Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #77588:
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Reply on: N/A #77611:
Musím si zmeniť ten mail, ale vždy keď si zmením, nie a nie mi dojsť potvrdenie na centrum.sk ... ?
Reply on: Valec #77582:
To nie je žiadny bordel. Cestovné bude stále rovnaké a na čísle linky nezáleží.
Reply on: Valec #77606:
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.
Reply on: S499.1023 #77605:
Však ja nechcem samostatný rad. Len to v tom materiály mohlo byť aspoň spomenuté.
Reply on: Valec #77580:
Neviem ako konkrétne Slovenské Linky Oblastné ale všeobecne to býva vyriešené tak, že pre jazdu medzi zastávkami v rámci obvodu MHD sa účtuje cestovné podľa tarify MHD, inak normálna kilometrická tarifa. Pri IDS to už bude jedno, lebo bude všade zónové cestovné.
Reply on: intony #77602:
A čo potom s L44 a L213?

Re #77603 intony: Len kvôli TESCU by som jej 36 nedával. A čo keď to do Lamača nebude 212, ale napr. L204 (čím by nahradila celú trasu L63).
Reply on: Valec #77576:
Načo ich číslovať v samostatnom rade? Ak vôbec nejaké budú.
Reply on: Beus #77567:
A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Reply on: Valec #77601:
A myslel si na to, že 212 sa môže niekedy v budúcnosti predĺžiť k Tescu, prípadne do Lamača?
Reply on: N/A #77598:
Keďže nočné T-linky N44 a N47 by mali byť dvoma vetvami dnešnej 516, zamyslel som sa a usúdil, že 207 - 47 a 203 - 44.
Reply on: intony #77599:
Iste, ale však oblastné označovanie má rešpektovať hlavne desiatkové číslo a až potom jednotkové.
Reply on: N/A #77598:
e #77598 Daniel, choď na to logicky a prehodnoť to čo som napísal.
Reply on: Valec #77597:
Pretože je to najbližšia oblasť. Aj linka 43 ma v sebe číslo 3. Číslo 36 je oveľa bližšie ako číslo 42, pretože by to bolo úplne odveci (akoby šla opačným smerom) a 62 nie, pretože 212 obsluhuje predovšetkým obsluhe oblasť 4 a dotýka sa oblasti 3.
Reply on: intony #77595:
Prečo 212 = 36? Však do oblasti 3 vôbec nezasahuje.
Reply on: SDX #77589:
Nie. 212 obsluhuje 6-kovu oblast az v druhom rade.
Reply on: SDX #77591:

201 - 71
202 - 72
203 - 44
204 - 64
205 - 60
206 - 40
207 - 47
208 - 73 (na Prievozskej v rade spolu s 70, 71, 72)
209 - 46
210 - 48 (v buducnosti predlzenie do Ovista)
211 - 149 (pretoze trat na Patronke stale nevybudovana a 211 ma odlisnu trasu ako 49)
212 - 36
Reply on: SDX #77591:
Väčšinu som si rovnako predstavoval už asi pred 3 rokmi.

207 = 47 (príp. 45)
211 = 49
212 = 42

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement