Ty si v živote nebol v meste s fungujúcou integrovanou dopravou? Vo Viedni? V Brne? Však logo dopravcu nikoho nezaujíma, akú to má pre cestujúceho informačnú hodnotu?
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.
Neviem ako konkrétne Slovenské Linky Oblastné ale všeobecne to býva vyriešené tak, že pre jazdu medzi zastávkami v rámci obvodu MHD sa účtuje cestovné podľa tarify MHD, inak normálna kilometrická tarifa. Pri IDS to už bude jedno, lebo bude všade zónové cestovné.
A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Pretože je to najbližšia oblasť. Aj linka 43 ma v sebe číslo 3. Číslo 36 je oveľa bližšie ako číslo 42, pretože by to bolo úplne odveci (akoby šla opačným smerom) a 62 nie, pretože 212 obsluhuje predovšetkým obsluhe oblasť 4 a dotýka sa oblasti 3.
201 - 71
202 - 72
203 - 44
204 - 64
205 - 60
206 - 40
207 - 47
208 - 73 (na Prievozskej v rade spolu s 70, 71, 72)
209 - 46
210 - 48 (v buducnosti predlzenie do Ovista)
211 - 149 (pretoze trat na Patronke stale nevybudovana a 211 ma odlisnu trasu ako 49)
212 - 36
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A