Odpoveď je jednoduchá a jednoznačná - prevádzkovanie týchto liniek súkromníkom by bolo drahšie ako kúpa tých Solarisov. Okrem toho tie linky by muselo dať tým súkromníkom prevádzkovať mesto, nie DPB.
Vieš čo som sa ja pýtal? Pýtal som sa na porovnanie SolarisuCNG a CitelisuCNG, koľko mali takých prípadov požiarov. Niekto si asi zle prečítal otázku,neva. Ale ty si už natoľko obmedzený,že nech aj akokoľvek by som mal pravdu ty ma vždy podkopeš. Podľa znalostí čo máš a skúseností čo vieš by som ti tipoval tak od 30 do 45,rokov ? ale tým ako reaguješ primitívne na moje príspevky si na úrovni môjho 14ročného brata, ktorý mi neoponuje preto,že trepnem ale preto, že som to JA! Takže môžem vám dvom dohonúť meeting. ?
No svojí spôsobm hej. Trebars mne do školy jo, až teraz som si uvedomil koľko spojov som mal ku škole. Mohol som ísť vtedy 85+eliny,95+eliny, alebo 78+eliny,78 na Krížnu, 80+94,81+31/39/94,92+93+31/39/94. Bolo toho veľa a ja som vedel že z tých 12spojov čo som tu mal určite bude najviac potom 6. Ale 4 ma zarazili dosť a to v prvom návrhu ešte ani nebola 96, 92 bola len ako 82 v úseku Patrónka - Dostižka ale interval mala dobrý 10/20/10//20, nerealizoval sa aj tak a keď som videl interval 68 že 6/12/8//12 tak som sa čudoval,že či to bude na Švabinského a Markovu stačiť. Na betón som vedel,že 68 nejak spoja s točiacou sa 86 a na 111% že 96+85 bude. A čakal som,že z 80 a 81 spravia jeden spoj aby tu dačo šlo cez Nový most. Naproti tomu zo Smolenickej ide furt dačo na Nový most 2/6/2.5//7.5, oditaľto nič. Teda tým akoby chceli povedať,že najväčšiu potrebu sa odviezť cez Nový most majú na Lúkach, okrem toho majú tam 95 cez Starý most, 98 cez Prístavný most, a 68 hoc až kúsok ďalej ale prestupo 95+68,93+68,98+68 majú pohodu aj tak.
Doporučil by som pri úrovni znalostí selénových ventilov zdržať sa odborných komentárov! Znižovanie tlaku vo fľašiach prostredníctvom pretlakových ventilov vedie k ich intenzívnemu chladeniu, takže horieť nemôže.
Re #77706 Dunčo: Vies, lenze tie elektricky sa do tych Dubravcic aj musia nejak dostat. Takze kym nebude trat tak si mozme budovat vozovni kolko chceme..
Mne sa ešte nestalo, aby na dobre udržiavanom Solarise vznikol požiar. Nakoniec, náhoda je blbec a môže sa stať všeličo. (Ale Solaris do tla zhorieť nemôže :)) )
jedina vyhoda sukromnych dopravcov je v tom ze mozu konat protizakonne. Napriklad je bezna prax, ze dam vodicovi plat 10.000 oficialne a doplatim mu 25.000 nacierno. Najma v nakladnej doprave je to takmer pravidlo, ale aj sukromny osobny dopravcovia - kde asi tak mozu najlepsie setrit - no predsa na porusovani zakona - okradani statu. Vodici si pytaju vysoke platy a DPB si nemoze dovolit "cierne fondy" na vyplacanie penazi bez zdanenia a odvodov - a DANE A ODVODY TVORIA cca. 50% platu. Ked ma vodic plat 25000 cisteho, tak zamestnavatel zanho a on sam odvedie dane a odvody skoro dalsich 25000. U sukromneho dopravcu, ktory ma cierne uctovnictvo zaplati dane a odvody z minimalnej mzdy a zvysok vyplati nacierno.
Prečo si myslíš, že ak teraz vynechali dve 93, vtedy nemohla vynechať jedna 81 a jedna 80? Ono je nejakou fyzikálnou vlastnosťou, že autobusy v bezprestupovom modeli sú spoľahlivejšie?
ano, veď treba porovnávať porovnateľné - či mal DPB kúpiť SU15, alebo tých pár liniek na ktorých teraz sú zabezpečovať súkromne. Firmu imho možno hodnotiť ako celok reprezentovaný najmä manažmentom, preto možno povedať "DPB je ***."
Hrb na streche je tak istený, že prakticky nemôže zhorieť. Dôkazom je požiar autobusu SOR CNG kdesi v severných Čechách, tuším v Tepliciach či v Děčíne, kde autobus zhorel do tla, iba hrb sa zachoval ? .
Ale trebars tie linky by mohli ísť do mesta a vracali by sa späť do Dúbravky do vozovne aj teda s cestujúcimi, ako teraz v Petržke. No však L1 a L5 by parkovali v Jurajovom dvore / Krasňanoch a L12 by sa vracala zo Šafka späť, v Dúbravčiciach by určite mali byť všetky vozy pre L12 a potom časť pre L1 a L5. Určite tým vystavaním vozovne neprídu o večerné spoje a pod. so zachádzkou. Skvele by sa odtiaľ vypravovali vozy na 1,4,5,9,12,20,21,22,23,24,25,26,28,30,34,38,63 a 83. No pomohlo by to veľmi myslím.
A ten hnoj vznikol na základe premúdrelých názorov všeznalých poslancov, že MHD môže byť zisková, bezdotačná a na základe zanedbania úvahy, či predložená kalkulácia SAD STS CCC je reálna a dlhodobo udržateľná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider