách 😉 To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch 😉

Inak, na mnou spomínanom fóre napr. znosili pod čiernu zem prejazdový profil Mercedesu CapaCity, a ja s nimi súhlasím, a z AGG300 by sa tiež asi smiali 😉
Reply on: Beus #77817:
Oki, ešte by mi niekto mohol na tú 26-ku zareagovať. Predpokladám, že iMHD-ácki dispečeri ako JohnyD, frenky či gypista budú vedieť. Sorry, ak som na niektorého zabudol. ?
Reply on: Dunčo #77827:
Nechcel si skôr povedať modrí? ?
Reply on: Beus #77856:
No, ale taky Van Hool AGG300 na 21-ku by sa hodil ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.