Doporučil by som pri úrovni znalostí selénových ventilov zdržať sa odborných komentárov! Znižovanie tlaku vo fľašiach prostredníctvom pretlakových ventilov vedie k ich intenzívnemu chladeniu, takže horieť nemôže.
Re #77706 Dunčo: Vies, lenze tie elektricky sa do tych Dubravcic aj musia nejak dostat. Takze kym nebude trat tak si mozme budovat vozovni kolko chceme..
Mne sa ešte nestalo, aby na dobre udržiavanom Solarise vznikol požiar. Nakoniec, náhoda je blbec a môže sa stať všeličo. (Ale Solaris do tla zhorieť nemôže :)) )
jedina vyhoda sukromnych dopravcov je v tom ze mozu konat protizakonne. Napriklad je bezna prax, ze dam vodicovi plat 10.000 oficialne a doplatim mu 25.000 nacierno. Najma v nakladnej doprave je to takmer pravidlo, ale aj sukromny osobny dopravcovia - kde asi tak mozu najlepsie setrit - no predsa na porusovani zakona - okradani statu. Vodici si pytaju vysoke platy a DPB si nemoze dovolit "cierne fondy" na vyplacanie penazi bez zdanenia a odvodov - a DANE A ODVODY TVORIA cca. 50% platu. Ked ma vodic plat 25000 cisteho, tak zamestnavatel zanho a on sam odvedie dane a odvody skoro dalsich 25000. U sukromneho dopravcu, ktory ma cierne uctovnictvo zaplati dane a odvody z minimalnej mzdy a zvysok vyplati nacierno.
Prečo si myslíš, že ak teraz vynechali dve 93, vtedy nemohla vynechať jedna 81 a jedna 80? Ono je nejakou fyzikálnou vlastnosťou, že autobusy v bezprestupovom modeli sú spoľahlivejšie?
ano, veď treba porovnávať porovnateľné - či mal DPB kúpiť SU15, alebo tých pár liniek na ktorých teraz sú zabezpečovať súkromne. Firmu imho možno hodnotiť ako celok reprezentovaný najmä manažmentom, preto možno povedať "DPB je ***."
Hrb na streche je tak istený, že prakticky nemôže zhorieť. Dôkazom je požiar autobusu SOR CNG kdesi v severných Čechách, tuším v Tepliciach či v Děčíne, kde autobus zhorel do tla, iba hrb sa zachoval ? .
Ale trebars tie linky by mohli ísť do mesta a vracali by sa späť do Dúbravky do vozovne aj teda s cestujúcimi, ako teraz v Petržke. No však L1 a L5 by parkovali v Jurajovom dvore / Krasňanoch a L12 by sa vracala zo Šafka späť, v Dúbravčiciach by určite mali byť všetky vozy pre L12 a potom časť pre L1 a L5. Určite tým vystavaním vozovne neprídu o večerné spoje a pod. so zachádzkou. Skvele by sa odtiaľ vypravovali vozy na 1,4,5,9,12,20,21,22,23,24,25,26,28,30,34,38,63 a 83. No pomohlo by to veľmi myslím.
A ten hnoj vznikol na základe premúdrelých názorov všeznalých poslancov, že MHD môže byť zisková, bezdotačná a na základe zanedbania úvahy, či predložená kalkulácia SAD STS CCC je reálna a dlhodobo udržateľná.
Aj ja hovorím, tak to zveličil a nakoniec uviedol, že vozidlo je vyradené. Keď zhorela motorová časť, určite nezhorel CELÝ autobus tak, aby z neho ostal na zemi popol.
Tak PPP je samozrejme dobrá metóda na preklenutie nedostatku prostriedkov na financovanie projektov ale taktiež je potrebné si uvedomiť že v konečnom dôsledku to vedie k výrazne vyššej cene. A ušetrené jalové kilometre by to určite nevykompenzovali. Okrem toho je potrebné si uvedomiť, že oproti súčasnému modelu, kedy je odĺahlosť Dúbravky od vozovní a minimalizácia jalových km riešená tak, že prakticky všetky spoje zaťahujú z Dúbravky s cestujúcimi, prípadne končia svoj obeh z konečnej bližšej centru mesta, by realizácia vozovne Dúbravčice pri prijatí zásady financovania tejto z ušetrených kilometrov, znamenala výrazné zhoršenie dopravnej obslužnosti Dúbravky vo večerných hodinách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023