Reply on: S499.1023 #77808:
Asi chceli od DPB vyžehliť viacej peňazí (keďže skelet je lacnejší, ako nový voz) ? Re #77801 zakaznik: Ako to chodí v dielni? Poviem to obrazne, ako keby si psa zamkol na 2 týždne na balkón bez príjmu stravy. Dopravný podnik, resp. dielenskí pracovníci odflakujú častokrát údržby autobusov, preto to tak dopadá. Bol by som som veľmi zvedavý, či nejaký dielenský bol na školení na Solarisy v Poľsku. Viem si odpovedať sám, určite nie. Nie všetko sa dá robiť pomocou návodu. Sám si neviem predstaviť, aby som sa babral v elektroinštalácii Gorily, veď jeden zlý krok a celý elektromotor je v háji. Som si vedomí toho, že niekde v práci na kanáli sa stala chyba. Žeby zanedbávanie P1-čiek?
Re #77806 S499.1023: Správna odpoveď sa podľa mňa skrýva za písmenom A.
Beus
A inak, autoškolské autobusy sa bežné linky nedajú nasadiť, lebo nie sú vybavené palubným počítačom a označovačmi, čo je nutnosť
Ad zastávky na znamenie: Žiaden pokyn na "nezastavenie" oficiálne neexistuje, preto by mal vodič v každom prípade zastaviť. Ak tam však stojí jediný cestujúci, a z jeho gestikulácie je 100% zrejmé, že na prichádzajúci autobus nastúpiť nehodlá, tak vodič s takouto istotou zväčša nezastaví, ale to už je o ľudskom prístupe, nie o predpisoch, lebo žiaden predpis mu nedovoľuje nezastaviť, keď tam cestujúci stojí, nech by aj hneď vystrčil transparent "NEZASTAVOVAŤ" Ale keďže sme ľudia, a nie opice cvičené na predpisy, tak sa nezastaviť v takomto prípade dá. Ak tam ale stojí viac ľudí, z ktorých aspoň jeden neprejavuje zjavnú neochotu nastúpiť, tak logicky zastaviť musí